MHK skrev:Grattis, håll i den hårt bara!
Zeb_Macahan skrev:Grattis till dig med NSR_Martin... nu kan du äntligen köra utan farsan i hasorna !
//jaG
NSR_Martin skrev:Tog ledigt från skolan idag....
Pappa och jag åkte till skövde, där träffade vi nån konstig typ som tvingade mig att köra hoj, sen fick jag nån konstig lapp där det stog nått om A1...
Fasen va gött det är, helt underbart! Ni som inte har körtkort borde skaffa det, hehe...
Har kört hela eftermiddan/kvällen, blev 30 mil idag, hehe...
Goffe skrev:då var de nog dig man mötte, tittade bak men såg inte den gröna skylten o blev lite osäker.. Grattis!! nu är de bara att hänga med..
myztify skrev:
Grattis på erNSR_Martin skrev:Har kört hela eftermiddan/kvällen, blev 30 mil idag, hehe...
Skulle dom köra styrlåsracing med hojar i år med på emmaboda?aci skrev:Någon som ska ner till Emmaboda? Åker ner med bil på Lördag då jag blir standinmekaniker men på Söndag blir det båge. Då blir det ju seriösgasa rakt fram 402m.... Ganska kul att titta på.
aci skrev:Någon som ska ner till Emmaboda? Åker ner med bil på Lördag då jag blir standinmekaniker men på Söndag blir det båge. Då blir det ju seriösgasa rakt fram 402m.... Ganska kul att titta på.
Stämmer.. dom har flyttat det till Gbg istället.. :kockoBrutus skrev:De kör väl inte hojarna på söndagen i år? Har de inte flyttat det till Säve nån gång i början på Juni??
Grattis grappar förresten!!! Gott o bli av med skiten nu va??
Maverick skrev:Stämmer.. dom har flyttat det till Gbg istället.. :kocko
NSR_Martin skrev:Har kört hela eftermiddan/kvällen, blev 30 mil idag, hehe...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|