Mr-zx7 skrev:Lite som piggar upp i rusket
Zeb_Macahan skrev:Inte en enda suzuki! Gör om gör rätt...
PS. det vore inte fel med lite ventilationsskisser heller, fick ju inga igår ju DS.
//jaG
PS. det vore inte fel med lite ventilationsskisser heller, fick ju inga igår ju DS.
//jaG
Mr-zx7 skrev:Ok sorry, ska se om jag hittar några susse bilder
Mr-zx7 skrev:Ikon, hur går det med den blåa? får du ihop den?
//jaG
Ikon skrev:vänta bara på delar från fucking jävla lelles...2,5 vecka sen jag beställde nu
Mr-zx7 skrev:Illa tråkigt med väntetider!
LellesIkon skrev:vänta bara på delar från fucking jävla lelles...2,5 vecka sen jag beställde nu
wima skrev:Lelles
Se till och jaga dom med blåslampan bara..
Ikon skrev:vänta bara på delar från fucking jävla lelles...2,5 vecka sen jag beställde nu
Ikon skrev:Fan fick ett brev från vv att dete körförbud på hojen pga uteblien besiktnig...bör man inte få reda på flera månader innan att hojen ska besiktigas?det har jag alltid fått innan iaf. så jävla surt o bygga ihop den igen
Ikon skrev:Fan fick ett brev från vv att dete körförbud på hojen pga uteblien besiktnig...bör man inte få reda på flera månader innan att hojen ska besiktigas?det har jag alltid fått innan iaf. så jävla surt o bygga ihop den igen
Brutus skrev:Riktigt hemligt...man får väl papper åtminstone 4 månader innan sista besiktningsdatum?
Ikon skrev:fan va jobbigt...
tror jag säljer skiten o köper ett par fireblades istället...nån som vill köpa 40k
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari