Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Twice skrev:
Gomorron Gomorron!!! Fan nu ligger man på sjukan, har raggat upp en dator me internet nu :yoparty

Har legat här sen i lördagskväll, inflammation i hjärt -lungsäck = blod i dom som inte ska vara där... så nu har dom satt in en jävla slang i hjärtat på mej som det rinner massa blod ur, 6dl nu redan bara ur hjärtat!

Kommer nog inte hem förräns nästa vecka nån gång... Men nu kan jag ju hänga här hela dagarna :lol

BTW: Dom har jävligt fint knark här!!

Ursch lät inte så kul, hoppas att det ordnar sig!

Är sjuksystrarna fina förresten? :tuttar

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
förretsen, f*n oxå, trivs inte alls med 180-däcket.. kanske bara en vanesak, men hojjen kändes bättre med 190.. :confused: o kallt som fan va de ida oxå, o fuktigt.. inget kul, de är ju fan maj månad, borde va närmare 20 grader varmt jämt.. men, om allt går som det vill får man ett nytt kneg på andra sidan pölen inom 6 mån.. :banana bostad o "allt" annat är klart, bara ett jobb som ska fixas oxå..

just det, till montreal/canada blir det isf..

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Goffe skrev:
förretsen, f*n oxå, trivs inte alls med 180-däcket.. kanske bara en vanesak, men hojjen kändes bättre med 190.. :confused: o kallt som fan va de ida oxå, o fuktigt.. inget kul, de är ju fan maj månad, borde va närmare 20 grader varmt jämt.. men, om allt går som det vill får man ett nytt kneg på andra sidan pölen inom 6 mån.. :banana bostad o "allt" annat är klart, bara ett jobb som ska fixas oxå..

just det, till montreal/canada blir det isf..

Undra hur du skulle trivas med mitt cykeldäck till bakdäck, 130 däck då :D
Du har kört rätt mycket va? Har ju sett dig en hel del inne i stan...

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Goffe & MHK: Tackar, finns ca 3 st fina blondiner här!! :tuttar
Funkar dock inte så bra att ragga med en slang rakt in i kroppen och drogad som om man har varit ute och supit med Mavve och har EKG inkopplat på sej hela tiden :D

Ska snika åt mej så mycket knark jag kan :fyllisar

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Twice skrev:
Gomorron Gomorron!!! Fan nu ligger man på sjukan, har raggat upp en dator me internet nu :yoparty

Har legat här sen i lördagskväll, inflammation i hjärt -lungsäck = blod i dom som inte ska vara där... så nu har dom satt in en jävla slang i hjärtat på mej som det rinner massa blod ur, 6dl nu redan bara ur hjärtat!

Kommer nog inte hem förräns nästa vecka nån gång... Men nu kan jag ju hänga här hela dagarna :lol

BTW: Dom har jävligt fint knark här!!

Krya på dig! Hoppas du kan / får äta den riktiga maten och inte den smaklösa grå sörjan. Eller går du enbart på dropp?

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Twice skrev:
Funkar dock inte så bra att ragga med en slang rakt in i kroppen och drogad som om man har varit ute och supit med Mavve och har EKG inkopplat på sej hela tiden :D

:fyllisar

Du får la kämpa lite på blondinerna! :tuttar

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Zeb_Macahan skrev:
Nu måste jag fråga vad den magiska gränsen är? Förra gången vi blev "stora" så kraschade hela SH (det kanske var innan eran tid :tungan )

är det det som är magiskt ? :confused:

:tomten

//jaG
Njae, magiskt och magiskt... tycker bara det e stort att snart ha 5000 inlägg i tråden. :Bugar

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Twice, det är där du har vart! Har ju undrat varför du aldrig e inne på msn längre ju...

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Twice skrev:

Ahaaa va fan.. då måste du få fel knark.. :p

krya på dig.. ring om du vill.. så kommer jag upp o underhåller dig lite.. (så kanske jag oxå kan få smaka lite på pumpen.. :D)

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
NSR_Martin skrev:
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det kassa vädret :gnissla
Allt är mitt fel, det hela beror på att jag fick körkortet igår... :Bugar

Trotts detta med småregnigt, 5-8 grader idag osv, så blev det tillslut 20 mil idag :) Nån som slår det idag? :D
Jag tackar för det kassa vädret, hojen är inne på storservice :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Idag blev det iaf skapligt väder :) :Bugar

Det är nog för att vi slutar skolan kl 4 idag, längsta dan :huvet , Vet, ska inte klaga, men jag vill va ledig nu, fattar inte varför :D

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:
Idag blev det iaf skapligt väder :) :Bugar

Det är nog för att vi slutar skolan kl 4 idag, längsta dan :huvet , Vet, ska inte klaga, men jag vill va ledig nu, fattar inte varför :D

Ett råd är att skolka några timmar på eftermiddagen, men se till att inte sätta det i system för bra blir det inte.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jo, det kommer den nog få göra, särskilt om vandraren beslutar att hänga på och köra långsamma gatgruppen med hennes hoj med :tungan :)

Hämtade ett par sucka original bromsbelägg nu med. Facila priset 1610 kronor (dom 800 jag trodde det skulle kosta var för EN sida :fatta! )

:(

//jaG

WASP skrev:
Nu börjar det likna nåt! :banana
Emmis hoj får slita hårt ett tag framöver :D

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Zeb_Macahan skrev:
Jo, det kommer den nog få göra, särskilt om vandraren beslutar att hänga på och köra långsamma gatgruppen med hennes hoj med :tungan :)

Hämtade ett par sucka original bromsbelägg nu med. Facila priset 1610 kronor (dom 800 jag trodde det skulle kosta var för EN sida :fatta! )

//jaG
Tyvärr får jag nog inte slita så mycket... kan inte komma loss den fredan förrns vid 12... pga andra som skulle va lediga... :huvet

Ni får ha det så kul :gråta

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Zeb_Macahan skrev:

//jaG
Jisses, det var inte billigt... hoppas dom inte är lika dyra till min hoj :gnissla

Jaha, o gissa vem som slog en signal nyss... wima,

-Hej, vad gör du?
-Hej, är på lunch på jobbet...
-Jaså, jag kör motorcykel, på Mantorp...
-Va!!!

:mad: :fatta! :4skrika

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
WASP skrev:
Jisses, det var inte billigt... hoppas dom inte är lika dyra till min hoj :gnissla

Jaha, o gissa vem som slog en signal nyss... wima,

-Hej, vad gör du?
-Hej, är på lunch på jobbet...
-Jaså, jag kör motorcykel, på Mantorp...
-Va!!!

:mad: :fatta! :4skrika

Haha jasså han åkte upp dit ändå *S* Bike Events va?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS