En MC-polis var och jagade deltagarna i den långsammare gruppen hela danZeb_Macahan skrev:Grattis, din aktierika studentjävel.. har inte du några tentor att tänka på?
om du anar en viss avundsjuka i mitt inlägg så är det helt fel
//jaG
En MC-polis var och jagade deltagarna i den långsammare gruppen hela danZeb_Macahan skrev:Grattis, din aktierika studentjävel.. har inte du några tentor att tänka på?
om du anar en viss avundsjuka i mitt inlägg så är det helt fel
//jaG
wima skrev:En MC-polis var och jagade deltagarna i den långsammare gruppen hela dan
nej, men han fick anstränga sig för att inte slå på blåljusen sa han...Zeb_Macahan skrev:med blåljus?
//jaG
Mr-zx7 skrev:BTW:Ikon, om du undrar så var det mig du mötte blinkandes i jobbets gröna fara på östra storgatan
wima skrev:nej, men han fick anstränga sig för att inte slå på blåljusen sa han...
Jag ger nog fan i detta stället till helgen och skriver ut mej själv...Ikon skrev:Fan twice,du får ta o krya på dig,inga roliga prylar det där...bli frisk snart!
Twice skrev:Jag ger nog fan i detta stället till helgen och skriver ut mej själv...
Ring och hetsa på lelles nu för så fort jag kommer ut härifrån så köper jag ny hojj! Då vet du vad som gäller:
STUNT OR DIE
Ikon skrev:japp,dom måste fanimej va slöast i hela världen...men så fort jag satt ihop hojen ska den säljas...
Ikon skrev:japp,dom måste fanimej va slöast i hela världen...men så fort jag satt ihop hojen ska den säljas...
Min moped är till salu...Twice skrev:Du ska väl inte sluta stunta? Köpa nytt objekt bara eller?
Zeb_Macahan skrev:Vad blir det nu då?
R1, ZX12, Busa med türbo?
eller det enda rätta, en suckisucki?
//jaG
Ikon skrev:nja...är ruggit sugen på en 954:a...men sen måste jag få fatt i nåt objekt jag enbart kan använda till stunt...
men vi får se,måste ju först o främst bli av med ninjan
Twice skrev:Fan nu ger dom mej inget mer... bara morfin i tablettform
Morfinet i spruta funkar ju mycket bättre, hugger till riktigt fint!
Har du supit för lite??? :kockoIkon skrev:nja...är ruggit sugen på en 954:a...men sen måste jag få fatt i nåt objekt jag enbart kan använda till stunt...
men vi får se,måste ju först o främst bli av med ninjan
Alltid besökstid!Ikon skrev:Twice!har du nån besökstid o sånt imorgon eller?
Kunde kika upp en sväng isof.
Mavve jag har ju för fan din telefon här,det hade jag glömt bort,kommer o lämmnar den imorgon.
Twice skrev:Har du supit för lite??? :kocko
Måste ju ha en stunthojj FÖRST!!
Twice skrev:Alltid besökstid!
Bara komma upp, jävla surt här på dagarna!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|