Martin
Don't call it a comeback
För h*****e spenk vad gör du vaken såhär dags en lördag?
Då är det som det ska varaspenk skrev:nä du vet... pigg bara för att det är lördag och jag får sova. du då jobbar eller??
Jag har haft en hemsk morgon!!!! Kom in en manlig snubbe med en termometer nu, satte den i armhålan som vanligt.spenk skrev:är det inte en UNDERBAR morgon???!!!! nä du vet... pigg bara för att det är lördag och jag får sova. du då jobbar eller??
Twice skrev:Jag har haft en hemsk morgon!!!! Kom in en manlig snubbe med en termometer nu, satte den i armhålan som vanligt.
Nej i röven sa han då. Fan det va nästan så att jag blev rädd...
Villket jävla ställe, Jag kör väl fan inte upp en termometer i röven!
Vad du glad att det bara var en termometer som skulle inTwice skrev:Jag har haft en hemsk morgon!!!! Kom in en manlig snubbe med en termometer nu, satte den i armhålan som vanligt.
Nej i röven sa han då. Fan det va nästan så att jag blev rädd...
Villket jävla ställe, Jag kör väl fan inte upp en termometer i röven!
Edit: Manlig sjuksköterska
Snart kommer han väl in med större grejjer. FY FAN!eus skrev:Vad du glad att det bara en termometer som skulle in
Ett tips som inte är speciellt jobbigt eller svindyrt när det gäller packboxar: http://www.soe.se/mek/gaffel/bladet.htmViffer skrev:Sådärja!
Då var bettan servad.
Ska "bara" byta packboxar i gaffeln![]()
Någon som vet hur man gör och kan ge lite tips?
spenk skrev:NÄ!!!! Här går inte att sitta o glo, drar ut en sväng och luftar den rosa.
...lär ju inte bli solblekt ialla fall!!![]()
TWICE!!! Krya på dig!!![]()
fan kom till mig o gör mig sällskap i öldrickandetTwice skrev:MOAHAHAHA Nu åker jag hem!!!
Men jag måste sova här inatt sen...![]()
Har ett flak bärs hemma, undrar om det är lika orört när jag åker hemifrån igen...
Ikon skrev:fan kom till mig o gör mig sällskap i öldrickandet![]()
ahahahahahahaha furnello![]()
Det jobbiga e att e det bra väder här så e det säkert skitväder där och tvärtom.NSR_Martin skrev:Nu klarnade ju upp lite... Ska ut och åka en sväng snart.... Frågan är som vanligt vart... Funderar på tranemovägen....
yonsson skrev:Det jobbiga e att e det bra väder här så e det säkert skitväder där och tvärtom.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |