Martin
Don't call it a comeback
För h*****e spenk vad gör du vaken såhär dags en lördag?
Då är det som det ska varaspenk skrev:nä du vet... pigg bara för att det är lördag och jag får sova . du då jobbar eller??
Jag har haft en hemsk morgon!!!! Kom in en manlig snubbe med en termometer nu, satte den i armhålan som vanligt.spenk skrev:är det inte en UNDERBAR morgon???!!!! nä du vet... pigg bara för att det är lördag och jag får sova . du då jobbar eller??
Twice skrev:Jag har haft en hemsk morgon!!!! Kom in en manlig snubbe med en termometer nu, satte den i armhålan som vanligt.
Nej i röven sa han då. Fan det va nästan så att jag blev rädd...
Villket jävla ställe, Jag kör väl fan inte upp en termometer i röven!
Vad du glad att det bara var en termometer som skulle inTwice skrev:Jag har haft en hemsk morgon!!!! Kom in en manlig snubbe med en termometer nu, satte den i armhålan som vanligt.
Nej i röven sa han då. Fan det va nästan så att jag blev rädd...
Villket jävla ställe, Jag kör väl fan inte upp en termometer i röven!
Edit: Manlig sjuksköterska
Snart kommer han väl in med större grejjer. FY FAN!eus skrev:Vad du glad att det bara en termometer som skulle in
Ett tips som inte är speciellt jobbigt eller svindyrt när det gäller packboxar: http://www.soe.se/mek/gaffel/bladet.htmViffer skrev:Sådärja!
Då var bettan servad.
Ska "bara" byta packboxar i gaffeln
Någon som vet hur man gör och kan ge lite tips?
spenk skrev:NÄ!!!! Här går inte att sitta o glo, drar ut en sväng och luftar den rosa.
...lär ju inte bli solblekt ialla fall!!
TWICE!!! Krya på dig!!
fan kom till mig o gör mig sällskap i öldrickandetTwice skrev:MOAHAHAHA Nu åker jag hem!!!
Men jag måste sova här inatt sen...
Har ett flak bärs hemma, undrar om det är lika orört när jag åker hemifrån igen...
Ikon skrev:fan kom till mig o gör mig sällskap i öldrickandet
ahahahahahahaha furnello
Ikon skrev:ahahahahahahaha furnello
Det jobbiga e att e det bra väder här så e det säkert skitväder där och tvärtom.NSR_Martin skrev:Nu klarnade ju upp lite... Ska ut och åka en sväng snart.... Frågan är som vanligt vart... Funderar på tranemovägen....
yonsson skrev:Det jobbiga e att e det bra väder här så e det säkert skitväder där och tvärtom.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|