Viffer skrev:Damn, den blir svårslagen
Rätt, vad ska du ha?Therudeboy skrev:Jag har en stor jäkel i st xl om det är den du menar. Aldrig använd.
Ajjajj, fick inte med det på bild! gör omTwice skrev:Ojjomen, de vill jag se dej slå
Eller en wheelie a´la 15o clock i 100 km/h rulla asfalt i t-shirt och vanliga byxor och utan hanskar!
Lite mindre än lagomTherudeboy skrev:Vad ger du?
Viffer skrev:Ajjajj, fick inte med det på bild! gör om
Viffer skrev:Lite mindre än lagom
Jag ska bjuda på bakskärmsskrap i sommar!Therudeboy skrev:Fan grabbar, kan ni inte wheela eller?
Kolla in min onehand 12'clock
Twice skrev:Jag ska bjuda på bakskärmsskrap i sommar!
Har du ngt val?Twice skrev:Har ett dilemma:
Ska jag gå ut till den blonda sjuksköterskan med ett leende som säger: Knulla mej! Och fråga om hon vill ha kuk? Funkar det eller blir det bara akuten igen?
Therudeboy skrev:En smålänning frågar inte vad det kostar, utan om det kostar något
Måste bara överväga hur stor skada hon kan göra, finns nog div pennor och tillhyggen där ute i receptionen... Förbannat fin är hon!Viffer skrev:Har du ngt val?
myztify skrev:
FEL
En smålänning frågar VAD det kostar, en västgöte frågar OM det kostar
Vet att du är smålänning, så det är ingen ide att fråga om några kostnader överhuvudtaget(www.särskrivning.com)Therudeboy skrev:En smålänning frågar inte vad det kostar, utan om det kostar något
Therudeboy skrev:Vad fan, du kan ju inte bara klampa in här och försöka rätta mig när jag ska göra affärer
Viffer skrev:Vet att du är smålänning, så det är ingen ide att fråga om några kostnader överhuvudtaget(www.särskrivning.com)
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari