Viffer skrev:Damn, den blir svårslagen
Rätt, vad ska du ha?Therudeboy skrev:Jag har en stor jäkel i st xl om det är den du menar. Aldrig använd.
Ajjajj, fick inte med det på bild! gör omTwice skrev:Ojjomen, de vill jag se dej slå
Eller en wheelie a´la 15o clock i 100 km/h rulla asfalt i t-shirt och vanliga byxor och utan hanskar!
Lite mindre än lagomTherudeboy skrev:Vad ger du?
Viffer skrev:Ajjajj, fick inte med det på bild! gör om
Viffer skrev:Lite mindre än lagom
Jag ska bjuda på bakskärmsskrap i sommar!Therudeboy skrev:Fan grabbar, kan ni inte wheela eller?
Kolla in min onehand 12'clock
Twice skrev:Jag ska bjuda på bakskärmsskrap i sommar!
Har du ngt val?Twice skrev:Har ett dilemma:
Ska jag gå ut till den blonda sjuksköterskan med ett leende som säger: Knulla mej! Och fråga om hon vill ha kuk? Funkar det eller blir det bara akuten igen?
Therudeboy skrev:En smålänning frågar inte vad det kostar, utan om det kostar något
Måste bara överväga hur stor skada hon kan göra, finns nog div pennor och tillhyggen där ute i receptionen... Förbannat fin är hon!Viffer skrev:Har du ngt val?
myztify skrev:
FEL
En smålänning frågar VAD det kostar, en västgöte frågar OM det kostar
Vet att du är smålänning, så det är ingen ide att fråga om några kostnader överhuvudtaget(www.särskrivning.com)Therudeboy skrev:En smålänning frågar inte vad det kostar, utan om det kostar något
Therudeboy skrev:Vad fan, du kan ju inte bara klampa in här och försöka rätta mig när jag ska göra affärer
Viffer skrev:Vet att du är smålänning, så det är ingen ide att fråga om några kostnader överhuvudtaget(www.särskrivning.com)
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|