Mr-zx7 skrev:Men vänta lite här nu ....... ny stunt hoj?? blå faran då
jag håller på o plocka på alla originalprylar nu,sen ska den besiktigas o säljas.
Sen blir det en gammelbläjd som stuntobjekt,finns mycket mer begdelar till dom.
Mr-zx7 skrev:Men vänta lite här nu ....... ny stunt hoj?? blå faran då
Ikon skrev:jag håller på o plocka på alla originalprylar nu,sen ska den besiktigas o säljas.
Sen blir det en gammelbläjd som stuntobjekt,finns mycket mer begdelar till dom.
Mr-zx7 skrev:Jo det är klart! lite billigare kanske! Blir det någon finåkar hoj då?
Ikon skrev:Japp det blir det,det lutar åt en 954 eller 929...
Citatet från mig kom med av bara farten antar jag.Mr-zx7 skrev:Bara lite tipps för hemma mekaren! Om ni skall köpa lager eller gummibussningar/packningar eller slangar, ta med den trasiga delen åk till sverull så hjälper dom mer än gärna till och dessutom får du samma pryl som orginal fast till mycket billigare pris
yonsson skrev:Citatet från mig kom med av bara farten antar jag.
Har kört 15 mil nu i alla fall utan stopp. Lagom go i ryggen man blir efter alla smågupp. 100 myggor och flugor bevisar att dom kommit till stan.
Grattis föresten!NSR_Martin skrev:
Lätt... Är bara 16...yonsson skrev:Grattis föresten!
E det lätt körkort eller mellan du tog?
yonsson skrev:Man måste ju börja nånstans så varför vänta. Så tar du mellan om två år sen efter två år till så blir det tungt
Emmi skrev:Packboxhelvete, framdäckshelvete, bromsbeläggshelvete, förgasarsynkningshelvete...
Mr-zx7 skrev:Tog lätt mc när jag var 16 mellan när jag var 18 och det kortet gick ju över automatisk till tung vid 20, fördelen med att tag lätt kort vid 16 är att man får ett års dispans för tungt kort, annars får man tung vid 21, åtminstonne var det så när jag tog kort på tidigare hälften av järnåldern
NSR_Martin skrev:
Såg dig på stan idag ju, gjorde förmodligen du med, eftersom du vinkade tillbaks , va du ledig? lyllos isf, fasen va jobbigt det va att sitta i skolan hela dan idag, nu när det va så fint väder... sen åker man hem o sätter sig här :kocko Ska åka snart...
Zeb_Macahan skrev:Hon börjar sent, det är därför hon är ute på stan i solen mitt på dagen...
Förresten, vilket kasst väder det är ute
Bara fyra dagar kvar till anderstorp
//jaG
MHK skrev:skiter du ut pengar eller?
Zeb_Macahan skrev:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka