Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
absolut inte,men jag lägger alla mina stålar på det jag tycker är roligast...(dricka öl o åka hoj)man får dra ner på annat men det är det värt...tycker jag iaf...

och jag är väl inte den enda här som har/ska köpa en dyr hoj???

Nej, men du ska ju tvunget ha två hojar...din jävel!!!

Nä fan...kommer bli riktigt fint med en gammelblade..hoppas affären går i lås med Ninjan bara.:tummenupp

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Brutus skrev:
Nej, men du ska ju tvunget ha två hojar...din jävel!!!

Nä fan...kommer bli riktigt fint med en gammelblade..hoppas affären går i lås med Ninjan bara.:tummenupp

Ja men eftersom jag tänkt o satsa lite mer på stunt i år så går det ju åt en riktig fulhoj,men samtidigt vill man ju köra vanligt oxå.

Ja det får vi hoppas är hemma hos morsan o farsan o mekar nu,det finns ju lite o pula med innan den är återställd :gnissla

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
TWICE HAR KÖRKORT! :yoparty
Bil alltså

Kanske hojj ikväll! Tranås så fort morsan släpper till bilen! :fyllisar :tuttar :yoparty

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
Ja men eftersom jag tänkt o satsa lite mer på stunt i år så går det ju åt en riktig fulhoj,men samtidigt vill man ju köra vanligt oxå.

Ja det får vi hoppas är hemma hos morsan o farsan o mekar nu,det finns ju lite o pula med innan den är återställd :gnissla

Du vet ju vart du ska ringa om du behöver assistans med polygripen..;)

Förresten...lyssnar på nya Slipknot just nu..inte så tokig.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Du sa dom heliga visdomsorden. Det man har över efter lån, skatt, försäkring, service, däck osv. i slutet av månaden lägger man på soppa och ännu mera däck till älsklingen.

Har du blitt sugen på gathoj igen? Lockade turen till tranemo eller är det banåka som gäller ?

//jaG

Ikon skrev:
absolut inte,men jag lägger alla mina stålar på det jag tycker är roligast...(dricka öl o åka hoj)man får dra ner på annat men det är det värt...tycker jag iaf...

och jag är väl inte den enda här som har/ska köpa en dyr hoj???

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Var hos Martin idag, han lovade att fixa bromsoljan, byta bromsbelägg och packboxar åt mej gratis... : :banana :tummenupp

På väg hem från jobbet satte jag ett tåskrap i chikanen vid Atollen med, asgott!

Mr-zx7 skrev:
Tog lätt mc när jag var 16 mellan när jag var 18 och det kortet gick ju över automatisk till tung vid 20, fördelen med att tag lätt kort vid 16 är att man får ett års dispans för tungt kort, annars får man tung vid 21, åtminstonne var det så när jag tog kort på tidigare hälften av järnåldern

Nej, man får tungt 2 år efter att man har tagit mellan. Dvs vid 20 års ålder antagligen. :fakta

NSR_Martin skrev:
:hej
Såg dig på stan idag ju, gjorde förmodligen du med, eftersom du vinkade tillbaks :D , va du ledig? lyllos isf, fasen va jobbigt det va att sitta i skolan hela dan idag, nu när det va så fint väder... sen åker man hem o sätter sig här :kocko :huvet Ska åka snart...

Nej, var på väg till jobbet, började vid halv tolv och slutade för en halvtimme sen. Så klaga inte på att sitta i skolan... :huvet

Grattis Twice, ses om 20 min så sticker vi till Tidaholm! :tummenupp :banana
Yonsson, på kalendern är inloggningsnamnet jkpg_sporthoj och lösenet är sporthoj.

Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Du sa dom heliga visdomsorden. Det man har över efter lån, skatt, försäkring, service, däck osv. i slutet av månaden lägger man på soppa och ännu mera däck till älsklingen.

Har du blitt sugen på gathoj igen? Lockade turen till tranemo eller är det banåka som gäller ?

//jaG

Posöråka :rolleyes: :rofl ...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jo, där sa du ännu ett sant ord.. Sen tror jag att en 954 skulle vara som mumma för själen för dej... den är ju så underbar... åsså retar det vandraren med :fakta

//jaG

Ikon skrev:
vi får väl se hur det blir...vill iaf ha en hoj som är hel o fin...kawan funkar ju iof men jag tror det ligger en förbannelse över den hojen

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Jo, där sa du ännu ett sant ord.. Sen tror jag att en 954 skulle vara som mumma för själen för dej... den är ju så underbar... åsså retar det vandraren med :fakta

//jaG

hahaha ja blir det en 954 så är det enbart för o reta vandraren...

var ute o körde en sväng på damens hoj idag...fan va otäckt stort det känns med kåpor nu när manvant sig o köra utan...men det gick o slanga med den oxå :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
yonsson skrev:
Det e 21 för att ta tung, men tar man mellan när man är 18 så blir det automatiskt tung vid 20:års ålder (alltså efter 2 år).
Men jag tror vi alla menar samma sak bara att vi pratar förbi varandra lite. :confused: :va

Gah, ja jo, antingen läste jag fel eller så formulerade du dig konstigt, om man tar lätt eller inte har inget och göra med att man får tung när man är 20, det enda man vinner på lätt är att man slipper teorin för begränsad, men båda fattar hur det ligger till och allt fungerar, allt byggs upp av missförstånd nu, så håll käft nu :D ;)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
TWICE HAR KÖRKORT! :yoparty
Bil alltså

Kanske hojj ikväll! Tranås så fort morsan släpper till bilen! :fyllisar :tuttar :yoparty

Bil? :va Är inte det sånnadär konstiga saker med 4 hjul om alltid är ivägen? Som man alltid har nojja för såfort det är en saab eller volvo för det kan va en sivilsnut nu när man fått kortet o allt...? :rolleyes:

GRATTIS :Bugar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...