Samuel_LJackson
back on track
grym film , men jag slängde på en egen skiva efter ett tag istället för låtarna på filmen
Glöm inte rullen med silvertejp så vi kan göra en hjälmkamera medGoffe skrev:stativ är med nästa gång samt ett fäste till tanken så man får "åka med" nästa gång.. (de kommer om ca en vecka)
The_Wanderer skrev:Glöm inte rullen med silvertejp så vi kan göra en hjälmkamera med
The_Wanderer skrev:Glöm inte rullen med silvertejp så vi kan göra en hjälmkamera med
Goffe skrev:Twice.. stort tack till dig för att du klippte ihop filmen bra o dina wheelies
nu ska batteriet på laddning, stativ o allt ska med, event. så ska en polare med upp dit imorn (bak på kwacken) jag är gärna med o kör på tex torsvik oxå nån dag om nån vill/kan!! måste öva mera.. hoppas att zeb o twice åker med upp o ger mer tips..
Zeb_Macahan skrev:Är bara vädret som vädret ska så är jag på, det vet du!
Jag kan inte sova! Tips?
//jaG
Kawapeter skrev:Ta en grogg eller 2
Zeb_Macahan skrev:Ska upp klockan 0330 och köra lastbil... inget bra knep då va?
Fler tips? Inte ens kattens spinnande hjälper!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Ska upp klockan 0330 och köra lastbil... inget bra knep då va?
Fler tips? Inte ens kattens spinnande hjälper!
//jaG
Kawapeter skrev:Kanske katten som är felet ???
En enorm ormZeb_Macahan skrev:En enorm.... inte en orm, den kan inte starta hojen, utan en enorm...
ojoj, trött är rätta ordet...
//jaG
Zeb_Macahan skrev:tror det är min förkylning + allergi som är spöket i dramat..
Hur i helvete ska det gå på sviestad imorgon om jag inte får sova nått?
//jaG
Ikon skrev:En enorm orm
Zeb_Macahan skrev:Är bara vädret som vädret ska så är jag på, det vet du!
Jag kan inte sova! Tips?
//jaG
aci skrev:Zeb... ska du hänga med på Lic. kursen nu.. Kul!
Hoppas bara det blir av, vi åker om allt går som det ska 2st från Vetlanda så det är bara att hänga på isåfall.
Var ute och handledade en kompis idag, man blir rädd av hur snabbt en z1000 -83 kan gå, ljuseffekterna (gnistorna) bakom hojjen kan ju iofs förstärka upplevelsen när stödet, dämparna, fotpinnarna ger ifrån sig lite övervikt....
Zeb_Macahan skrev:apropå emmi och släppa till: vi är fortfarande inte tillsammans och hon är inte hemma...
så jag vettefan hur jag ska somna..!
//jaG
Zeb_Inzombie skrev:så jag vettefan hur jag ska somna..!
//jaG
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |