Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Maverick skrev:
Men varför skrev du inte upp för både och samtidigt??

Man måste göra separat för varje...
Men från början hadde jag bokat båda efter varann, men jag torskade första på bil också. Så jag bytte den andra till bil... sen skulle jag gjort mc teorin förr förra veckan men då låg jag ju på sjukan... :(

MEN NU ÄR DET RÖJJ!!!!

BTW: Nån som vet hur fan jag ska få bort oljefiltret på 740´n??
Petter du är ju bra på finmek, jag tar huggmejslen snart! :huvet

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Man måste göra separat för varje...
Men från början hadde jag bokat båda efter varann, men jag torskade första på bil också. Så jag bytte den andra till bil... sen skulle jag gjort mc teorin förr förra veckan men då låg jag ju på sjukan... :(

MEN NU ÄR DET RÖJJ!!!!

BTW: Nån som vet hur fan jag ska få bort oljefiltret på 740´n??
Petter du är ju bra på finmek, jag tar huggmejslen snart! :huvet

Slå en mejsel rakt igenom det sen är det bara o börja vrida... :tummenupp

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Ikon skrev:
Jajjemen...det blir en hel helg uppe på torsvik förutom söndagen då det är Metallica o Slipknot :yoparty

Hoppas bara att jag får hem mitt gigantiska drev till helgen för då blir det fest på riktigt

Hänger gärna med någon dag om man är hemma o så.. få lite tips o inspiration av Ikon..

Zeb_Macahan skrev:
Muuuu

Ingen körning idag... regn å skit...

jag åker inte till linköping iaf...

//jaG

nepp, riktigt tråkigt väder ju.. :mad: men, kameran är med i högsta hugg för en ny bättre rulle.. med stativ o snart tankfäste.. då kanske de inte skakar så.. :rolleyes:

Therudeboy

Guest
Emmi skrev:
Killar, jag sa ju att ni skulle med på kryssningen... :tuttar

Läser du komvux fortfarande? Det var nämligen en tjej jättelik dig på erat vuxengymnasie idag, tänkte om det kunde varit du?

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
aci skrev:
Var ute och handledade en kompis idag, man blir rädd av hur snabbt en z1000 -83 kan gå, ljuseffekterna (gnistorna) bakom hojjen kan ju iofs förstärka upplevelsen när stödet, dämparna, fotpinnarna ger ifrån sig lite övervikt.... :brinnerup

Vem var de? Någon man känner till?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Brutus skrev:
Vad exakt hände på den kryssningen som gör den annorlunda gentemot nån annan kryssning??:confused:

Bikinishow, dansande brudar i bikini på baren, tävling om Moore Sommarflicka...Fotografer från Moore (magnus, bingo, johnny, filip) var där och ett filmteam filmade oss hela kvällen för att göra nåt program.

Mr-zx7 skrev:
Men va fan :va
Flickorna brevid dig kan det vara Stina till höger och **** till vänster :va eller är jag helt ute och seglar??

Christina till höger som kommer från Jönköping och Linda från Sthlm till vänster.

Therudeboy skrev:
Läser du komvux fortfarande? Det var nämligen en tjej jättelik dig på erat vuxengymnasie idag, tänkte om det kunde varit du?

Nej, jag jobbar på Blomsterlandet på Eurostop, kan avslöja att Spenk köper blommor till Sofie och att Skäggis köper pelargoner. :fakta

The_Wanderer skrev:
Jag var inne på det hela tiden men fick man plats? NÄ! :huvet
Känner mig enorm besviken nu :gråta

Ahh, inte var besvikna! Vi jobbar på Harry´s imorrn (jag, Emelie från Moore, Christina, Nathalie och nån mer), Wallbanger Beach Party där! Kom dit!

Last edited:

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Emmi skrev:
Ahh, inte var besvikna! Vi jobbar på Harry´s imorrn (jag, Emelie från Moore, Christina, Nathalie och nån mer), Wallbanger Beach Party där! Kom dit!

På Harrys i Jkpg? Du skojar?

Ska dit på ett relaseparty för att styrsytem ifrån Simens... trodde att de skulle bli segt o absolut inga chicks...

Har jag fel?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
MHK skrev:
På Harrys i Jkpg? Du skojar?

Ska dit på ett relaseparty för att styrsytem ifrån Simens... trodde att de skulle bli segt o absolut inga chicks...

Har jag fel?

Jo, Harry´s i Jönköping. Det är högskolans sommarfest och WB Beach Party... Blir defenitivt chicks, kolla www.wallbanger.se så får du se bilder från tidigare fester. Hoppas på att du kommer fram & hälsar imorrn då!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom