Martin
Don't call it a comeback
Jajjemän!WASP skrev:Grattis!! Det är Cralles va?
Banhoj är det enda rätta!!![]()
Jajjemän!WASP skrev:Grattis!! Det är Cralles va?
Banhoj är det enda rätta!!![]()
MHK skrev:Vem var de? Någon man känner till?
Emmi skrev:Jo, Harry´s i Jönköping. Det är högskolans sommarfest och WB Beach Party... Blir defenitivt chicks, kolla www.wallbanger.se så får du se bilder från tidigare fester. Hoppas på att du kommer fram & hälsar imorrn då!
aci skrev:Rolle, en gemensam kompis med mig och Peter Johnsson som jag förövrigt också är handledare för nu!!
Trodde aldrig han skulle ta steget
BTW: Blev lustigt intresserad av Siemens PLC system nu sådär helt plötsligt, du tror inte jag kan hänga på?![]()
![]()
![]()
MHK skrev:he he kan tänka mig de....
Menär nog efter Siemens...
aci skrev:Jo är nog så, kommer du neråt någon gång eller är det så illa att man måste åka upp och hälsa på dig?![]()
AAAAHHHGGGRRRRRRRR....Emmi skrev:Ahh, inte var besvikna! Vi jobbar på Harry´s imorrn (jag, Emelie från Moore, Christina, Nathalie och nån mer), Wallbanger Beach Party där! Kom dit!
MHK skrev:Var nere o vände för 3 veckor sedan en lördag i Vetlanda jag o en polare med en röd sukka... Låg en ducca bakom oss ifrån jc till dressman.
Vi tog av åt mc donalds sedan via lassrettagatan o gissa vem som stog där o lasrade... fabro blå.... mindre bra.![]()
men tur att min polare blev lite feter så att jag körde lugt o väntade in han... så det var lagligt där...![]()
Ska till staterna nu men sen kommer jag nog ner en sväng men har du vägarna förbi så hojta till!
Blir de svineriet iår förrestsen?
trädgårdsmästaren...Emmi skrev:...och att Skäggis köper pelargoner.![]()
MHK skrev:Aha!![]()
Men Siemens grejen var imellan 16-20...
Men ska försöka övertyga mina kollegor att vi ska stanna kvar...![]()
Jag kommer fram om jag ser o käner igen dig...
Lycka till på jobbet imon då!![]()
Emmi skrev:... och att Skäggis köper pelargoner.![]()
Twice skrev:Funkade hur fint som hellst!!
Nu ska den tåla att varvas!!
Varför inte? Är det därför min bil läcker olja efter jag bytt olja och filter..myztify skrev:
Tips: Montera inte filtret på samma sätt![]()
![]()
Skäggis skrev:Var det perargoner jag köpte? Jag frågade en herre som jobbade där vad man skulle ha i en balkonglåda. Han sa att man kunde ha vad som helst. Då bad jag honom peka på nåt... och så köpte jag det![]()
Goffe skrev:Om nån ska ut o åka imorn eller på fredag, kurvor eller torsvik, ring eller sms:a då.. 0704 806092
Han bara skämtar, han är ju floristen själv... grönare fingrar får man leta efterEmmi skrev:Hehe, pelargoner är det, lättskötta saker...
WASP skrev:Han bara skämtar, han är ju floristen själv... grönare fingrar får man leta efter![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |