Martin
Don't call it a comeback
Jajjemän!WASP skrev:Grattis!! Det är Cralles va?
Banhoj är det enda rätta!!
Jajjemän!WASP skrev:Grattis!! Det är Cralles va?
Banhoj är det enda rätta!!
MHK skrev:Vem var de? Någon man känner till?
Emmi skrev:Jo, Harry´s i Jönköping. Det är högskolans sommarfest och WB Beach Party... Blir defenitivt chicks, kolla www.wallbanger.se så får du se bilder från tidigare fester. Hoppas på att du kommer fram & hälsar imorrn då!
aci skrev:Rolle, en gemensam kompis med mig och Peter Johnsson som jag förövrigt också är handledare för nu!!
Trodde aldrig han skulle ta steget
BTW: Blev lustigt intresserad av Siemens PLC system nu sådär helt plötsligt, du tror inte jag kan hänga på?
MHK skrev:he he kan tänka mig de....
Men är nog efter Siemens...
aci skrev:Jo är nog så, kommer du neråt någon gång eller är det så illa att man måste åka upp och hälsa på dig?
AAAAHHHGGGRRRRRRRR....Emmi skrev:Ahh, inte var besvikna! Vi jobbar på Harry´s imorrn (jag, Emelie från Moore, Christina, Nathalie och nån mer), Wallbanger Beach Party där! Kom dit!
MHK skrev:Var nere o vände för 3 veckor sedan en lördag i Vetlanda jag o en polare med en röd sukka... Låg en ducca bakom oss ifrån jc till dressman.
Vi tog av åt mc donalds sedan via lassrettagatan o gissa vem som stog där o lasrade... fabro blå.... mindre bra.
men tur att min polare blev lite feter så att jag körde lugt o väntade in han... så det var lagligt där...
Ska till staterna nu men sen kommer jag nog ner en sväng men har du vägarna förbi så hojta till!
Blir de svineriet iår förrestsen?
trädgårdsmästaren...Emmi skrev:...och att Skäggis köper pelargoner.
MHK skrev:Aha!
Men Siemens grejen var imellan 16-20...
Men ska försöka övertyga mina kollegor att vi ska stanna kvar...
Jag kommer fram om jag ser o käner igen dig...
Lycka till på jobbet imon då!
Emmi skrev:... och att Skäggis köper pelargoner.
Twice skrev:Funkade hur fint som hellst!!
Nu ska den tåla att varvas!!
Varför inte? Är det därför min bil läcker olja efter jag bytt olja och filter..myztify skrev:
Tips: Montera inte filtret på samma sätt
Skäggis skrev:Var det perargoner jag köpte? Jag frågade en herre som jobbade där vad man skulle ha i en balkonglåda. Han sa att man kunde ha vad som helst. Då bad jag honom peka på nåt... och så köpte jag det
Goffe skrev:Om nån ska ut o åka imorn eller på fredag, kurvor eller torsvik, ring eller sms:a då.. 0704 806092
Han bara skämtar, han är ju floristen själv... grönare fingrar får man leta efterEmmi skrev:Hehe, pelargoner är det, lättskötta saker...
WASP skrev:Han bara skämtar, han är ju floristen själv... grönare fingrar får man leta efter
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|