The_Wanderer skrev:96% forever!
..den e giftigt du...fy fan
The_Wanderer skrev:96% forever!
Ikon skrev:..den e giftigt du...fy fan
zjälvklart zka deN Juh Me te leLlez!!!!!! azZå däj zka vi typ jUh typ zupa typ NeJ hElA gotland.Brutus skrev:Ja..den åkte inte fram igår väl...dock så tror jag att den inte lär ta slut innan the Ratzenputse...ska den med till Lelle tros??
Maverick skrev:zjälvklart zka deN Juh Me te leLlez!!!!!! azZå däj zka vi typ jUh typ zupa typ NeJ hElA gotland.
zkoJAr om att man typ Va riktit jävla bAkfull innAn lr...... *ler* D va en typ rikTIT trEvLig ölkVäll......
Ikon skrev:Satan vad det brinner/brann uppe vid axamo,jag o seabass har fördrivit 3,5 timmar där nu...ascoolt när dom åker o vattenbombar med hkp
har även fått på railen på bladen nu,ska försöka fixa buren på tisdag sen ska det jävlar i mig busas
Twice skrev:Va också uppe och kollade, brann ju bra!
Plockade isär liket idag, kylarvattnet var 50% olja...
Förmodligen toppackningen som har gått, men ska kolla på CEC imorgon.
Ikon skrev:fan va surt se till o få ihop han nu...typiskt att din ska pajja när jag fått ordning på min...
Twice skrev:Bara dom har grejjerna på hyllan så rullar den imorgon!
Idiotrunda då?
Var uppe och spanade lite, det såg ju helkul ut!Zeb_Macahan skrev:Måste säga att en del bilder ser man ju riktigt snabb ut på
Kolla in dom vettja!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Så, då har man busat lite i blåsten... Nu ska man bara klippa ihop nått bra med...
//jaG
ja takk... *ler* typ azZå koM typ förBI typ me lite kliZtermärkeN.... *ler* azZå ZkulLE typ även kunnA behÖva En zPritpEnna..Brutus skrev:Maverick - Ska jagh dyka förbi nån gång innan jobbet med några sporthojmärken? Har 2 svarta och 3 vita. Tror ikon va sugen på de svarta.
Dekaltrimningen är i full gång på landsbygden.
Maverick skrev:ja takk... *ler* typ azZå koM typ förBI typ me lite kliZtermärkeN.... *ler* azZå ZkulLE typ även kunnA behÖva En zPritpEnna..
Maverick skrev:ja takk... *ler* typ azZå koM typ förBI typ me lite kliZtermärkeN.... *ler* azZå ZkulLE typ även kunnA behÖva En zPritpEnna..
Ikon skrev:Byggare bob byggare bob
zNiFFA o zeN typ ritaBrutus skrev:Jag har nog en svart sprithemma nånstans...ska du sniffa eller rita??
azzÅ ojjeMenIkon skrev:Byggare bob byggare bob
Maverick skrev:zNiFFA o zeN typ rita
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS