Aion
black danger lost in the woods
Jaha, såg precis Emmi och den lille hårige (Hund) ute och gå, riktigt lite fräck hundvalp
Zeb_Macahan skrev:Så, då har man busat lite i blåsten... Nu ska man bara klippa ihop nått bra med...
//jaG
Goffe skrev:japp, de var kul, nu ska man försöka se till så att man wheelar dem ggr man försöker, o inte bara ibland, & att man måste åka längre.. samt att "balanspunkt" är nått som inte kawa har tänkt på.. hoppas mina feta stoppies kom med på film oxå.. ska prova på riktig offroad-körning med kwacken nån dag oxå, ett dike var ju ingen match..
//Goffe
Mr-zx7 skrev:Hehe har du testat terrängkörning med tian
Goffe skrev:inga probs..
nu sak de snart inhandlas nya däck oxå.. ryktas att bröderna sukka (WASP o Wima) ska stunta på allvar nu?! kanske bara ett rykte?!
Nu ska de klagas på bike, kawan är inte alls snabbast p ana, de var en Mille 04:a Factory (sånsom skäggis vill/ska köpa ) o sen kom supermotard hojarna, följda av sukka.. kawan suger fett på bana eller hur.
var har du fått tag på den insiderinformationenGoffe skrev:nu sak de snart inhandlas nya däck oxå.. ryktas att bröderna sukka (WASP o Wima) ska stunta på allvar nu?! kanske bara ett rykte?!
Nu ska de klagas på bike, kawan är inte alls snabbast p ana, de var en Mille 04:a Factory (sånsom skäggis vill/ska köpa ) o sen kom supermotard hojarna, följda av sukka.. kawan suger fett på bana eller hur.
WASP skrev:var har du fått tag på den insiderinformationen
en ytterligare nackdel med kawan lär vara att den sliter knäpuckar hejdlöst
jag kan förlänga mitt erbjudande om knäpuckar några dar till så du riktigt kan tänka över saken..Goffe skrev:Dyrt värre med puckar.. ska byta sida på mina så de sliter jämt..
Grevnertz skrev:hejhej
så det är här alla jkpg-knuttar håller till
om det blir några körningar framöver så hör gärna av er så hängar
jag på om det går bra
WASP skrev:en ytterligare nackdel med kawan lär vara att den sliter knäpuckar hejdlöst
Zeb_Macahan skrev:
Men det fräckaste jag har hört va killen med en kopparfärgad gsxr som skrapade ljuddämparen på kinnekulle.... fastän den va lite felmonterad
//jaG
aci skrev:Skulle vart kul å se MEN jag kunde ju inte åka . Helgen blev ju ändå räddad med 20mil aktiv körning, jag börjar ju gilla japsen ... något är väldigt fel.
Btw: Åker ni ner på Måndagen till Lelle?
Emmi skrev:Visst e han söt! Nu e crosstyret borta igen, ska ner till CEC och lämna tillbaks det och köpa ett nytt, sen ska jag köra offroad!
Ikon skrev:Jajjemen...ska försöka få på lyset så den ser liiiite mer laglig ut...
måste gå o slagga nu,börjar ju på det nya jobbet imorgon,ska försöka va lite utvilad
ring när du fått ihop skiten
WASP skrev:Småkaxig bild... bah.. han kan ju inte bara lägga upp en del bilder... hoppas man fastnat nånstans. Verkar som man är lite poser ändå jens...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=52141
Zeb_Macahan skrev:Innerst inne sitter det alltid en posör på ägaren till en hoj med undertail och grejs...
Hoppas verkligen det finns några roliga bilder på en... det gör det nog
//jaG
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS