Nästa banåkning ska jag inte starta så långt bakom er jämt..jobbigt att hinna ikappThe_Wanderer skrev:Vi får väl se på anderstorp...
Jag älskar att köra bakom dig, vi kör så lika..... sådeså...
//jaG
Nästa banåkning ska jag inte starta så långt bakom er jämt..jobbigt att hinna ikappThe_Wanderer skrev:Vi får väl se på anderstorp...
//jaG
japp svinkul när man är tre som kör lika fort... anderstorpsrakan kan ju iofs bli svettig för min delThe_Wanderer skrev:Vi får väl se på anderstorp...
//jaG
wima skrev:Nästa banåkning ska jag inte starta så långt bakom er jämt..jobbigt att hinna ikapp
äsch..Skäggis skrev:Om du kör fortare så kommer du inte så långt bak
Brutus skrev:Har ju kört med en större mutter och rörtång när man pressat ditt vanliga clipslås, men det kanske inte funkar på samma sätt här. Ska ta och göra en insats imorgon. Verkar ju inte som det borde vara så fruktansvärt avancerat. I värsta fall får det väl bli ståltråd och silvertejp...
KtmDanne skrev:Gleb's hoj är sååå
fin hund = full hundThe_Wanderer skrev:fin humd =
Synd, men du dyker ju upp senare!aci skrev:Kan tyvärr inte hänga med på Måndag till Lelle, har ett stort projekt jag måste slutföra, får komma senare i veckan. Har jobbat dygnet runt nu nästan så jag gör vad jag kan
Hmm Party igår?
Emmi skrev:www.bodaborg.se
Kostar nog ca 300kr/person med mat, är lite som fångarna på fortet tror jag, har aldrig vart där själv, men alla som har vart det säger att det är skitkul!
Man ska vara i lag om 3-5 personer, så om vi är en 10-12-15 stycken blir det nog skitkul!
Hur många e på, nångång under sommaren?
BTW, var är NSRMartin, e han på semester eller nåt?
Emmi skrev:Synd, men du dyker ju upp senare!
Hur många ska bo i vårat tält?
Jo, det var fest igår, hemma hos The Wanderer. Mer än tänkt. Efter att minttun kom fram spårade det ur...
aci skrev:Jag tar gärna en plats om erbjudandet kvarstår, kommer väll ner på Ti natt - Ons morgon
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|