Emmi skrev:Lite krångel på tältfronten, får se hur det löser sej...
Hoppas det går bra! Gissar att ni plockar med en följebil då militärtält är ganska stora för små sporthojjar
Emmi skrev:Lite krångel på tältfronten, får se hur det löser sej...
aci skrev:Hoppas det går bra! Gissar att ni plockar med en följebil då militärtält är ganska stora för små sporthojjar
Emmi skrev:Nja, Jens kör ju touring så han kan nog ta tältet i nån av sina packboxar...
Emmi skrev:Nja, Jens kör ju touring så han kan nog ta tältet i nån av sina packboxar...
Emmi skrev:Nja, Jens kör ju touring så han kan nog ta tältet i nån av sina toppboxar...
aci skrev:HAHAHA
Men är den inte lite ramsné?
Ahaaa, det är brawima skrev:Scheisse!
Då har Bike-Events ställt in sina bandagar i år...inte mycket banåkning då inte
Nån som vill köpa en GSXR 1000 -01 i fint skick...
innerst inne tror jag att du vill ha en sukka, vi kan byta...eus skrev:Ahaaa, det är bra
Sälj skräpet å köp en riktig hoj
Hmmm, nej tackwima skrev:innerst inne tror jag att du vill ha en sukka, vi kan byta...
vi får se..till nästa säsong vet man aldrigeus skrev:Hmmm, nej tack
Du får köpa en ny sukka, i rejskostym
Så jaaawima skrev:vi får se..till nästa säsong vet man aldrig
Har oxå varit där, man blir 8 år på nytt =)Emmi skrev:www.bodaborg.se
Kostar nog ca 300kr/person med mat, är lite som fångarna på fortet tror jag, har aldrig vart där själv, men alla som har vart det säger att det är skitkul!
Man ska vara i lag om 3-5 personer, så om vi är en 10-12-15 stycken blir det nog skitkul!
Hur många e på, nångång under sommaren?
BTW, var är NSRMartin, e han på semester eller nåt?
wima skrev:Scheisse!
Då har Bike-Events ställt in sina bandagar i år...inte mycket banåkning då inte
Nån som vill köpa en GSXR 1000 -01 i fint skick...
Vem har plats för lilla mig då?Zeb_Macahan skrev:Då gäller det att köra gelleråsen då och anordna så att vi kanske kan hyra kinnekulle själva?
Förresten, en annan har en mitsubishi Lancer EVO VIII i sina händer tills på fredag.. så akta er imorgon!
Förresten, är det någon som har plats för ett tält (modell större) på resan över till gotland?
//jaG
eus skrev:Vem har plats för lilla mig då?
Oh jevlar ja, touring!Zeb_Macahan skrev:Kolla på emmis bild ovan... jag har plats för hela din familj
//jaG
Det tråkiga är att de flesta bandagar är när jag inte har semester = väldigt lite körning för min del... iofs har jag hunnit med 6 dagar hittills i år men jag hade tänkt köra mycket mer...Zeb_Macahan skrev:Då gäller det att köra gelleråsen då och anordna så att vi kanske kan hyra kinnekulle själva?
//jaG
eus skrev:Vem har plats för lilla mig då?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|