Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
Unitedcolors skrev:
Men kan du inte komma hit med den i bil här lär det ju inte vara någon som kan se dig och så har jag ju en raka här "grimsåsrakan" som vi kan åka på. Det fixar du la? :)

Får se kanske får mina delar till vespan idag,vill skruva klart det så man kan kränga den med sen:) men får jag inte mina delar så ringer jag dig och ser om du är hemma.Villka mer en du ska till gbg i helgen alla har nämligen bangat som vanligt :(

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Appråpå (eller hur det nu stavas) kräftor. Min lillebror hade fått för sej att han skulle fiska kräftor, så han fixade en bur och släpade ner den till tabergsån och fick två kräftor. Hur glad blir man om det ligger två levande stora kräftor i badkaret när man ska duscha på morgonen? :D

Therudeboy

Guest
Emmi skrev:
Appråpå (eller hur det nu stavas) kräftor. Min lillebror hade fått för sej att han skulle fiska kräftor, så han fixade en bur och släpade ner den till tabergsån och fick två kräftor. Hur glad blir man om det ligger två levande stora kräftor i badkaret när man ska duscha på morgonen? :D

Tur att du inte är kille då ;)

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
De va la inge fel på vädret idag?
Det var ju en kul runda United, även om du lurade ut mig på grusbus... men det gick ju å sladda med en vfr me, eller vad säger du? :crash

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2003-08-13

Zeb_Macahan skrev:
Vi är bjudna till gnosjö med ett par hojåkare att åka jetski och vattenskidor på söndag med, kanske man kan offra sig med?

/jaG
Gnosjö ligger ju inte så långt från mig, skulle va kul om man kunde komma upp å hälsa på, å åka med ner till Gnosjö igen, om det är ok för gnosjö killarna...?

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Viffer skrev:
De va la inge fel på vädret idag?
Det var ju en kul runda United, även om du lurade ut mig på grusbus... men det gick ju å sladda med en vfr me, eller vad säger du? :crash

Jo du var ganska vågad tycker jag men hm det där fingret i hjälmen som du snurrade när du tittade på mig när jag gjorde en superman förstod jag inte.. :D :crash :rock

Säg bara till när vi skall åka nästa gång fast då får vi börja tidigare. :tummenupp

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2003-08-13

Zeb_Macahan skrev:
Vi är bjudna till gnosjö med ett par hojåkare att åka jetski och vattenskidor på söndag med, kanske man kan offra sig med?

/jaG

När på söndag skulle detta inträffa?! Är det ok om man hänger på om jag hinner komma hem från gbg?

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Emmi skrev:

Tur att du såg dem innan du klev i och dessutom var det tur att det bara var två... kunde ju vara betydligt flera :skrämd

Är du friskförklarad nu helt eller? Ha det bra i helgen! :öl

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2003-08-13

Om det ska bli nått så måste vi vara några stycken, men intresset / förmågan att kunna verkar vara sådär, så det kanske inte blir nått...

//jaG

Unitedcolors skrev:
När på söndag skulle detta inträffa?! Är det ok om man hänger på om jag hinner komma hem från gbg?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Unitedcolors skrev:
Tur att du såg dem innan du klev i och dessutom var det tur att det bara var två... kunde ju vara betydligt flera :skrämd

Är du friskförklarad nu helt eller? Ha det bra i helgen! :öl

Nja, jag har inte ont annat i lite huvudvärk och ingen feber, men jag e lite dåsig och vill inte köra hoj än, kör bil fort istället... :crash :notme
Går dessutom på pennicillin så de e inte nåt party till helgen heller..:(

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Emmi skrev:
Nja, jag har inte ont annat i lite huvudvärk och ingen feber, men jag e lite dåsig och vill inte köra hoj än, kör bil fort istället... :crash :notme

:) Låter som om man ska hålla sig borta från vägarna när man ser en budbil :crash eller du jobbar kanske inte!

Då blir det en lugn hemma kväll med Lasse berghagen, Bingolotto och ett par liter mjölk :)

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2003-08-13

Zeb_Macahan skrev:
Om det ska bli nått så måste vi vara några stycken, men intresset / förmågan att kunna verkar vara sådär, så det kanske inte blir nått...

//jaG
Allt är intressant den här hegen eftersom det troligen inte blir något MMO heller.. (SATANS Väder :mad: ) Det ända kravet jag har är att bli totalt packad :öl :öl :öl :crash

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2003-08-13

Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Kan det inte planeras nästa vecka då alla har piggnat till hehe.. :D Jag säger väll såhär då så jag inte lovar något mig passar det inte denna helgen. :(

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Emmi skrev:

Hur som så får du väll bli bra snart så kanske vi ses när jag ansluter mig till er i jönköping nästa gång :tummenupp dom e verkligen galna några av grabbarna :fakta kanske får stå för dig med ?? :crash

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Rodentboy skrev:
Just det ja.. :D

Nåt åka i helgen??

vi får se...väntar på en ny lampinsats...

kanske kan jag återigen göra en fullagning så att dt håller en stund...vi får se

det går ju iof. o köra utan kåpa,problemet e lyset...men det kan man ju skita i på dagen...har kört lite n när jag har mekat o det e förbannat kul utan... :rock

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras