Emmi skrev:Jag Vill KÖra Hoj!
Har du inte köpt nån än?Emmi skrev:Jag Vill KÖra Hoj!
Twice skrev:OBS!
Samlas vid Atollen 16.30 istället... Jag och Ikon börjar då, men vi åker förbi atollen vid 17.30 också ifall ingen hann se detta!![]()
Mr-zx7 skrev:MEn hörrni.....
Har du din mobil med dig eller??? så man kan hitta er!
Emmi skrev:Nej, har ju inte fått pengarna, tar ju ett par bankdagar att föra över dem så de kommer väl i slutet på veckan.
Finns ingen hoj jag kan låna heller, Jens e i GBG på sin, Peter ska ha sin o köra med er, Martins Blade står ute hos honom i skogen.
zpeppy skrev:Då kommer jag ner 16:30 jag med då!
DRen har körförbud eftersom snuten inte gillade att Jens skjutsade mej till Peter på den utan fotpinnar och han gillade inte heller att blinkersen satt fast med silvertejp på bakskärmen och blinkade rakt upp i luften.Mr-zx7 skrev:men...men..... dr:en då?? eller peters 600??
zpeppy skrev:Vad blir det för åkning då? Stunt elr fikatur.............
Emmi skrev:DRen har körförbud eftersom snuten inte gillade att Jens skjutsade mej till Peter på den utan fotpinnar och han gillade inte heller att blinkersen satt fast med silvertejp på bakskärmen och blinkade rakt upp i luften.
Peter e på stranden och ska till sitt Meddo sen, lånar hans TT en sväng och kommer bort o hälsar, men vill inte åka långt me den...
Mr-zx7 skrev:Kanin! men du hänger väl med en liten runda? blir ju inga längre turer, mest stunt (för dom som behärskar) förmodar jag
Mr-zx7 skrev:Nä, nu ger jag fan i det här!!!!! nu sticker jag och hämtar hem hojjen....
Syns om en stund![]()
![]()
![]()
![]()
Mr-zx7 skrev:Kanin! men du hänger väl med en liten runda? blir ju inga längre turer, mest stunt (för dom som behärskar) förmodar jag
Emmi skrev:Vi får väl se, jag ringer när jag har hämtat hojen så får vi se vart ni är...![]()
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |