Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Nej, och jag har prövotid i 2 veckor till så jag ska ta det lugnt o köra laglig hoj...But thanks anyway!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Topp 3

Snyggast hoj

1: Vandraren, riktigt älcker, men du har nästan för bra puts på den, gayvarning..
2: Zeb.. riktigt läcker hoj, jobbigt att behöva titta i backspegeln så ofta o se din hoj..
3: Ikon/BENSON, Ikon, din Blade ser iaf lite rå ut med den vita kutsen, o BENSON, ut på vägarna mera så man ser dej oftare, då hade du fått 1:a plats.. nu bklir de delad 3:e pris ist.

Stunt/busrundor

1: Ikon, du o din motard i stan är grymt, säkert kört o mycke lek.. samt dina 12:eek:r med ninjan/bladen!
2: Twice.. fett, kul att se, lite farligt ibland :rolleyes: , men riktit kul.. på me riktiga däck nu!!
3: Fast han vägrar erkänna så tycker han de är kul att stunta o han gör de bra oxå Zeb!! o tack Zeb o Twice för eran wheelie-skola..

Bankörning

1: Zeb, du är snabb, fast du bara har en 03:a..
2: Bröderna sukka, Wima o Wasp.. kul att se era "fighter" på kullen osv, o tack för tips o dyl, nu är tom kvarkurvan (högern på kullen) kul efter att fått bra spårval av Wasp.
3: Lille Eus för att han har en riktigt rejs hoj (o han är snabb oxå) o Vandraren, vilken fart han har fått upp på bana, fett me cred till er..

Mek

1: Inga dimmer om vem som äger här.. TWICE!!!!! no need say no more.
2: Ikon, buntband o silver tejp.. fulmek på ninjan o bladen..
3: samma här, silvertejp o buntband till att hålla ihop 10:an.. 3:e pris till Goffe..

Film..

1: Twice, för att du klippte ihop filmen "Hooly wheelies" så bra mspeciellt med tanke på mtrl:et du hade tillgång till.. riktigt fint, hoppas vi kan göra en fetare uppföljare..
2: Ikon o Co.. kul med era filmer med hoj/stunt o sprit..
3: Allt som filmades på Gotland.. o i jkpg, fins mkt mer som inte är ihopklippt.. 3:e platsen till alla som är med på film..

over and out, Goffe (säg till om ni önskar mer kategorier o sånt.. o orkade inet sätta ut smilies, ta inte ille upp ni som är med, bara snällt menat allt :7peta :hihi :yoparty :arsele :rolleyes: :tummenupp :D :gnissla )

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
va fan sover alla eller?!?!??!?!?!...vi försöker få tag på er...ikon&twice siter o försöker fixa ihop lite fest nu men alla har stängt av mobbaran :död baaaaahhh
är det vbara vi som klara av det elelr??!! :yoparty

No gravity freestyle :fyllisar

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Någon / några som har lust att visa en vilsen stockholmare Jönköping med omnejd? gärna i ett rasande tempo.

Tisdag efter 15.00? kanske även i kväll efter 20.00 (ska ner och jobba på elmia men är ledig efter dessa tider)

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Har ingen hoj längre, men annars hade jag gärna gjort det. I bet Zeb, Goffe och The Wanderer är på iaf.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ingel skrev:
Någon / några som har lust att visa en vilsen stockholmare Jönköping med omnejd? gärna i ett rasande tempo.

Tisdag efter 15.00? kanske även i kväll efter 20.00 (ska ner och jobba på elmia men är ledig efter dessa tider)

Känn dej välkommen ner och ring gärna 0708-952812 till mig så kan vi åka och småfika lite :D

Ikväll är det körning. Någon mer som är intresserad? Gränna maybe?

//jaG

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon: Hänger du med upp till torsvik nån timme och övar på att slå sönder bakljuset och stoppies? Och självklart en JÄVLAR busrunda...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Ikon: Hänger du med upp till torsvik nån timme och övar på att slå sönder bakljuset och stoppies? Och självklart en JÄVLAR busrunda...

Jag hakar på om jag kan ta mig från husky... :( har ju ingen bil för tillfället

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Så där! då har man jobbat klart för den här veckan :banana gick lite snabbare än man trodde...

Ringer Zeb och hör vad som gäller

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Zeb_Macahan skrev:
Känn dej välkommen ner och ring gärna 0708-952812 till mig så kan vi åka och småfika lite :D

Ikväll är det körning. Någon mer som är intresserad? Gränna maybe?

//jaG

Jag såg dig Zeb å tre andra när ni kom tuffandes i Jönköping city :tummenupp . En blå r1 nån motard å sen en hoj till.

Är i jönköping i jobbet, fan va sugen man blev att åka :gnissla

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Det var Zeb, Ingel, The Wanderer, Grevnertz + en till husa, Ikon och Twice och nån mer som jag har glömt vem det var. Om du har hojen så häng på en sväng imorrn!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection