Aion
black danger lost in the woods
The_Wanderer skrev:Ajjemen det gjorde du
(EDIT: spämvarning)
Tusan det får ju inte hända igen
The_Wanderer skrev:Ajjemen det gjorde du
(EDIT: spämvarning)
Unitedcolors skrev:Nice sockar får man köpa?
Zeb_Macahan skrev:Dom ä mina, be om ursäkt !!!!
//jaG
Unitedcolors skrev:Men dom är ju skit fula gick själv på niten att köpa tio par för 100kr....
Ikon skrev:Fan va du tjatar Spenk...
den här har inget med dig o göra spenk! ...tycker bara att den e rolig som fan...hehe kolla in den lilla pausen han tar
JetSkin va ju sket grym, ligger helt klart etta på önskelistan...strax efter en motard och en gixxer 1kJymdman skrev:Ännu en härlig motodag tillända.
Båt, JetSki och MC åkning....kan det bli bättre??
Blir tyvärr inga bilder ännu, är nåt jävla strul med kameran, så det går inte föra över bilderna till datorn...
Ha ett bra
/Fredrik
Viffer skrev:Va gillade ni min fetgrymma helballa weelie på hela ca 2meter...
bör nog träna en hel del för att komma upp i eran klass
Video? Najz!!! Vill seeee!Rodentboy skrev:Nog var det mer än 2 meter. Det finns på video f.ö.
Snackat med Susab än förresten???
Zeb_Macahan skrev:Jag har inte haft andra sockar på minst 5 år....
//jaG
Klarnar det upp lite så e jag på, ska laga mitt däck idag, har ju fått en skruv eller nåt i...:mad Men ring om ni ska ut! 0709604722Unitedcolors skrev:Typiskt att jag väljer de dagarna då det skall vara så dåligt väder.. hm så har jag inte någon bil heller för den är på Service.
Åkte cd 4timamr igår själv (på mc) hur kul det nu var .. eller det var kul men roligare om man åker flera..
Någon som är sugen idag eller i morgon onsdag ev på torsdag men lite sent då.
Emmi skrev:Klarnar det upp lite så e jag på, ska laga mitt däck idag, har ju fått en skruv eller nåt i...:mad Men ring om ni ska ut! 0709604722
Emmi skrev:Klarnar det upp lite så e jag på, ska laga mitt däck idag, har ju fått en skruv eller nåt i...:mad Men ring om ni ska ut! 0709604722
Mr-zx7 skrev:Jodå om det blir bättre väder är jag på, Mc åkning får man aldrig för mycket av
Unitedcolors skrev:Tror du att du kan fixa ditt bakdäck innan jag skall ut idag så vi kan åka lite?! För jag skall ut frågan är bara om jag skall åka till Jönköping och träffa er eller om jag skall åka med någon härifrån?
Nä men vad kallar du dåligt väder så långe det inte regnar så fixar jag det... blöt vägbana är ju bara ännu roligare för min del.
Så sparar man på däcket vid burnout?!
Mr-zx7 skrev:Förvisso sant, roligare går att diskutera i vissa fall ja fast inte med en vägmaskin med slitet framdäck......Någon som har till salu??? 120, 17
Hoppas att dom där vädergudarna är med oss
Emmi skrev:Jag kör inte när det är blött ute, bankörda rennsport...
Vet inte när jag får däcket fixat, ska ner till min mek nu, får se när han har tid, kan ta en halvtimme eller 5 timmar innan han börjar pilla med hojen.
Men ring innan ni åker om ni åker så får jag se!
Unitedcolors skrev:Vet inte någon som har någon tillsalu idag innan vi skall åka ialla fall. Men det finns ju på dyra mc firmor .
Är du på om vi åker idag trots att det är lite blött, tror inte det hinner torka upp innan kvällen ...
Hur som så kastar jag iväg ett mess innan jag slutar så kan vi se vad som händer.
molle skrev:jag måste sluta läsa den här tråden det är inget kul att se hur ni bara åker och stuntar medans min stackars hoj står och rostar fast på verkstaden
kan inte nån skriva att det är lite tråkigt att köra hoj
ni får absolut inte köra när det regnar eller är mulet ni kan ju skada er
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring