Aion
black danger lost in the woods
Jaha det var ju en trevlig liten tur igår!
Och "@#&%?"#¤@£$ vad gött CRF:n låter
Och "@#&%?"#¤@£$ vad gött CRF:n låter
ja det var speciellt men nu fyller ju tydligen super fuckot år..Brutus skrev:Visst...är det nåt speciellt jag ska ta med dem, eller bara lite allmänt skitsnack??
Twice skrev:Ni vet vad jag vill!! Nån som är på ikväll?
NSR_Martin skrev:Satan i gatan att man inte har internet i stugan då, missar ju alla körningar...![]()
Twice, du har ju mitt nummer, kan inte du slänga iväg ett SMS om det är nån körning på G? Skulle va skitschyst...![]()
Ikon skrev:jag har nog sett dig ett par gånger...du kör alldelles för sakta![]()
![]()
det vore coolt o samla ihop alla här inne nån dag o dra ut o köra...igår var vi ju ett ganska bra gäng![]()
Emmi skrev:Billigaste basförsäkringen på en KTM 640 Lc4 2001, hel/hel är 16000:-.
Nicke_K skrev:Köpte en sådan i veckan samma års modell och allt 3000 Hel/Hel på Bil Sport/Mc. Men så är jag ju gammal och klok och bor mitt i skogen.![]()
Zeb_Macahan skrev:Betalar själv 658 kronor/mån på If helförsäkring avställningsbar med 3000 i självrisk...
Men det är en 660-04
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Betalar själv 658 kronor/mån på If helförsäkring avställningsbar med 3000 i självrisk...
Men det är en 660-04
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Om ni ser en kille på en orange hoj imorgon eftermiddag så är det möjligtvis jag på min helt splojjans nya KTM 660 SMC.... jag kommer nog inte trivas alls!
//jaG
Ikon skrev:om inte far min ska köra enduro imorgon så kan jag haka på o lattja lite efter klockan 13.
Japp det blir lite åkning idag,jag kommer att vara på voice om ca. 30 minuter o köra lite blade,sen blir det hem o hämta den andra hondan...
Ikon skrev:om inte far min ska köra enduro imorgon så kan jag haka på o lattja lite efter klockan 13.
Japp det blir lite åkning idag,jag kommer att vara på voice om ca. 30 minuter o köra lite blade,sen blir det hem o hämta den andra hondan...
Twice skrev:Nu har Danne Malmqvist också köpt motard, Crf 450![]()
Nu börjar det bli några stycken!![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |