Aion
black danger lost in the woods
Jaha det var ju en trevlig liten tur igår!
Och "@#&%?"#¤@£$ vad gött CRF:n låter
Och "@#&%?"#¤@£$ vad gött CRF:n låter
ja det var speciellt men nu fyller ju tydligen super fuckot år..Brutus skrev:Visst...är det nåt speciellt jag ska ta med dem, eller bara lite allmänt skitsnack??
Twice skrev:Ni vet vad jag vill!! Nån som är på ikväll?
NSR_Martin skrev:Satan i gatan att man inte har internet i stugan då, missar ju alla körningar...
Twice, du har ju mitt nummer, kan inte du slänga iväg ett SMS om det är nån körning på G? Skulle va skitschyst...
Ikon skrev:jag har nog sett dig ett par gånger...du kör alldelles för sakta
det vore coolt o samla ihop alla här inne nån dag o dra ut o köra...igår var vi ju ett ganska bra gäng
Emmi skrev:Billigaste basförsäkringen på en KTM 640 Lc4 2001, hel/hel är 16000:-.
Nicke_K skrev:Köpte en sådan i veckan samma års modell och allt 3000 Hel/Hel på Bil Sport/Mc. Men så är jag ju gammal och klok och bor mitt i skogen.
Zeb_Macahan skrev:Betalar själv 658 kronor/mån på If helförsäkring avställningsbar med 3000 i självrisk...
Men det är en 660-04
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Betalar själv 658 kronor/mån på If helförsäkring avställningsbar med 3000 i självrisk...
Men det är en 660-04
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Om ni ser en kille på en orange hoj imorgon eftermiddag så är det möjligtvis jag på min helt splojjans nya KTM 660 SMC.... jag kommer nog inte trivas alls!
//jaG
Ikon skrev:om inte far min ska köra enduro imorgon så kan jag haka på o lattja lite efter klockan 13.
Japp det blir lite åkning idag,jag kommer att vara på voice om ca. 30 minuter o köra lite blade,sen blir det hem o hämta den andra hondan...
Ikon skrev:om inte far min ska köra enduro imorgon så kan jag haka på o lattja lite efter klockan 13.
Japp det blir lite åkning idag,jag kommer att vara på voice om ca. 30 minuter o köra lite blade,sen blir det hem o hämta den andra hondan...
Twice skrev:Nu har Danne Malmqvist också köpt motard, Crf 450
Nu börjar det bli några stycken!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin