Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Är det ingen som tar nåt idag??!?!!Jag sitter här ensam o dricker bira o lyssnar på metallica live gbg 04 :rock

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
ingen förutom,jag twice o ydde som ska inta alkohol ikväll?...det blir massa bira,mycket filmer o mycket hårdrock!!! :öl :rock

Säg inte att dom 2 :tuttar är utanför??
Min raggningsrepliker där var väl inte så gulliga....

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Säg inte att dom 2 :tuttar är utanför??
Min raggningsrepliker där var väl inte så gulliga....

jodå eftersom dom sitter här FORTFARANDE!!!!???? så måste dom ha gått hem...kommer du snart eller???

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
jodå eftersom dom sitter här FORTFARANDE!!!!???? så måste dom ha gått hem...kommer du snart eller???

VA!! sitter ni och dricker öl?? fan jag vill ha bira och systemjäveln har stängt!!!!! JOBBFAN :huvet

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
stenis.. blev "nog" av me sitt körkort.. (snillen spekulerar).. att han inte drog.. varför stannar han???====???? mkt stora frågetecken... varför stannar man på den vägen??

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
körning idag kl 13 mot obestämt mål...tranemo, skövde eller liknande. skriv här om intresse finns

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
wima skrev:
körning idag kl 13 mot obestämt mål...tranemo, skövde eller liknande. skriv här om intresse finns

Jag kan tänka mig o köra lite idag,fast vid 13 blir nog liiite svårt...kanske senare

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Ikon skrev:
oj egentligen var det jag som skrev...nån som snyltat på min dator inatt

Twice?! var tog du o ydd vägen igår?,kom ni hem innan jag däckade?eller följde ni med småbrudarna?...

Det måste ha blivit några roliga filmklipp igår,jag har fan mulat hela min armbåge :banana

köra idag?

SP1-Kungen

Red Devil Racing
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Honda SP1 -00
Vi är ett gäng som ska åka vid två om det blir bra. Vi siktar på tranås och vägen upp till mjölby

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Twice?! var tog du o ydd vägen igår?,kom ni hem innan jag däckade?eller följde ni med småbrudarna?...

Det måste ha blivit några roliga filmklipp igår,jag har fan mulat hela min armbåge :banana

köra idag?

Vi gick väl upp en kvart senare... då va du stendöd!
Så vi bar in dej till sängen ... HAHAHA

Nu jävlar ska det åkas efter mekandet

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Maverick skrev:
stenis.. blev "nog" av me sitt körkort.. (snillen spekulerar).. att han inte drog.. varför stannar han???====???? mkt stora frågetecken... varför stannar man på den vägen??

Fattar inte heller varför man stannar.. riktigt många vit/blå bilar i stan nu, så fort man stannar vid ett rödljus så står de en sån bakom o tutar.. :gnissla vilken tur att :tuttar man skjussar sa nått i stil med "polisen, kör fort för fan.." :yoparty :tungan

//King of Kawa..

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
HELVETES JÄVLAR FAN I HELVETE SKIT FAN MONGO IDOIT JÄVLAR VAD FÖRBANNAD JAG ÄR GE MEJ NÅN JAG KAN SLÅ IHJÄL ILLA KVICKT ELLER MASSOR MED FITTA SÅ JAG KAN KNULLA TILLS JAG STUPAR ANNARS SUPER JAG IHJÄL MEJ IKVÄLL!!!!!!!! :mad: :mad: :huvet :huvet :kulspruta :kulspruta :machinegu :machinegu

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
HELVETES JÄVLAR FAN I HELVETE SKIT FAN MONGO IDOIT JÄVLAR VAD FÖRBANNAD JAG ÄR GE MEJ NÅN JAG KAN SLÅ IHJÄL ILLA KVICKT ELLER MASSOR MED FITTA SÅ JAG KAN KNULLA TILLS JAG STUPAR ANNARS SUPER JAG IHJÄL MEJ IKVÄLL!!!!!!!!
:rofl :rofl

såja...jag kan hjälpa dig med det sista alternativet...men då får du fan ta o komma snart,skit i hojen den fixar vi imorgon nu :fyllisar

nån annan som tar nåt ikväll??

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
glöm allt vad evo6:a, subaru o allt sånt heter, Volvo är på G.. nått för dej kanse Twice.. tagga ner lite.. :7peta ta lite :fyllisar så blir de bra..

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Nån som ska köra ikväll?

Jag o Twice tar nog en runda lite senare (om vi får ihop hans hoj)

SP1-Kungen

Red Devil Racing
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Honda SP1 -00
The_Wanderer skrev:
Såg två SP1or som parkerade vid storahotellet i natt va det ni lr?
Stämmer bra det. Var tvungen att rasta pärlan lite. :banana Synd bara att det inte är några andra som kör också :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom