NSR_Martin
Vill man så kan man.
Zeb vinnerGoffe skrev:tråkig bild tycker ja de var Zeb..
1730.. sak försöka hinna tills dess
tycker han är mycket coolare än dej..
Skitgrymm bild på zeb ju, riktigt lyckad
Zeb vinnerGoffe skrev:tråkig bild tycker ja de var Zeb..
1730.. sak försöka hinna tills dess
tycker han är mycket coolare än dej..
NSR_Martin skrev:Zeb vinner
Skitgrymm bild på zeb ju, riktigt lyckad
Dom är ju lite riktigt coola...En sån får det bli men först sx hojIkon skrev:eller en sån här liten leksak...clabbe,o danne o gänget har ju såna här o kör med ute i hook,samt att dom flyttat ut sin fmx ramp dit...jag hade tänkt o haka på nästa gång dom åker ner
NSR_Martin skrev:kan vi inte ta en stuntrunda lite senare? kan ta med kamran om ingen annan har...
Ydde skrev:Dom är ju lite riktigt coola...En sån får det bli men först sx hoj
Vad ska vi va imorgon då Jag sticker upp till Twice om nån timme å kastar i burarna så vi får käk
Zeb_Macahan skrev:BTW. Rakan är besegrad. både på trean och på tvåan (dedu Goffe)
Nu måste jag hitta nått längre eller lära mig svänga som folk!
//jaG
Twice skrev:hehe som jag sa inna så tar jag den rakan med en hand
(om jag känner för det)
Zeb_Macahan skrev:Men du växlar massa.... "det är så äckligt däruppe" hörde jag nånn säga
//jaG
Twice skrev:Då hörde du fel
Jag gör det ändå, fast det är äckligt över balanspunkten, man e ju ingen
Zeb_Macahan skrev:jag har nog sett dej skaka på pattarna.... på lördag är det fylleslag... vart ska vi vara?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Om vi ska beställa så måste vi beställa 5 st. Jag å peter vill ha en. Hur många ska ni ha? Henke: Du når ju ner på denna
//jaG
det är ju när man går över balanspunkten festen börjar på lördag tar vi en stuntdag då om vädret vill...jag ska svetsa på en ny platta på railen imorgon,blir den stabil,så ska jag fanimej försöka mig på en apehanger...vi kör stunt på lördag dag...sen festar vi som fan på kvällen!Twice skrev:Då hörde du fel
Jag gör det ändå, fast det är äckligt över balanspunkten, man e ju ingen
Ikon skrev:det är ju när man går över balanspunkten festen börjar på lördag tar vi en stuntdag då om vädret vill...jag ska svetsa på en ny platta på railen imorgon,blir den stabil,så ska jag fanimej försöka mig på en apehanger...vi kör stunt på lördag dag...sen festar vi som fan på kvällen!
Inte en aning om vad vi kan vara...här är ju inte allt för stort...hade varit gytt o va ute nånstans
NSR_Martin skrev:För att jag missade ditt inlägg, klantigt Får skylla mig själv, hehe.
Idag då?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |