Blir det pallplats på Sviestad eller?eus skrev:Äh, gatåka är för kärringar![]()
Hoho, nähä duwima skrev:Blir det pallplats på Sviestad eller?![]()
Hade nästan tänkt o kolla på tävlingen men det blir nog vingel på anderstorp för min del istället..eus skrev:Hoho, nähä du
Bara jag tar mig i mål på hjulen och inte blir utkvalad så är jag glad![]()
Jo jag såg detwima skrev:Hade nästan tänkt o kolla på tävlingen men det blir nog vingel på anderstorp för min del istället..
Lycka till!![]()
Vad kostar dom??Och hur lång är leveranstiden?Zeb_Macahan skrev:Om vi ska beställa så måste vi beställa 5 st. Jag å peter vill ha en. Hur många ska ni ha? Henke: Du når ju ner på denna![]()
//jaG
Ydde skrev:Vad kostar dom??Och hur lång är leveranstiden?
Jag är på![]()
Zeb_Macahan skrev:Du är välkommen att sova hos mig och Emmi!
//jaG
NSR_Martin skrev:Helvette... Det är absolut inte min dag idag!!
Först kommer man försent första gången man har den läraren, sen lyckas jag aldrig ta rätt nyckel till hänglåset, glömde permen o massa sånt, stälde hojen ute för att jag tänkte att jag skulle åka sen, vad händer, ösregn! hopp in med den, sen nu har man varit iväg o ätit o lite så, då missar man att ni ska ut, jippie, livet rockar, eller inter
Ska ringa som en tok o se var ni är, hehe
Ydde skrev:Vad kostar dom??Och hur lång är leveranstiden?
Jag är på![]()
Ja fy fan vilken dag.... USCHIkon skrev:och sen blev du ifrånkörd av powerpickupen![]()
aci skrev:Trevligt, det vore kanon!![]()
Vilken tid?
Går det ställa hojen säkert någon stans? Annars så kan man ju alltid åka turkbilen upp![]()
baaaaaaaaaaaaahhhhhahahaha...ska du ha offroad ska du fan ha en 250 2takt minst...skan su ja mert en 2 takte ska du ha mincst 4 rtakt...crf4560...NSR_Martin skrev:Ja fy fan vilken dag.... USCH
Får hoppas det vänder imon
Nu har jag lagt upp planen med, ska försöka skaffa en enduro, E-reggad, för typ 10 000, ha kul med i vinter o så, sen till våren säljer jag den och köper 190 cc och effektavgassystem och sånt godis till NSRn...![]()
Kolla denna BTW
http://www2.blocket.se/view/3137269.htm?l=0&c=1&city=0
Kan de va nått o ha eller?
tar ni måt elelrrr vi draart till stanb nu,,ringtr tilllö twiceEmmi skrev:Du kan ställa hojen i vårat moppegarage där våra hojar står. Tid, körning nån gång på dagen och sen fest efter 19-20 eller nåt...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |