Blir det pallplats på Sviestad eller?eus skrev:Äh, gatåka är för kärringar
Hoho, nähä duwima skrev:Blir det pallplats på Sviestad eller?
Hade nästan tänkt o kolla på tävlingen men det blir nog vingel på anderstorp för min del istället..eus skrev:Hoho, nähä du
Bara jag tar mig i mål på hjulen och inte blir utkvalad så är jag glad
Jo jag såg detwima skrev:Hade nästan tänkt o kolla på tävlingen men det blir nog vingel på anderstorp för min del istället..
Lycka till!
Vad kostar dom??Och hur lång är leveranstiden?Zeb_Macahan skrev:Om vi ska beställa så måste vi beställa 5 st. Jag å peter vill ha en. Hur många ska ni ha? Henke: Du når ju ner på denna
//jaG
Ydde skrev:Vad kostar dom??Och hur lång är leveranstiden?
Jag är på
Zeb_Macahan skrev:Du är välkommen att sova hos mig och Emmi!
//jaG
NSR_Martin skrev:Helvette... Det är absolut inte min dag idag!!
Först kommer man försent första gången man har den läraren, sen lyckas jag aldrig ta rätt nyckel till hänglåset, glömde permen o massa sånt, stälde hojen ute för att jag tänkte att jag skulle åka sen, vad händer, ösregn! hopp in med den, sen nu har man varit iväg o ätit o lite så, då missar man att ni ska ut, jippie, livet rockar, eller inte r
Ska ringa som en tok o se var ni är, hehe
Ydde skrev:Vad kostar dom??Och hur lång är leveranstiden?
Jag är på
Ja fy fan vilken dag.... USCHIkon skrev:och sen blev du ifrånkörd av powerpickupen
aci skrev:Trevligt, det vore kanon!
Vilken tid?
Går det ställa hojen säkert någon stans? Annars så kan man ju alltid åka turkbilen upp
baaaaaaaaaaaaahhhhhahahaha...ska du ha offroad ska du fan ha en 250 2takt minst...skan su ja mert en 2 takte ska du ha mincst 4 rtakt...crf4560... imånr e dey det festNSR_Martin skrev:Ja fy fan vilken dag.... USCH
Får hoppas det vänder imon
Nu har jag lagt upp planen med, ska försöka skaffa en enduro, E-reggad, för typ 10 000, ha kul med i vinter o så, sen till våren säljer jag den och köper 190 cc och effektavgassystem och sånt godis till NSRn...
Kolla denna BTW
http://www2.blocket.se/view/3137269.htm?l=0&c=1&city=0
Kan de va nått o ha eller?
tar ni måt elelrrr vi draart till stanb nu,,ringtr tilllö twiceEmmi skrev:Du kan ställa hojen i vårat moppegarage där våra hojar står. Tid, körning nån gång på dagen och sen fest efter 19-20 eller nåt...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|