Aion
black danger lost in the woods
Twice skrev:Kan du inte nämna vilka dessa "folk" är ??
Skulle va intressant
hehehe även om beskrivningen passar in på twice så vet jag inte om du räknas som folk
nä nu börjar det hetta till här inne
:corn
Twice skrev:Kan du inte nämna vilka dessa "folk" är ??
Skulle va intressant
wima skrev:Jag har en fundering, själv har jag aldrig insett tjusningen med att åka inne i stan. Är det inte roligare att åka på platser där det inte är fullt med folk, bilar och cyklister på samt precis jämte vägen?
Goffe skrev:whats up suckers..
Min hoj står iaf i ett garage/avställd, så mig letar dem inte efter, däremot har jag fått höra att dem letar efter en svart retta?!
Lioness skrev:Så.. mc-kort i två veckor, båge i snart en vecka.
Men jag har knappt sett ngn ute på hoj.. finns det inga andra som åker?
Förslag på vilka ställen jag ska spana in med bågen? Fina vägar?
Mvh
Goffe skrev:blir nog fler hojar ute på vägarna till våren, jättekallt ute nu.. var förresten i mullsjö förra veckan, o fick provköra en Vmax (sunkhoj) o massa poliser..
vägar att spana: kinnekulle
eus skrev:Moppefuckon
Mr-zx7 skrev:Hörde precis att en kille på 14 bast fått fabrikskontrakt i 600 klassen och även ett kontrakt hos dunlop!
Killen får ju inte ens åka moppe än!
Det stämmer, han vann 250SP i årMr-zx7 skrev:Kommer att hållas en "längre" intervju med snorungen i kväll i P3 vet ej tiden! om någon är intresserad
eus skrev:Det stämmer, han vann 250SP i år
Har fått dispens för att köra 600
Är väl sådär bra kanske...
Mr-zx7 skrev:Har ju några år på sig att öva! KAn ju hoppas på en svensk i GP om några år då! om inte du hinner dit först vill säga
The_Wanderer skrev:Ge en pansarvagn till Twice å den håller max en vecka innan den sprutar olja å banden går av... Ge honom en stål balk, om han nu skulle ha ett intresse i en sån å den skulle hålla lika länge... det beror lite på hur man behandlar saker och ting, ska du använda 125an som en cross hela tiden så kan det bli problem, köp en riktig cross då. Med lite service å suntförnuft så kan saker hålla läääänge... (Utom i twice fall då )
Emmi skrev:Jag menar inte att kritisera nån av er personligt, tycker bara att det är dumt att köra fort inne i stan. Jag kör själv fort, men inte alls lika fort som er, och man har mer kontroll över en hoj på båda hjulen.
Med "folk" så menar jag de flesta av oss, även mej, har fått mej en tankeställare dock. Försöker ta det lugnt i stan, jag kan köra idiotiskt själv, men jag försöker göra det där det inte finns en massa bilar, cyklister och fotgängare.
Som sagt, jag menar inte att kritisera er, bara tänk till en gång till. Det är inte kul den dagen nån av oss klipper en unge som springer över vägen.
Snutarna skiter jag i, men jag vet många andra hojåkare som blir irriterade med tanke på att polisen knappast får högre tankar om hojåkare så.
vad har innehållet i denna tråden med din motorcykelförsäljning att göra?Mr-zx7 skrev:Som den fina lugna kawaåker jag är så med allt tjöt här inne kommer jag aldrig få sålt min ZX7
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|