Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ikon skrev:
Just nu med en motard mellan benen känner jag att jag kommer fortsätta busa ett tag till...jag vet att de är skitfarligt o dumt o slanga inne i stan,men det är roligt,och som sagt,och som twice sa,busrundorna är ju oftast på kvällarna...sen går det ju inte alls lika fort med motarden som med sporthojen,där man sällan var under 100 blås på slangen...jaja.jag vet att jag gör fel,men jag växer säkert oxå upp nån dag...

blir det nån körning i helgen...lite seriös stunt på nån raka kanske?...jag måste köra lite blade känner jag,dåligt samvete för att jag nästan aldrig kör...

:öl :öl

Jo, det är väl bra att det är oftast på kvällarna, och det är betydligt bättre att köra motard än sporthoj, dock är det ju sporthojar med med.

Menar som sagt inget personligt mot er utan att vi alla kanske ska tänka till lite nån gång. Jag gillar er, det är kul att köra med er, inget ont menat.

Hur många ska med till OGT nästa helg?

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
xt660r
ledsen - chockad :näsblod
satt i bilen vid brunnstorps utsikt på gamla e4:an ut mot gränna.

ska precis köra ut mot kaxholmen, nedför den branta backen...... BOOOOOM...... BOOOOM. 200+

två sporthojar den ena lite rödaktig, den andra lite grå o vit, typ inte så j*vla lätt att se :hihi

alltså hade jag kört ut där med min hoppande gamla hög kallad audi skulle dom garanterart suttit i bakluckan, GARANTERAT.

så nära......
men ha det bra kör försiktigt. :fatta!

ps. jag kör också fort :kocko

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
tjena hjelmfrillan :D !!! du bor händelsevis inte på Råslätt??? :va

....tyckte bara det såg ut så..........

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Sådär :) Så hade man nya däck på NSRen :tummenupp
Är ju sånt där äckligt silikonlager på i början, har kört 4 mil lugnt i dag så nu är det "bara" kanterna kvar, nån som har tipps på hur man går till väga för o få bort det? kör snabbare o snabbare i kurvorna eller? O börja lugnt....

Jag hänger förmodligen på i heglen!! Känns som det är mycket bättre fäste i framdäcket så nu går det nog lära sig göra stoppies!!! :yoparty

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
solitude skrev:
Däck dimension`? :D
100 fram, 130 bak, orka ha posördäck.... :gnissla

Fasen va lättstryrd hojen blev nu!! Hur stor skilnlad som helst.... Innan fick man ju nästan ta i, nu svänger det av sig själv, hehe

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
wima skrev:
Jag har en fundering, själv har jag aldrig insett tjusningen med att åka inne i stan. Är det inte roligare att åka på platser där det inte är fullt med folk, bilar och cyklister på samt precis jämte vägen? :confused:
Föresten, hur ska du göra nästa år med hoj å grejjer?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag å vandraren ska ut imorgon, vi fick blodad tand idag.... feta bilder....

Ring å så så ska vi nog se att vi tar en kvällstur med stuntande... du kanske ska börja du med?

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
...Pratar du på mig?

ISF, jupp, ringer imon då, vilken tid ungF. ??

Jo, jag tänkte försöka börja stunta lite :D Stoppies va det tänkt, du får ge lite experttips :tummenupp

EDIT: kom på en sak, tjejer :tuttar är en total livsfara i trafiken!! Akta er för dom, specielt dom där som går på trottoaren och har blondt, långt hår, man tappar totalt konsentrationen på trafiken och är därmed livsfarlig, detta är mycket värre än att köra på bakhjulet, jag råkade ut för detta senast idag... :7peta

:D :tummenupp :hihi :kär

Last edited:

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
turken skrev:
FÖR DET FÖRSTA MÅSTE DU LÄMNA MULLSJÖ... det går nämligen rykten om att fåglarna flyger upp o ner där bara för att de ska slippa se skiten :hihi
skämt o sido, leta vidare den som söker...

Glida i Mullsjö? Skulle inte tro så.. :kocko

tar ju bara 10 min in till vätterstaden.. :tummenupp

men där ser jag sällan ngn mc ändå.. Får väl ta och glida nu på lördag eftersom det skulle bli fint väder och se om man stöter på ngn...? :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Lioness skrev:
Glida i Mullsjö? Skulle inte tro så.. :kocko

tar ju bara 10 min in till vätterstaden.. :tummenupp

men där ser jag sällan ngn mc ändå.. Får väl ta och glida nu på lördag eftersom det skulle bli fint väder och se om man stöter på ngn...? :)
Håll ögonen öppna här i tråden så står det väll förmodligen om det blir nån körning, ifall du vill hänga med...

EDIT, jag kör gärna både fredag och lördag, äh, ta söndan med ,har ändå inget o göra i helgen... Inget planerat, finns ju inget roligare än att åka hoj så :D :yoparty

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
solitude skrev:
Kul med nån i Mullsjö som åker hoj. Det är inte värst många ute så här på hösten.

Har ni inte åkt hökensås vägarna? Dom är fina. :tummenupp

I Mullsjö möter jag aldrig ngn mc.. fast det är ju inte direkt så att jag glider runt mycket här. Vill inte att folk ska veta vem jag är.. bättre att vara anonym.. Jkpg är en stor stad..

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
NSR_Martin skrev:
Håll ögonen öppna här i tråden så står det väll förmodligen om det blir nån körning, ifall du vill hänga med...

EDIT, jag kör gärna både fredag och lördag, äh, ta söndan med ,har ändå inget o göra i helgen... Inget planerat, finns ju inget roligare än att åka hoj så :D :yoparty

Klart att jag hänger på. Känner i stort sett ingen med hoj.. ensam här ut i skogen med mitt A-kort. Alltid i behov av att lära mig nya saker..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom