Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Nej, det är bättre med en söt blond tjej som wheelar själv (eller åtminstone försöker lära sej! :yoparty)

//Emmi

Nu blir det nog sissta vändan med hojjen! en 35-50mila runda idag och en lika dan på söndag :yoparty sthlm tur och retur! någon som hänger på??

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
...Nej, vägbeskrivning. tack :D

Hur går det med den där plastlappen då? se till fylla 15 så du kan häng amed nån gång. Lilla pöjke :7peta :D ;)

Åk mot bankeryd, fortsätt rakt igenom mot habo. Åk sedan mot mullsjö. Sväng in mot Motocross banan. Det är skyltat. Där har du en låång, fin väg.

Du menar 16?
Har fått mitt kk-tillstånd och bokat uppskrivning den 18:e okt.
Så det är på g.

/Glenn

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Zeb_Macahan skrev:
Nej, det är bättre med en söt blond tjej som wheelar själv (eller åtminstone försöker lära sej! :yoparty)

//Emmi

:tummenupp :Bugar helt rätt!! kan ju tipsa om Zeb:s kör/wheelieskola, var själv en riktigt nybörjare i år, o nu är de fortfarande samma år men så är man oxå en riktigt wheeliedemon (vill iaf tro de själv :tungan ) går iaf ok nu..

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Mr-zx7 skrev:
Nu blir det nog sissta vändan med hojjen! en 35-50mila runda idag och en lika dan på söndag :yoparty sthlm tur och retur! någon som hänger på??
JA, va kul, hojja till sthlm på hoj.. NOT. hade kunnat hänga med för syns skull, de ser alltid bättre ut när ja är med :7peta men nu får/kan inte hojen köras..

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Goffe skrev:
JA, va kul, hojja till sthlm på hoj.. NOT. hade kunnat hänga med för syns skull, de ser alltid bättre ut när ja är med :7peta men nu får/kan inte hojen köras..

Hehehe! jodå kan bli skoj om man hittar några goa vägar upp dit! vill ju knappast bränna på E4:an i tre timmar :död

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Goffe skrev:
:tummenupp :Bugar helt rätt!! kan ju tipsa om Zeb:s kör/wheelieskola, var själv en riktigt nybörjare i år, o nu är de fortfarande samma år men så är man oxå en riktigt wheeliedemon (vill iaf tro de själv :tungan ) går iaf ok nu..

Jag vet, fick efter mycket tjat ta över en ledig plats i wheelieskolan, så nu ska det övas!

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Emmi skrev:
Jag vet, fick efter mycket tjat ta över en ledig plats i wheelieskolan, så nu ska det övas!
Fan va du verkar sne på folk som vill ha kul då :5sure
Sköt ditt så sköter nog alla andra sitt!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Då kan vi skämma ut oss tilsammans, du på bakan, jag med mina uber-mega-super-duper-bling-blong stoppies :D

Va kul att man kunde få bakhjulet o lyfta lite nu iaf, jag o kompisen fortsatte sen efter att ni åkt, började nästan gå lite småbra på slutet, nu blir det hårdträning som gäller!! :yoparty Go känsla när man rullar på framhjulet...

Tack för en rolig dag förresten, och tack för att jens tvingade mig till att köra hans läskiga 5 meter höga hoj :D

Last edited:

Koogan

Creeping down the fastlane!
Gick med
15 Aug 2004
Hoj
DBR-1 Fiddy
Lioness skrev:
Klart att jag hänger på. Känner i stort sett ingen med hoj.. ensam här ut i skogen med mitt A-kort. Alltid i behov av att lära mig nya saker..

Känner du ingen med Hoj...? :confused:
Har inte du en pojkvän med MC....? :7peta

:brinnerup

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Tjena.
Blir det en tur till helgen? Kommer kanske ner ett gäng kompisar från tranås till jkpg. Ut och leka lite på vägarna igen. Blev invinkad av MC-Sheriffen i 165km/h igår, han låg bakom mig en stund utan att jag såg honom. Tyckte jag skulle ta det lite lugnare på vägarna. Själv tyckte jag att jag var passiv med högerhanden. JaJa kortet kunde han inte ta iallafall, Fick tydligen inte igång piloten sa han.

EVILPAUL

Aldrig mer kick
Gick med
16 May 2004
Hoj
XT660r -09
Ikon skrev:
och sen när har en 125 offroad 35-40 hk???

en ny mx 125 har runt 30hk...
huskvarna tävlings enduro har ca 43 hp, 98 års model tror jag att det är skit snygg, den är till och med landsvägs reggad. :7peta Kompisen har en går som fan :yoparty

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
EVILPAUL skrev:
huskvarna tävlings enduro har ca 43 hp, 98 års model tror jag att det är skit snygg, den är till och med landsvägs reggad. :7peta Kompisen har en går som fan :yoparty

Rasar oftare än jag gäspar en sen fredagkväll... :fakta

//jaG

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Lucky_Luke skrev:
Tjena Zeb
vad tar du för däcken?

Har faktiskt bara bakdäck kvar... 190/60 i riktigt fint skick (syns inte att dom varit ute på bana) 1100 riksdaler stycket. Vill du ha ett framdäck till dom så blir det 1900 för dom här fina exemplaren....

//jaG

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Zeb_Macahan skrev:
Har faktiskt bara bakdäck kvar... 190/60 i riktigt fint skick (syns inte att dom varit ute på bana) 1100 riksdaler stycket. Vill du ha ett framdäck till dom så blir det 1900 för dom här fina exemplaren....

//jaG
Jag såg att du annonserat däck länge så jag tänkte ta priserna för det blir väl ett byte till denna säsongen iallafall. men vi brukar ju ses på stan så jag får säga till när det blir aktuellt. har du kvar GSX-R:n?

EVILPAUL

Aldrig mer kick
Gick med
16 May 2004
Hoj
XT660r -09
Zeb_Macahan skrev:
Rasar oftare än jag gäspar en sen fredagkväll... :fakta

//jaG
Han har inte haft några prob :) Har haft den sen den va ny. Men det är klart den cc med den effekten är ju som gjort för Ras :smasha

:felämne Varför leker inte folk i skogen i stället :7peta , Mycke roligare :rock o man behöver inte oroa sig för polisen hela tiden :mattias Men det är klart det finns ju inte så många :tuttar att impa på. Gör inte så ont om man klotar heller, om man inte kramar träd förstås :huvet Nä fler motard åkare borde följa med fraggel folket, hur kul som helst :klappar

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
EVILPAUL skrev:
Han har inte haft några prob :) Har haft den sen den va ny. Men det är klart den cc med den effekten är ju som gjort för Ras :smasha

:felämne Varför leker inte folk i skogen i stället :7peta , Mycke roligare :rock o man behöver inte oroa sig för polisen hela tiden :mattias Men det är klart det finns ju inte så många :tuttar att impa på. Gör inte så ont om man klotar heller, om man inte kramar träd förstås :huvet Nä fler motard åkare borde följa med fraggel folket, hur kul som helst :klappar

En motard ska egentligen ha däck som inte alls passar i skogen, så fraggelturerna är egentligen inget för motarder. Däremot så är stuntande betydligt roligare på en fin raka än i skogen, vart ska du göra highchairs på grusvägen? :7peta

//jaG

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Lucky_Luke skrev:
Jag såg att du annonserat däck länge så jag tänkte ta priserna för det blir väl ett byte till denna säsongen iallafall. men vi brukar ju ses på stan så jag får säga till när det blir aktuellt. har du kvar GSX-R:n?

Jag har kvar GSX-Ren, men den är avställd. Har helt enkelt inte råd att äga den just nu.... Men nästa år kanske den rullar på bana istället.... den som lever får se...

//jaG

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Körning imorgon på roliga vägar mot Malexander/Kisa. Samling kl 11.00 vid Statoil Eurostop.

Jag, gleb o mange är där då, häng på om du vill...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom