Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Zeb_Macahan skrev:
Jag har kvar GSX-Ren, men den är avställd. Har helt enkelt inte råd att äga den just nu.... Men nästa år kanske den rullar på bana istället.... den som lever får se...

//jaG
ähh, dumpa priset och köp en räser.. :hihi

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
wima skrev:
Körning imorgon på roliga vägar mot Malexander/Kisa. Samling kl 11.00 vid Statoil Eurostop.

Jag, gleb o mange är där då, häng på om du vill...
Kl. 11:00 :skrämd

Jens & co, blir det bus för eran del imon med eller? hänger gärna på och övar stoppies, kan få lite tipps osv, dumt o öva själv med, roligt o ha några o skämma ut sig för med för den delen :tummenupp

EVILPAUL

Aldrig mer kick
Gick med
16 May 2004
Hoj
XT660r -09
Zeb_Macahan skrev:
En motard ska egentligen ha däck som inte alls passar i skogen, så fraggelturerna är egentligen inget för motarder. Däremot så är stuntande betydligt roligare på en fin raka än i skogen, vart ska du göra highchairs på grusvägen? :7peta

//jaG
Jo jag för står det :tummenupp men många har väl båda typer av fälgar (byter på ingen tid alls) eller? Försöker bara uppmunta till mer kul körning. Hur som helst så är det roligt när man är fler :krama Så grabbar och EMMI på med de stora hjulen :hihi

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
wima skrev:
ähh, dumpa priset och köp en räser.. :hihi

Nepp, det sker inte. Så desperat är jag inte efter att vare sig slänga pengar i sjön eller att raca.... får jag inte sålt den så klappar jag på krashkåpor och kör träningar nästa år.. kanske någon tävling...

//jaG

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
Tja!

Tvingade upp min tjejkompis på ZZR:en nyss. Hon kunde sitta ganska bra och hålla den upprätt och så.. men hon är ovan med. Så det borde inte vara några problem för din tjej nästa sommar. I annat fall kan hon få testsitta min innan ..

mvh

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
solitude skrev:
Åk mot bankeryd, fortsätt rakt igenom mot habo. Åk sedan mot mullsjö. Sväng in mot Motocross banan. Det är skyltat. Där har du en låång, fin väg.

Du menar 16?
Har fått mitt kk-tillstånd och bokat uppskrivning den 18:e okt.
Så det är på g.

/Glenn

btw, hur går det för martin med sin fireblade? får din bror tag på ngt eller?

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
EVILPAUL skrev:
Jo jag för står det :tummenupp men många har väl båda typer av fälgar (byter på ingen tid alls) eller? Försöker bara uppmunta till mer kul körning. Hur som helst så är det roligt när man är fler :krama Så grabbar och EMMI på med de stora hjulen :hihi
GE MIG ETT PAR FÄLGAR (eller i värsta fall sälj ett par till mig) så kommer jag garanterat åka mer grus!
Det är ta mig f-n omöjligt att hitta ett par för vättig peng...

Ang. debateten, så håller jag mig nog ganska passiv när det gäller bus i stan, något med åldern kanske... :rolleyes:

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Lioness skrev:
Tja!

Tvingade upp min tjejkompis på ZZR:en nyss. Hon kunde sitta ganska bra och hålla den upprätt och så.. men hon är ovan med. Så det borde inte vara några problem för din tjej nästa sommar. I annat fall kan hon få testsitta min innan ..

mvh

Låter ju perfa!!! :banana Hon provsitter den gärna...vi får la ta oss ut till bonnalandet och provsitta den då :tungan :hihi

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Bus idag,jag åker upp med bladen till axamo o kör en stund,sen lämmnar jag av den o kör lite motard...nån som ska haka på?

/Ikon

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Såja...blir det nåt öldricka ikväll eller vad händer...har för mig att jag träffade nån av er ute igår :rolleyes: ...

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
ähh fan...jag skiter i bladen...motard direkt...ring mig om ni ska åka

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
så. nu ska det mekas en stund och förhoppningsvis köras lite... sen mer sprit ikväll!!!!!!!! :fyllisar :fyllisar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Om ´man ska byta bromsbelägg, måste man skruva bort framhjulet då eller går det iaf? Har inget att lyfta upp den med hemma....

Vad ska man köpa för bromsbelägg? Finns det "racing"belägg?? Som biter bättre...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Om ´man ska byta bromsbelägg, måste man skruva bort framhjulet då eller går det iaf? Har inget att lyfta upp den med hemma....

Vad ska man köpa för bromsbelägg? Finns det "racing"belägg?? Som biter bättre...

du ska ha helzintrade belägg,det räcker o skruva bort oket

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ydde skrev:
Fan va du verkar sne på folk som vill ha kul då :5sure
Sköt ditt så sköter nog alla andra sitt!

Det har väl inte du med att göra för du kör väl inte hoj över huvud taget nu?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom