ähh, dumpa priset och köp en räser..Zeb_Macahan skrev:Jag har kvar GSX-Ren, men den är avställd. Har helt enkelt inte råd att äga den just nu.... Men nästa år kanske den rullar på bana istället.... den som lever får se...
//jaG
ähh, dumpa priset och köp en räser..Zeb_Macahan skrev:Jag har kvar GSX-Ren, men den är avställd. Har helt enkelt inte råd att äga den just nu.... Men nästa år kanske den rullar på bana istället.... den som lever får se...
//jaG
Kl. 11:00wima skrev:Körning imorgon på roliga vägar mot Malexander/Kisa. Samling kl 11.00 vid Statoil Eurostop.
Jag, gleb o mange är där då, häng på om du vill...
Jo jag för står det men många har väl båda typer av fälgar (byter på ingen tid alls) eller? Försöker bara uppmunta till mer kul körning. Hur som helst så är det roligt när man är fler Så grabbar och EMMI på med de stora hjulenZeb_Macahan skrev:En motard ska egentligen ha däck som inte alls passar i skogen, så fraggelturerna är egentligen inget för motarder. Däremot så är stuntande betydligt roligare på en fin raka än i skogen, vart ska du göra highchairs på grusvägen?
//jaG
jo det tar säkert 4 timmar upp och lika länge tillbaks i vårat snigeltempo.NSR_Martin skrev:Kl. 11:00
wima skrev:ähh, dumpa priset och köp en räser..
solitude skrev:Åk mot bankeryd, fortsätt rakt igenom mot habo. Åk sedan mot mullsjö. Sväng in mot Motocross banan. Det är skyltat. Där har du en låång, fin väg.
Du menar 16?
Har fått mitt kk-tillstånd och bokat uppskrivning den 18:e okt.
Så det är på g.
/Glenn
GE MIG ETT PAR FÄLGAR (eller i värsta fall sälj ett par till mig) så kommer jag garanterat åka mer grus!EVILPAUL skrev:Jo jag för står det men många har väl båda typer av fälgar (byter på ingen tid alls) eller? Försöker bara uppmunta till mer kul körning. Hur som helst så är det roligt när man är fler Så grabbar och EMMI på med de stora hjulen
Zeb_Macahan skrev:Vi åker runt 1330 eller nått..
Ring mig, du har numret...
//jaG
Lioness skrev:Tja!
Tvingade upp min tjejkompis på ZZR:en nyss. Hon kunde sitta ganska bra och hålla den upprätt och så.. men hon är ovan med. Så det borde inte vara några problem för din tjej nästa sommar. I annat fall kan hon få testsitta min innan ..
mvh
Lioness skrev:btw, hur går det för martin med sin fireblade? får din bror tag på ngt eller?
NSR_Martin skrev:Om ´man ska byta bromsbelägg, måste man skruva bort framhjulet då eller går det iaf? Har inget att lyfta upp den med hemma....
Vad ska man köpa för bromsbelägg? Finns det "racing"belägg?? Som biter bättre...
Ydde skrev:Fan va du verkar sne på folk som vill ha kul då
Sköt ditt så sköter nog alla andra sitt!
Hmmm.....Har kört mx sen jag va 7år!Emmi skrev:Det har väl inte du med att göra för du kör väl inte hoj över huvud taget nu?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|