Ydde skrev:Hmmm.....Har kört mx sen jag va 7år!
Jo, men du kör ju knappast med oss på gata, eller har jag missat nåt?
Ydde skrev:Hmmm.....Har kört mx sen jag va 7år!
Ikon skrev:Nån som ska åka idag eller??...
Mr-zx7 skrev:Japp åka och tvätta hojjen! imon kommer en eventuell köpare på black danger
Ikon skrev:motard som hägrar eller???
Mr-zx7 skrev:Helt riktigt! Så nu letar jag med blåslampa efter en motard! men det är ju hutlösa priser på dom där sakerna! får ju ingenting för pengarna i dagens läge
Ikon skrev:hur mycket har herrn tänkt o lägga?
detta var bra pris
http://www2.blocket.se/view/3184910.htm?l=0&c=1&city=0
Mr-zx7 skrev:Ja det är väl där någonstans jag kan tänka mig att ge! Bara jag får sålt kawan först! men det var ju inte helt fel! Har även hittat en demokörd CCM650 för 55000! men jag har hört att CCM är sådär när det gäller reservprylar till dom!
Ikon skrev:vet inte nånting om ccm så jag säger inget,dock lär det finnas bättre med delar till jappsarna...
sån här ska jag införskaffa mig nästa år
Therudeboy skrev:Fräscht med den vita plasten.
Fick precis veta att CCM har gått i kk,Ikon skrev:japp den är riktigt fräsch...antingen blir det en cr 250 eller kx 250
köp ingen sån dåMr-zx7 skrev:Fick precis veta att CCM har gått i kk,
Ikon skrev:japp den är riktigt fräsch...antingen blir det en cr 250 eller kx 250
Therudeboy skrev:Hade varit kul att provköra en Cr 250 nu när dem blivigt 4t och se hur mycket den skiljer sig mot min gamla 01:a.
Ikon skrev:jag ska inte köpa nån 4takt,det har jag redan en...gammal hederlig 250 2takt blir det
Mr-zx7 skrev:Fick precis veta att CCM har gått i kk,
Zeb_Macahan skrev:KTM och japps är väl det enda som man vet har bra leveranser av reservdelar... KTM kan man ju gå ut i skogen och leta delar till.. som en Volvo 740
//jaG
myztify skrev:Hallå på er alla, tänker inte komma med några ursäkter om varför jag inte varit på forumet, men jag har haft annat att göra, lite hoj har det blivit.
Nu kommer det som gör mig så JÄVLA lessen, när jag smörjde kedjan idag upptäckte jag att jag hade en spricka i fälgen bak, mellan en ekra och själva fäljens utkant, alltså inte vig navet, ni som fulmeckar, vet ni någon som kan tiga ihop detta och få fälgen i balance (nu snackar vi inte gjutjärnsfälg, så plocka bort elsvetsen och släggan, det är finlir). Nä skämt åt sidan, känner någon till hur jag skall bära mig år, Honda tar väl inte på sig detta eller vad tror ni, det är en -00
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|