Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
eus skrev:
Det är det ju lätt värt för ett tangentbord och mus :rolleyes:

Om man har plasma tv som är inkopplad till tv:en så är det rätt nice att kunna sätta sig i soffan en bit ifrån och surfa, spela osv.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Betalade 1997 på OnOff i jkpg. Men jag hade ett microsoft blåtand som jag pajade som jag "bytte in" så jag betalade bara 700 :D

Kan säga att det är riktigt snyggt!

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Funkar av någon konstig anledning inte med winamp, men med alla andra program. Funtar på att installera in en äldre version av winamp å kolla..

//jaG
JAJA, glöm bort mig bara gör det!!! :( ;)

Repiterar. Finns det några fina latmans-funktioner på det? typ? Och vad skutton har man för nytta av den där displayen över nummerpaden???

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:
JAJA, glöm bort mig bara gör det!!! :( ;)

Repiterar. Finns det några fina latmans-funktioner på det? typ? Och vad skutton har man för nytta av den där displayen över nummerpaden???

Miniräknare, skall även gå höja/sänka ljud med den osv. Den där över visar aktuell status på tex winamp.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Höja sänka ljudet är bra!
Men, Har man inte redan en tillräckligt stor skärm att glo på?? NÄÄ nu ska vi inte va sånna bakåtsträvare, det är ju jättetufft :yoparty :D

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Sammanfattning av dagen:

Klockan ringer, frukost å sen till jobbet (åkte INTE lin linkeboda idag :banana ) sitter i fika hörnan till 10:50, kopierar lite filer från en kompis jobbdator... å sen blåser om den med nytt OS :hihi

12:15 Åker hem å käkar lite spagge med kottbullar, träffar Zeb Å P Pär på vägen till jobbet, gör en Phet endo med MTBn framför dom å dom är mäkta imponerade :yoparty
Fortsätter i fika hörnan några timmar kopierar tillbaka några andra filer till min jobarpolares dator... sticker hem efter att ritat en skattkarta till honom var han kan hitta datorn.

17:00 åker till Ejfa å försöker förjäves få tag i en eker till fälgen på KTMen som hade gått av någon gång..

17:30 Smygåker bakom Grevnertz till atollen å väntar på NSR_martin å så dyker mr_allmost_as_whanted_as_Goffe_zx7 upp, snackar lite skit...
Åker en vända åt mullsjö/habo hållet på en hög småvägar... MED MIN FÖRVUXNA MOPED:finger nåja fjårtisbruden på moppen såg iallfall impad ut när jag mötte henne på endast det bakre hjulet... still going strong
Tvungen att avsluta den mindre varma men fina turen för å åka upp å städa det där :gnissla :huvet :censored :machinegu Meddot.

21:30 kvällsmat: En Gorby med cola, mums, medans jag betalar den billiga 4-dagars försäkringen som trafikförsäkringsföreningen tyckte jag skulle ha: 178 spänn/dag :eek: nåja jag vet varför den finns å jag får skylla mig själv... pengar har man ju i överflöd, särskillt nu när man sitter säkert åstabilt på jobbet :rolleyes:

Last edited:

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
eeehhh jo... :)

jag är min egen chef nu i 2 veckor så jag jobbar lite som jag vill,har jobbat in halva morgondagen...ydde o twice är sjuka,brutus är ledig och dom andra är oxå lediga...sen kommer det säkert fler folk som har riktiga jobb :D

Ja jag säger då det ni har det bra pojkar, å spenk som är glad och rik student har det bäst av alla :hihi

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
NSR_Martin skrev:
Höja sänka ljudet är bra!
Men, Har man inte redan en tillräckligt stor skärm att glo på?? NÄÄ nu ska vi inte va sånna bakåtsträvare, det är ju jättetufft :yoparty :D

Man plockar med sej den ut i köket när man lagar mat och så ser man när det loggar in nån på msn t.ex.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Emmi skrev:
Man plockar med sej den ut i köket när man lagar mat och så ser man när det loggar in nån på msn t.ex.

Ruskigt användbart och nödvändigt :7peta

Men coolhetsfaktorn är riktigt hög på blåtand :yoparty

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mr-zx7 skrev:
Ruskigt användbart och nödvändigt :7peta

Men coolhetsfaktorn är riktigt hög på blåtand :yoparty

Hey, det är inte jag som har köpt det. Jag kör på laptop, Compaq Evo N150... :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom