Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Åk och köp då!

12000+2000 för resa blir vips 14´. är den då ett ras har man gjort en förlust på 2´. Är hojen i jkpg fin och man kan pruta ner den lite så kan den vara ett bra köp.

//jaG

2000 för resan?...Öh, okej.....

Jo men enligt kompisen va den ju såld nu, får väll ringa till han iaf.
Det lär dessutom va prutläge på den i stockholm, den har legat på blocket ett tag nu...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Men han gillar o peta sig i naveln :D
En gemensam resa med er är ju kul, det jag menar, dessutom göra lite nytta och kolla på hojen... Kolla lelles osv...

Nej-nej, med farsans silvriga "kontainer" kostar det bara typ 500 kr.... :hihi

låna upp bilen nånn lördag eller söndag så åker vi väl då. Fyller vi bilen med 5 pers så kostar det ju inget alls att åka fram å tillbaka! :fakta

När kan vi allihopa.

Jag kan närsomhelst, jag har inget liv.... :(

//jaG

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
2000 för resan?...Öh, okej.....

Jo men enligt kompisen va den ju såld nu, får väll ringa till han iaf.
Det lär dessutom va prutläge på den i stockholm, den har legat på blocket ett tag nu...

2000? Jag måste vara trött idag... tur att jag bara har 6 timmar kvar att arbeta innan fredagsölen :D

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
låna upp bilen nånn lördag eller söndag så åker vi väl då. Fyller vi bilen med 5 pers så kostar det ju inget alls att åka fram å tillbaka! :fakta

När kan vi allihopa.

Jag kan närsomhelst, jag har inget liv.... :(

//jaG
Lär bli svårt att få farsan o låna ut bilen, men vem vet, han kanske är sugen på att låna en motard en dag eller så?...

Har mailat på den i stockholm, han skrev att en "packning i framgaffeln" är pajj så den läcker lite, han menar väll packboxarna då? Är väll inga större problem utan att det går att lösa, han skriver också att han kan tänka sig gå ner till 10 000 pga det. Lite för att hojen är avstäld oxå....

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Lär bli svårt att få farsan o låna ut bilen, men vem vet, han kanske är sugen på att låna en motard en dag eller så?...

Har mailat på den i stockholm, han skrev att en "packning i framgaffeln" är pajj så den läcker lite, han menar väll packboxarna då? Är väll inga större problem utan att det går att lösa, han skriver också att han kan tänka sig gå ner till 10 000 pga det. Lite för att hojen är avstäld oxå....

10´ är väl relativt billigt om den är i bra skick. Han kan gott behöva köra lite motard nånn dag och jag kör faktiskt i snitt 50 mil om dagen så köra bil kan jag ju, tror jag :va

Packboxar byter man på en pisskvart om man vet hur man gör (det kan Ikon) och kostar ca 100 spänn för båda sidorna. Har hojen körförbud? Kolla det i bilregistret. Är ju bra om den är besiktigad, men det kostar ju knappt nått att besiktiga heller.

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
10´ är väl relativt billigt om den är i bra skick. Han kan gott behöva köra lite motard nånn dag och jag kör faktiskt i snitt 50 mil om dagen så köra bil kan jag ju, tror jag :va

Packboxar byter man på en pisskvart om man vet hur man gör (det kan Ikon) och kostar ca 100 spänn för båda sidorna. Har hojen körförbud? Kolla det i bilregistret. Är ju bra om den är besiktigad, men det kostar ju knappt nått att besiktiga heller.

//jaG
Jupp bättre pris än så har jag inte sett på en CRM iaf.
Jo, farsan skulle behöva leka av sig lite, han som bara åker runt på den där klumpen kallad FJR.

Precis, inga större problem.
Hojen är avstäld och är inte besiktad, men han säger att den är "redo för besiktning", frågade om han kan tänka sig besikta den vid ev. köp...
Har tyvärr inte reg nummer på den och glömde fråga....

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Jupp bättre pris än så har jag inte sett på en CRM iaf.
Jo, farsan skulle behöva leka av sig lite, han som bara åker runt på den där klumpen kallad FJR.

Precis, inga större problem.
Hojen är avstäld och är inte besiktad, men han säger att den är "redo för besiktning", frågade om han kan tänka sig besikta den vid ev. köp...
Har tyvärr inte reg nummer på den och glömde fråga....

Ring igen och fråga om regnumret. Säg att han får 11´ för den om den är besiktigad och klar. Det kan det vara värt för att ha den "körklar" i två år. Men som sagt, det är inget dyrt eller krångligt att besiktiga om man har kollat upp allt innan bara, men man ska ha den billigare då...

Spring å köp nu så du kan åka med på grusturer... Vi ska ta en imorgon förresten, vandraren och jag...

//jaG

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
NSR_Martin skrev:

Bättre att han lånar kawan då om han vill leka/gasa av sig lite..

vill du ha ett tips, från en som gjort de misstaget :huvet : låna inte pengar..

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
TWICE: sitter o kollar på hooly wheelies.. synd bara att man inte kunde köra bättre då.. :8 men..

Ni som vill försöka få ihop en sjysst film till, kan vi bestämma nån dag i veckan/nästa helg /närsomhelst då vi filmar på nån raka o lite annat o sen klipper ihop de sjysst, nån mer som vill? Har oxå en polare som ville åka med nån ggn, samt att vem som helst får wheela med, om ni vågar.. ja vågar iaf åka med er.. :pannkyss

hör av er ni som är intresserade, o om ni har kamera..

1: Goffe

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag vill med kolla på hoj! :fakta

Ska ni ända upp till Sthlm så ta med er flera annonser, jag gick ju själv bet på en hoj jag trodde var jättefin. Ägaren intygade att han hade berättat allt, sen var stötdämparen bak slut, skev framskiva och annat smått och gott.

Då var jag glad att jag hade tagit med mej mer annonser.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
en liten lista då för dem som kan tänka sej stunta lite o få till en sjyyst film.. här oxå, en bild på den snyggaste ZX10:an i stan, eller iaf snyggaste killen :tuttar :)

1: Goffe.. (har videokamera)

Bifogat

• DSCF1891.jpg
    DSCF1891.jpg
    78.2 KB · Visningar: 145

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Har kamera, blir helt okej filmkvalitet. Jag kan ju få skuss av nån så filmar jag i farten, blir bättre och mer sevärt på så vis. Kan agera filmhoj om ingen har nån hoj man kan skussa på med... Går ju ändå inte så fort när motarder slangar så...

"Filmlistan"

1. Goffe (har videokamera)
2. NSR_Martin (har videokamera)

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Goffe skrev:
en liten lista då för dem som kan tänka sej stunta lite o få till en sjyyst film.. här oxå, en bild på den snyggaste ZX10:an i stan, eller iaf snyggaste killen :tuttar :)

1. Goffe (har videokamera)
2. NSR_Martin (har videokamera)
3. Twice (Kör Goffes 10:a) :fyllisar

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
NSR_Martin skrev:

Jag har ruskigt bra priser på packboxar till framgafflar.....Hade en ktm som åt packningar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Goffe skrev:
vill du ha ett tips, från en som gjort de misstaget :huvet : låna inte pengar..
Glömde ju svara på det innan, hehe...
....Hmm.... Det är inget vanligt lån, utan ett lån av farsan på obestämd framtid, get the point? :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...