NSR_Martin skrev:oMäH bAh fÖ DU Ä VäRsTa daTAnÖRDeN, sÅ KanSKe jAg haR eTt lIv bAH...![]()
Första gången vi tänkte träffas fick hennes mamma ändrade planer och va tvungen o skussa henne tidigare eller va det va, sen har jag varit sjuk o orkat gå utanför dörren.... Så nu ville hon gärna träffa mig när jag frisknat till liteZeb_Macahan skrev:Hur gick det med flickan apropå "liv" ?![]()
//jaG
NSR_Martin skrev:Nu verkar datorn gladare.... Se om det kommer med några bilder
Är från det hemska krönet![]()
NSR_Martin skrev:Nu verkar datorn gladare.... Se om det kommer med några bilder
Är från det hemska krönet![]()
Grevnertz skrev:hehehe...
Måste säga att det va en vacker syn, man kom över krönet lite sakta, så ser man att vägen sticker åt höger, men i diket rakt fram ser man överkanten av en viss husaberg, och en kille som står o kämpar och har det lite jobbigtGrevnertz skrev:hehehe...
Zeb_Macahan skrev:Ska vi köra en repris i eftermiddag? Runt 1600 på atollen kanske?
//jaG
NSR_Martin skrev:så ser man att väder sticker åt höger,
Den dagen jag går ut ur gymnasiet med sån där mössa på huvudet kommer det stå MVG+ på svenskanZeb_Macahan skrev:Mycket har jag hört, men att väder sticker åt höger är helt nytt för mig!
Synes 1600 på atollen då......
//jaG
NSR_Martin skrev:Måste säga att det va en vacker syn, man kom över krönet lite sakta, så ser man att vägen sticker åt höger, men i diket rakt fram ser man överkanten av en viss husaberg, och en kille som står o kämpar och har det lite jobbigt
Zeb:![]()
Hursomhelst såg det jävligt roligt utGrevnertz skrev:Jag gjorde ju det med flit![]()
NSR_Martin skrev:Hursomhelst såg det jävligt roligt ut![]()
Precis, mjukt och sköntGrevnertz skrev:Jag var ju lite trött och så såg jag diket och det såg ju så skönt ut att ligga där..![]()
Grevnertz skrev:Jag var ju lite trött och så såg jag diket och det såg ju så skönt ut att ligga där..![]()
NSR_Martin skrev:Hmm. Filmade ite goffe när vi körde kortegen?? Släng upp den isf!!
Zeb_Macahan skrev:Tror inte att man kan slänga upp DV-band på SH![]()
![]()
//jaG
NSR_Martin skrev:
Inte för att jag är så insatt men man kan väll få över det till datorn ganska smidigt...?
Hepp, så synd då...Zeb_Macahan skrev:Har man kablar och fajjervajjer så.... men det har vi inte![]()
![]()
//jaG
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |