Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Gissa vem som har tolvat? Och sedan kanske åkt lite omkull, men vaddå då?

nu ska jag gå och limma baklampa igen! :fakta

På återseende....

PS. Nu är det bara 4 centimeter kvar till 12or utan krash... :D

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Gissa vem som har tolvat? Och sedan kanske åkt lite omkull, men vaddå då?

nu ska jag gå och limma baklampa igen! :fakta

På återseende....

PS. Nu är det bara 4 centimeter kvar till 12or utan krash... :D

//jaG
Ingen såg 12an så det räknas inte ;)

Va rätt komiskt... VI sa det att han lär ju tolva när alla tittar bort... Grevnertz åkte iväg, kollade på honom, och vad händer?...

Nästa gång vill vi se nummerplåtsskrap, upp igen och sen åka vidare på bakhjulet :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Ingen såg 12an så det räknas inte ;)

Va rätt komiskt... VI sa det att han lär ju tolva när alla tittar bort... Grevnertz åkte iväg, kollade på honom, och vad händer?...

Nästa gång vill vi se nummerplåtsskrap, upp igen och sen åka vidare på bakhjulet :tummenupp
Vi får väl se om det går åt helvete nästa gång med... måste få in känslan för bakbromsen... sen jävlar...

PS. Limpistol är asbra... DS.'

//jaG

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Petter, jag vill med om du har plats i bilen! :fakta Ledig efter kvart över tre.

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Tjeeenna!
Har en liten fråga:
Eftersom det är så satans dyrt med däck så tänkte jag beställa däck från Tyskland i vinter. Men då kommer problemet med vem som kan lägga på det åt mig. Rullar jag in på närmsta mc-verkstad så lär dom ju bli smått sura och vägra byta däck åt mig.

Någon som har tips på ställen dom byter däck åt en även om man införskaffat däcken på egen hand?

(Snälla inga tips på hur jag kan göra det själv, för jag har varken ork, verktyg eller depåstöd).

Svara gärna på frågorna här (länk) eller skicka ett PM eftersom jag har dålig tillgång till internet för tillfället.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Emmi skrev:
Då är den bokad. Vad för nåt och vilken tid?

En LC4, tid vet jag ej än men det blir på eftermiddagen kväll, jobbar fram till 16. kan kanske sluta lite tidigare.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Mr-zx7 skrev:
En LC4, tid vet jag ej än men det blir på eftermiddagen kväll, jobbar fram till 16. kan kanske sluta lite tidigare.

Nu ger jag upp hoppet på att köra hoj igen! finns inget försäkringsbolag som ligger under 13000:-/år för en försäkring :huvet :huvet :huvet
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pfju........ fick tag i bilsportmc 5855/år :banana

pjungling

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
KTM 625 SM SC
Zeb_Macahan skrev:
Kan säga att sveda och värk för detdär blir en slant. Och pengar är ju det enda sättet man kan ersätta dig så stå på dig.

Hoppas du blir frisk och hojta till jyngling (stavning?) att han ska ta på sig skydden i fortsättningen :mattias

//jaG

hojta till jyngling (stavning?) att han ska ta på sig skydden i fortsättningen

Helt rätt, lovar att ja ska ha på mig dom nästa gång!!!!!!!!!!!!, se på calle han hade skydd och de va väl en jävla tur de, kunde gått ännu värre än va de gjorde..... Calle krya på dig nu!!!!!!!!!! :) :)
De finns inget som heter ska "bara" till macken och tanka (behöver inga skydd då)........ :kocko :kocko

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
pjungling skrev:
hojta till jyngling (stavning?) att han ska ta på sig skydden i fortsättningen

Helt rätt, lovar att ja ska ha på mig dom nästa gång!!!!!!!!!!!!, se på calle han hade skydd och de va väl en jävla tur de, kunde gått ännu värre än va de gjorde..... Calle krya på dig nu!!!!!!!!!! :) :)
De finns inget som heter ska "bara" till macken och tanka (behöver inga skydd då)........ :kocko :kocko

Nix. Men det finns nått som heter: Fan va trött jag är på jobbet, dags för sjukskrivning :hihi Då skiter man i skydden...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
yonsson skrev:
Tjeeenna!
Har en liten fråga:
Eftersom det är så satans dyrt med däck så tänkte jag beställa däck från Tyskland i vinter. Men då kommer problemet med vem som kan lägga på det åt mig. Rullar jag in på närmsta mc-verkstad så lär dom ju bli smått sura och vägra byta däck åt mig.

Någon som har tips på ställen dom byter däck åt en även om man införskaffat däcken på egen hand?

(Snälla inga tips på hur jag kan göra det själv, för jag har varken ork, verktyg eller depåstöd).

Svara gärna på frågorna här (länk) eller skicka ett PM eftersom jag har dålig tillgång till internet för tillfället.

Ejfa tar ett par tre hundra för att byta däck om du har med dej däck och fälg tror jag, samma sak på däckfirmor som Norks, Lidheds osv...

//Emmi

Skäggis

wiking-racing.com
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
CBR600 KXF250
Zeb_Macahan skrev:
Ejfa tar ett par tre hundra för att byta däck om du har med dej däck och fälg tror jag, samma sak på däckfirmor som Norks, Lidheds osv...

//Emmi

Mickes däck (tror dom har bytt namn till Vianor eller nåt sånt) på rosenlund (bredvid brandstationen) tog 100 riksdaler förra året om man kom med fälgen lös.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Hmm....

Om jag jobbar 15 timmar i veckan, 5 timmar på mån, 5 på fre. Och 5 timmar på lördag, så tjänar jag 3600 i månaden, plus studiebidrag (ja, jag är för stor för barnbidrag nu ;)) så blir det 4450, och 4450/30= ca 150 kr per dag, jag har alltså råd att åka ner till tranemo och käka en pizza, sen hem igen, VARJE DAG, bra va? :D :va

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Hmm....

Om jag jobbar 15 timmar i veckan, 5 timmar på mån, 5 på fre. Och 5 timmar på lördag, så tjänar jag 3600 i månaden, plus studiebidrag (ja, jag är för stor för barnbidrag nu ;)) så blir det 4450, och 4450/30= ca 150 kr per dag, jag har alltså råd att åka ner till tranemo och käka en pizza, sen hem igen, VARJE DAG, bra va? :D :va

Om du inte ser till att köpa nått för vintern så är snart körningen ett minne blott.. :fakta

//jaG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...