Twice skrev:Grattis Peter!!!!! Fått något födelsedagsligg än då?
Erbjuder mej annars
Grattis peter...
är det någon som kör längre..jag har ju snöat in lite på mx stadiet men tänkte jag skulle lattja lite på gatan nån dag...hör av er när ni åker
Twice skrev:Grattis Peter!!!!! Fått något födelsedagsligg än då?
Erbjuder mej annars
Ikon skrev:Grattis peter...
är det någon som kör längre..jag har ju snöat in lite på mx stadiet men tänkte jag skulle lattja lite på gatan nån dag...hör av er när ni åker
C-J skrev:dte är rätt polarn
du måste lägga upp en bild på dig oxå när du gör såhär
fast med tysk dasen..
många som skulle göra såhär för att få sen den i helikopter position
fan va sjuk i huvet jag är
Emmi skrev:Jo, lite onykter var du allt i lördags Peter. Vi kör väl allihopa, själv var jag i Tranemo i söndags.
tja... bara du ger f-n i å åka in i något hårt så ska det nog inte vara några problem...Mr-zx7 skrev:Är det någon idé att ha en helförsäkring på en LC4:a
if-halvförsäkring var bra pris på och är avställningsbar, "låga" självrisker för stöld och brand, om man jämför med helförsäkring hos bilsport&mc som har skyhöga självrisker! priset på deras helförsäkring och if:s halvförsäkring skilde bara några hundra.
Ja det hade jag väl tänkt! är du sugen på en sväng!The_Wanderer skrev:tja... bara du ger f-n i å åka in i något hårt så ska det nog inte vara några problem...
Ska du ut å åka något idag?
Mr-zx7 skrev:Ja det hade jag väl tänkt! är du sugen på en sväng!
mr-KTM640LC4 :kockoMr-zx7 skrev:Någon som har ett bra förslag på ett nytt nick till mig??
Mr-zx7 skrev:Är det någon idé att ha en helförsäkring på en LC4:a
if-halvförsäkring var bra pris på och är avställningsbar, "låga" självrisker för stöld och brand, om man jämför med helförsäkring hos bilsport&mc som har skyhöga självrisker! priset på deras helförsäkring och if:s halvförsäkring skilde bara några hundra.
The_Wanderer skrev:mr-KTM640LC4 :kocko
ni är ju för roligaZeb_Macahan skrev:Eller mr-KTM640LC4Supermoto . Mycket enklare att skriva och säga...
Mr-zx7 skrev:ni är ju för roliga
The_Wanderer skrev:Det är med stor sorg jag tar till mig era gratulationer
Det är inte farten som dödar, det är tiden. Därför kommer jag att fortsätta ignorera tid så länge jag lever!
He he hittade en fin smilie som passade ganska bra i lördags
R1Emil skrev:Mycket passande smiley, fan va du sörplade, får ta en repris på det framöver
Aion skrev:ni är ju för roliga
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |