Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Fan vad det har skrivits här under tiden man har sovit bort sin härliga fylla....

Sambucca = :kär

Polisen är jättesura, stoppar min hoj hela tiden och vill få slut på busandet i stan. Personligen har jag skurit ner på det och begränsar det oftast till odengatan, kungsgatan och bortre delen av barnarpsgatan.... där det inte är en massa folk alldeles vid vägbanan.

Vi får väl se hur glada dom är när vi åker runt och sladdar i vinter överallt där isarna frusit :fakta

//jaG

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
'
Ikon hur gick det med stearinljuset igår+ du mumlade om att du ddrack skiten...

Va?? vad är nu detta jag hör...

jag o seabass sitter o dricker lite folköl ska snart gå ner till vallen o kolla på derbyt...sen är det fest :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
KtmDanne skrev:
Munksjön framför polishuset är en sjö att rekomendera :hihi

Isen blir konstig och icke tillförlitlig eftersom det är en massa konstiga strömmar... många som har draggat efter sina hojar där på våren.... :fakta

//jaG

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Therudeboy.. vad menas med detta?? "smëkësana nogalina. Arbeit macht frei." vet ej vad det första betyder.. men det sista e riktigt smaklöst!!

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Va?? vad är nu detta jag hör...

jag o seabass sitter o dricker lite folköl ska snart gå ner till vallen o kolla på derbyt...sen är det fest :tummenupp

Så ni ska ta lite ikväll då? Ring isf!!! Är sugen som satan nU! :öl

Therudeboy

Guest
Maverick skrev:
Therudeboy.. vad menas med detta?? "smëkësana nogalina. Arbeit macht frei." vet ej vad det första betyder.. men det sista e riktigt smaklöst!!

Det första är Rökning skadar fast på lettiska. Det andra är ett väldigt bra citat och inget annat.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Therudeboy skrev:
Det första är Rökning skadar fast på lettiska. Det andra är ett väldigt bra citat och inget annat.

Får lite dåliga vibbar av det citatet, men du kan väl förklara hur det är så bra???

Tacksam för svar//spenk

Therudeboy

Guest
spenk skrev:
Får lite dåliga vibbar av det citatet, men du kan väl förklara hur det är så bra???

Tacksam för svar//spenk

Förstår det, men jag anser att det stämmer bra, arbete ger frihet enligt mig. Utan pengar kommer man ju inte långt, det borde ni väl alla hålla med om?!.

Jag är ingen nazist om ni tror det, min farmor och min far är båda judar så som jag sa innan. Citatet anser jag vara bra och stämma och inget annat.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Therudeboy skrev:
Förstår det, men jag anser att det stämmer bra, arbete ger frihet enligt mig. Utan pengar kommer man ju inte långt, det borde ni väl alla hålla med om?!.

Jag är ingen nazist om ni tror det, min farmor och min far är båda judar så som jag sa innan. Citatet anser jag vara bra och stämma och inget annat.
OK! Som sagt tacksam för svar.

KtmDanne

Dakarwannabe.
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
KTM 640 Adventure
Zeb_Macahan skrev:
Isen blir konstig och icke tillförlitlig eftersom det är en massa konstiga strömmar... många som har draggat efter sina hojar där på våren.... :fakta

//jaG

Jo det är sant. Jag körde efter en längre tids extrem kyla. Fränt att det är tillåtet att köra hursomhelst på sjöis iaf.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Värst var det var tyst här idag.... Regnet gör internetuppkopplingarna sura?

om det är bra väder någon kväll i veckan så vill jag åka till tidaholm och vända... måste rasta mig själv lite till :D

//jaG

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:

om det är bra väder någon kväll i veckan så vill jag åka till tidaholm och vända... måste rasta mig själv lite till :D

//jaG

Jag vill oxå! tror nog att den vägen är roligaste vägen i svärje :fakta
Man kan ju nästan skratta ihjäl sig när man åker den :lol

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:

//jaG
Nej, men regnet gör motorcyklister sura :fakta

Om ni ska åka tidaholmsvägen vill jag gärna hänga med!! Va riktigt kul!!! :Bugar
Ring/messa ifall ni skriver här och jag inte svarar, mitt internet krånglar lite då och då :gnissla

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Nej, men regnet gör motorcyklister sura :fakta

Om ni ska åka tidaholmsvägen vill jag gärna hänga med!! Va riktigt kul!!! :Bugar
Ring/messa ifall ni skriver här och jag inte svarar, mitt internet krånglar lite då och då :gnissla

Vad har hänt med "the power of fjunis?"

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Vad har hänt med "the power of fjunis?"

//jaG
:hihi

Varifrån kommer fjunis??... Fjun=tunna enstaka hårstrån typ, nått med det o göra? :D

EDIT: Hörrö, du skrev fel, frågetecknet ska vara efter citatet :fakta :tungan (kom från rätt käft...)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar