spenk skrev:JAHA!!!!!! Och hur är läget inför lördagkväll???
...på nytt försök är det stendött!!!! har alla gått i ide eller
lika bra att ta ett par järn!! ha det bra jönköping var än ni är.....
nog för nu//spenk
Är det praktiskt möjligt?Twice skrev:Bärs blir det allktid varje helg... Igår och idag ska vi toppa det ännu hårdare!
Nej men jag har aldrig varit full (är inte nykterist, har bara inte blivit av att jag supit mig medvetslös än, hehe)Therudeboy skrev:Nykterist?
NSR_Martin skrev:Nej men jag har aldrig varit full (är inte nykterist, har bara inte blivit av att jag supit mig medvetslös än, hehe)
Frågan är om dom KAN supa hårdare Brukar va halvt döda när man träffar dom dagen efter, hehe
Therudeboy skrev:Du är ju inte så gammal än heller, men det kommer säkert en dag då du super lika hårt.
NSR_Martin skrev:
Den dagen närmar sig, sakta men ändå säkert...
NSR_Martin skrev:
Den dagen närmar sig, sakta men ändå säkert...
BENSON skrev:Godä.....så har man fått internet igen.....har varit utan sen i maj typ.
Fan nu tar det typ en kvart bara att hitta tangenterna för att stava sitt namn . BEnSON.
BENSON skrev:Fan nu tar det typ en kvart bara att hitta tangenterna för att stava sitt namn . BEnSON.
BENSON skrev:Godä.....så har man fått internet igen.....har varit utan sen i maj typ.
Fan nu tar det typ en kvart bara att hitta tangenterna för att stava sitt namn . BEnSON.
Ikon skrev:Förresetn är det någon mer som ska till gbg på the unholy alliance (slayer,Slipknot) på onsdag...kommer rocka riktigt hårt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|