Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
NSR_Martin skrev:
Vad va det för fel?

En sladd från en liten likriktare som hade hoppat loss. det var ren tur att jag upptäckte den, var lat och orkade inte börja felsöka på elen, så jag började med att rengöra luftfiltret och lagom i ögonhöjd när jag satt där på en lite pall så utäckte jag en sladd som såg konstig ut, lödde lite och vipps så startade den :tummenupp :Bugar

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Aion skrev:
En sladd från en liten likriktare som hade hoppat loss. det var ren tur att jag upptäckte den, var lat och orkade inte börja felsöka på elen, så jag började med att rengöra luftfiltret och lagom i ögonhöjd när jag satt där på en lite pall så utäckte jag en sladd som såg konstig ut, lödde lite och vipps så startade den :tummenupp :Bugar
Haha, FAN!

Tror mig ha läst om det felet någonstans, ska ha varit lite halvvanligt... Gött iallafall att du hittade det! :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Aion skrev:
Gött :tummenupp
Härligt när det löser sig smidigt... Och billigt

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
The_Wanderer skrev:
Hörredu din !!#¤!"#¤!"#¤¤!"#¤¤"!##!!!! :FU :fatta!
Förlåt, du la fram läget så fint, kunde inte hjälpa det ;)
Snart ner till skolan igen, jppie :rolleyes:

Ringde på den där CRMen i stockholm igår förresten, snackade lite med han, för jag fick regnummret av han tidigare, kollade upp det mot vägvärket, där stog det att den va på 20kW, men han hävdar att han har försäkringspapper osv på att den är på 11kW, hursomhelst så skulle han kolla upp det och maila när han visste hur det låg till.... Är den på 20kW så får det nog bli den endå, kostar några kronor att regga om men det får man ta...

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
The_Wanderer skrev:
Haha, FAN!

Tror mig ha läst om det felet någonstans, ska ha varit lite halvvanligt... Gött iallafall att du hittade det! :tummenupp

Jasså!!?! ja där ser man, försökte ringa till Ejfa hela veckan för att höra vad dom hade att säga om det hela, men jag tror inte att det jobbar någon där :va

Men som sagt nu är det fixat, nu ska jag bara kolla ventilerna, byta olja+filter och svettsa ett nytt avgasrör och plocka bort "katten" sen någon gång hade jag tänkt att byta ut plasten på den, Emmi har ju "black edition" så det lutar väl kanske åt KTM orginal orange......eller gäjjlila :hihi flytta in nummerplåten, kapa skärmen bak.
Har några regndäck liggandes hemma som oxå skall på så man kan köra med gött fäste tills snön kommer.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Aion skrev:

Skönt att den går igen.... Men som det ser ut nu så lovar dom väl riktigt skitväder i helgen? Som vanligt med andra ord.. fint på veckorna och skit på helgen... :(

//jaG

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Såg på efterlyst nyss, nån hade blivit va med en CBR 1000 i Jkpg imellan onsdagen o idag, kan la inte finnas så många i stan?

"Mellan den 13 och 14 september 2004 stals en låst motorcykel Honda CBR 1000 RR Fireblade på Norra Bogesundsvägen i Jönköping.

Fabrikat: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Regnummer: UWD919
Chassinummer: JH2SC57A84M005349
Årsmodell: 2004
Värde ca 120.000 kronor

Har du upplysningar att lämna ring Larmtjänsts tipstelefon 020 – 325 325

www.efterlyst.tv3.se"

Ägaren heter Jan Simmenborn..... är de Benson? :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati