Aion
black danger lost in the woods
Jaha då rullar 640:n igen
Vad va det för fel?Aion skrev:Jaha då rullar 640:n igen
NSR_Martin skrev:Vad va det för fel?
Haha, FAN!Aion skrev:En sladd från en liten likriktare som hade hoppat loss. det var ren tur att jag upptäckte den, var lat och orkade inte börja felsöka på elen, så jag började med att rengöra luftfiltret och lagom i ögonhöjd när jag satt där på en lite pall så utäckte jag en sladd som såg konstig ut, lödde lite och vipps så startade den
ska nog kolla upp färgerna på min monitor.. den ser väldigt grön ut här... kan vara ögonen oxåwima skrev:Köp min gaylila
GöttAion skrev:En sladd från en liten likriktare som hade hoppat loss. det var ren tur att jag upptäckte den, var lat och orkade inte börja felsöka på elen, så jag började med att rengöra luftfiltret och lagom i ögonhöjd när jag satt där på en lite pall så utäckte jag en sladd som såg konstig ut, lödde lite och vipps så startade den
Ja... Eller åldern....The_Wanderer skrev:ska nog kolla upp färgerna på min monitor.. den ser väldigt grön ut här... kan vara ögonen oxå
Hörredu din !!#¤!"#¤!"#¤¤!"#¤¤"!##!!!!NSR_Martin skrev:Ja... Eller åldern....
Förlåt, du la fram läget så fint, kunde inte hjälpa detThe_Wanderer skrev:Hörredu din !!#¤!"#¤!"#¤¤!"#¤¤"!##!!!!
NSR_Martin skrev:Ja... Eller åldern....
Gaylila givetvis, jag har ju fortfarande synen i behållspenk skrev:Då är det åldern! Den är fan grön på min skärm också!!!!
Vilken färg har den på din då NSR?????
Ni skulle bara se fälgarna inte att leka medThe_Wanderer skrev:ska nog kolla upp färgerna på min monitor.. den ser väldigt grön ut här... kan vara ögonen oxå
The_Wanderer skrev:Haha, FAN!
Tror mig ha läst om det felet någonstans, ska ha varit lite halvvanligt... Gött iallafall att du hittade det!
som sagt spana på fälgarna...och bakdelen syns inte på det fototThe_Wanderer skrev:ska nog kolla upp färgerna på min monitor.. den ser väldigt grön ut här... kan vara ögonen oxå
Aion skrev:En sladd från en liten likriktare som hade hoppat loss. det var ren tur att jag upptäckte den, var lat och orkade inte börja felsöka på elen, så jag började med att rengöra luftfiltret och lagom i ögonhöjd när jag satt där på en lite pall så utäckte jag en sladd som såg konstig ut, lödde lite och vipps så startade den
MHK skrev:Ägaren heter Jan Simmenborn..... är de Benson?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|