NSR_Martin
Vill man så kan man.
CBR 1000...? Han som jobbar på CIs, rikard eller vad han heter har väll en sån...?
Den har han sålt.NSR_Martin skrev:CBR 1000...? Han som jobbar på CIs, rikard eller vad han heter har väll en sån...?
Zeb_Macahan skrev:Skönt att den går igen.... Men som det ser ut nu så lovar dom väl riktigt skitväder i helgen? Som vanligt med andra ord.. fint på veckorna och skit på helgen...
//jaG
VA?! Har dom släppt en ny mellanmjölksfiltrator? Version 2.1 elle?eus skrev:Sådär ja, då har vart på utbildning i Danmark en vecka det tar på krafterna
2 veckor till 48-89
Nej, vi har druckit ölThe_Wanderer skrev:VA?! Har dom släppt en ny mellanmjölksfiltrator? Version 2.1 elle?
eus skrev:Sådär ja, då har vart på utbildning i Danmark en vecka det tar på krafterna
2 veckor till 48-89
Victor skrev:Det var två riktigt långa veckor....
Eller har danskarna något eget system för tidräkning?
Ja danskar räknar lite konstigtVictor skrev:Det var två riktigt långa veckor....
Eller har danskarna något eget system för tidräkning?
eus skrev:Ja danskar räknar lite konstigt
To halv fems
Fem halv fiers å sånt där
Therudeboy skrev:http://www2.blocket.se/view/3398865.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
Kan inte mycket om dessa bilar men den här har jag funderat på ett tag.
Zeb_Macahan skrev:För stor för mig. Sportline känns som ett bra alternativ för mig. Liten och fräck och som gjord för massa extraljus och stora hjul... sen är det bara att ge sig ut i skogen och ha roligt...
//jaG
Therudeboy skrev:Okej, trodde du ville frakta dina hojar smidigt för då är 8fots flak kanon.
Vad begär dom för den du har på bild där? Årsmodell osv.
Therudeboy skrev:Hade valt den första, kåpa är rätt nice att ha men kostar om man ska köpa en sådan lös. Milen är ju inte direkt att klaga på, däcken kostar en del nya ac och farthållare är guldvärt enligt mig.
Kolla bara flak och sånt hur rostigt det är och bjud på underredsmassa. Smidiga är att flaket går lyfta av och blästra. Lycka till vid ev köp
Zeb_Macahan skrev:min nitiske bror bilmekanikern får följa med och knacka rost och pruta om det blir ev. köp.
Den har redan alla extraljus och skit en sån bil "måste" ha... båge är ju ett måste..
//jaG
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |