Zeb_Macahan
Bettingansvarig
wima skrev:Nej, kawan är inställd sedan ett par veckor tillbaka för vintervila.
På isen gäller inga försäkringar ändå.... bara att plugga i lite skruvskrot och se glad ut
//jaG
wima skrev:Nej, kawan är inställd sedan ett par veckor tillbaka för vintervila.
NSR_Martin skrev:Farsan har kollat runt lite i smyg
Han kände en kille som hade en Husqvarna, så vi tänkte att vi kunde väll lika gärna åka dit o kolla, va ändå här i stan...
Va en Husqvarna WR 125. En 99.... Hojen är egentligen inte tänkt som lätt MC, det är en offroad och är avsedd för det, vilket är bra, då fjädring och allt sånt tål häård körning... Dom hade reggat in den på 11 kW osv, men den har tydligen drygt 40 hk, i verkligheten, så att säga... Räcker bra ju....
Enda nackdelen var väll priset... Men farsan tyckte den va fin och blev lite sugen på den med, så han kan låna den och köra lite med , bra sätt att motivera köpet, hehe... Får se vad som händer och sker...
spenk skrev:Det är lite riktigt inte kul att sitta och göra matteprov
Aion!! Behöver ni driftare eller?? Känner redan att jag kan allt!!!!!!
.....eller inte
Ydde skrev:Tredje filmen kommer att läggas upp ikväll
MHK skrev:Ville se film!
Ställde in hojen idag, efter en lite wheeling runda i Värnamo city. Fan va kul de är!
Men surt att få vänta till april!
NSR_Martin skrev:Farsan har kollat runt lite i smyg
Han kände en kille som hade en Husqvarna, så vi tänkte att vi kunde väll lika gärna åka dit o kolla, va ändå här i stan...
Va en Husqvarna WR 125. En 99.... Hojen är egentligen inte tänkt som lätt MC, det är en offroad och är avsedd för det, vilket är bra, då fjädring och allt sånt tål häård körning... Dom hade reggat in den på 11 kW osv, men den har tydligen drygt 40 hk, i verkligheten, så att säga... Räcker bra ju....
Enda nackdelen var väll priset... Men farsan tyckte den va fin och blev lite sugen på den med, så han kan låna den och köra lite med , bra sätt att motivera köpet, hehe... Får se vad som händer och sker...
spenk skrev:nu kanske det inte är GR3 som Ydde skriver om........
YDDE!!!! Lägg upp länk till er sida på ditt nick också!!
Då träffade jag din polare i måndags, är jag kool då?C-J skrev:var det på torpa du var o kollade på den?
eller skit samma för dett finns bara en sådan huskvarna i stan 99a gul det är min polares lillebrosa som har den,,,den har varit utställningshoj har jag för mig.. den går riktigt fint för o vara en 125CC har själv kört den men det var för typ 3-4 år sedan
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|