Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Farsan har kollat runt lite i smyg ;)
Han kände en kille som hade en Husqvarna, så vi tänkte att vi kunde väll lika gärna åka dit o kolla, va ändå här i stan...

Va en Husqvarna WR 125. En 99.... Hojen är egentligen inte tänkt som lätt MC, det är en offroad och är avsedd för det, vilket är bra, då fjädring och allt sånt tål häård körning... Dom hade reggat in den på 11 kW osv, men den har tydligen drygt 40 hk, i verkligheten, så att säga... Räcker bra ju....

Enda nackdelen var väll priset... Men farsan tyckte den va fin och blev lite sugen på den med, så han kan låna den och köra lite med :gnissla , bra sätt att motivera köpet, hehe... Får se vad som händer och sker...
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
NSR_Martin skrev:
Farsan har kollat runt lite i smyg ;)
Han kände en kille som hade en Husqvarna, så vi tänkte att vi kunde väll lika gärna åka dit o kolla, va ändå här i stan...

Va en Husqvarna WR 125. En 99.... Hojen är egentligen inte tänkt som lätt MC, det är en offroad och är avsedd för det, vilket är bra, då fjädring och allt sånt tål häård körning... Dom hade reggat in den på 11 kW osv, men den har tydligen drygt 40 hk, i verkligheten, så att säga... Räcker bra ju....

Enda nackdelen var väll priset... Men farsan tyckte den va fin och blev lite sugen på den med, så han kan låna den och köra lite med :gnissla , bra sätt att motivera köpet, hehe... Får se vad som händer och sker...

Fundera inte så mycket köp, skulle det sen visa sig att det inte var rätt så sälj den igen.
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Det är lite riktigt inte kul att sitta och göra matteprov:mattias

Aion!! Behöver ni driftare eller?? Känner redan att jag kan allt!!!!!!:hoppa

.....eller inte:gnissla
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
Det är lite riktigt inte kul att sitta och göra matteprov:mattias

Aion!! Behöver ni driftare eller?? Känner redan att jag kan allt!!!!!!:hoppa

.....eller inte:gnissla

Ja vi börjar bli lite ont om folk på kontoret faktiskt, du är välkommen :tummenupp
 
Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Ska börja med att "prya" på Eksjö värmeverk, coolt att använda "prya" för övrgt:lol
 

"turken"

japaner, japaner...
Gick med
20 Jul 2004
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
gixxer750-98, köp den!
Ydde skrev:
Tredje filmen kommer att läggas upp ikväll :yoparty :Bugar :banana

har precis spånat igenom GR3... extramaterialet är helt ok! Mång som e lite väl :kocko men den var faktiskt bättre än väntat... nån mer som sett??? :va
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
:7peta nu kanske det inte är GR3 som Ydde skriver om........

YDDE!!!! Lägg upp länk till er sida på ditt nick också!! :4skrika
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Lite strul med att få upp filmen... och ikons dator är slut och det verkar som bara han kan ladda upp den.... :brinnerup
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Ville se film!

Ställde in hojen idag, efter en lite wheeling runda i Värnamo city. Fan va kul de är!

Men surt att få vänta till april! :mad:
 

Therudeboy

Guest
MHK skrev:
Ville se film!

Ställde in hojen idag, efter en lite wheeling runda i Värnamo city. Fan va kul de är!

Men surt att få vänta till april! :mad:



Du har ju snart en ny leksak att använda under vintern :)
 

C-J

Guest
NSR_Martin skrev:
Farsan har kollat runt lite i smyg ;)
Han kände en kille som hade en Husqvarna, så vi tänkte att vi kunde väll lika gärna åka dit o kolla, va ändå här i stan...

Va en Husqvarna WR 125. En 99.... Hojen är egentligen inte tänkt som lätt MC, det är en offroad och är avsedd för det, vilket är bra, då fjädring och allt sånt tål häård körning... Dom hade reggat in den på 11 kW osv, men den har tydligen drygt 40 hk, i verkligheten, så att säga... Räcker bra ju....

Enda nackdelen var väll priset... Men farsan tyckte den va fin och blev lite sugen på den med, så han kan låna den och köra lite med :gnissla , bra sätt att motivera köpet, hehe... Får se vad som händer och sker...


var det på torpa du var o kollade på den?
eller skit samma för dett finns bara en sådan huskvarna i stan 99a gul det är min polares lillebrosa som har den,,,den har varit utställningshoj har jag för mig.. den går riktigt fint för o vara en 125CC har själv kört den men det var för typ 3-4 år sedan
 

"turken"

japaner, japaner...
Gick med
20 Jul 2004
Ort
JÖNKÖPING
Hoj
gixxer750-98, köp den!
spenk skrev:
:7peta nu kanske det inte är GR3 som Ydde skriver om........

YDDE!!!! Lägg upp länk till er sida på ditt nick också!! :4skrika

Nej... skrev jag det? Det var bara dålig timing! Länk till Ydde´s för recension???
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Det var bara jag som drog en förhastad slutsats..... Länk till Ikon och Txice hemsida mende jag, hittade den på Ikon's nick till slut:tummenupp men var är filmen??? :va
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
C-J skrev:
var det på torpa du var o kollade på den?
eller skit samma för dett finns bara en sådan huskvarna i stan 99a gul det är min polares lillebrosa som har den,,,den har varit utställningshoj har jag för mig.. den går riktigt fint för o vara en 125CC har själv kört den men det var för typ 3-4 år sedan
Då träffade jag din polare i måndags, är jag kool då? :hihi
Han haltade omkring med kryckor precis som du.... Är ni släkt?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top