Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

C-J

Guest
NSR_Martin skrev:
Då träffade jag din polare i måndags, är jag kool då? :hihi
Han haltade omkring med kryckor precis som du.... Är ni släkt?


kool stavas med C!!!!
nej det är vi inte men vi tar ju lite större risker än sådana som dig som sliter på båda däcken all the time!

och du kool stavas med C har ni inte lärt er det på gymnasiet eller är det högstadie du går på :lol

om du nu är så (dum) så du köper ännu en 125 istället för o köpa en riktig hoj så är det ju den du ska köpa iallafall!!
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
C-J skrev:
kool stavas med C!!!!
nej det är vi inte men vi tar ju lite större risker än sådana som dig som sliter på båda däcken all the time!

och du kool stavas med C har ni inte lärt er det på gymnasiet eller är det högstadie du går på :lol

om du nu är så (dum) så du köper ännu en 125 istället för o köpa en riktig hoj så är det ju den du ska köpa iallafall!!
Jag var ironisk. Vet mycket väl att kool stavas med C :tungan

Precis, känns rätt.... Provkörde den nyss, kul hoj o köra, bra darg, men ingen långfärdshoj direkt... :tummenupp


Om det bakom en lastbil i en korsning dyker upp en viss 740 med bredställ, vem kan det då vara? :rolleyes:
 

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
spenk skrev:
Det var bara jag som drog en förhastad slutsats..... Länk till Ikon och Txice hemsida mende jag, hittade den på Ikon's nick till slut:tummenupp men var är filmen??? :va
Krångel,krångel och åter krångel.....Det är väl jävla typiskt att när filmen äntligen är klar så går det inte att ladda upp den.....Men jag kan lova att den kommer att läggas upp inom de närmsta dagarna :skitdator
 

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Ikon skrev:
för fan!! i helgen är det ju ränneslätt o bärs som gäller!!

nån som ska ta nåt i helgen??
Claesson kör till Ränneslätt....Om jag har frågat? Nej men han är tvungen för vi ska dricka bärs :öl
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
för fan!! i helgen är det ju ränneslätt o bärs som gäller!!

nån som ska ta nåt i helgen??

Det kan du hoppa upp och drämma dig i väggen på att jag ska!!! :4skrika

Som elevrepresentant har man ju tagit tagi det hela:mattias vi ska ut på klass fest på lördag:fyllisar Temat för kvällen är "Äta mat på Karlsson's" :ätapiller

Jag kommer se till att dennna övning utförs på ett rätt "maträtt" och riktigt sätt:lol IOM att min lärling (läs yngre klasskompis) inte är så gammal, kan det hända att vi kanske drar någon annanstans under kvällen:öl :öl

Ni då??

SLUTFRÅGORFRAMÅT//SPENK
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Ydde skrev:
Krångel,krångel och åter krångel.....Det är väl jävla typiskt att när filmen äntligen är klar så går det inte att ladda upp den.....Men jag kan lova att den kommer att läggas upp inom de närmsta dagarna :skitdator

Såja nu ska vi inte vara arga:corn väntar snällt, fin hund.
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Ydde skrev:
Claesson kör till Ränneslätt....Om jag har frågat? Nej men han är tvungen för vi ska dricka bärs :öl
seabass ska jobba hela helgen...har redan tjata på han...hade tänkt likadant som du :hihi
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
Det kan du hoppa upp och drämma dig i väggen på att jag ska!!! :4skrika

Som elevrepresentant har man ju tagit tagi det hela:mattias vi ska ut på klass fest på lördag:fyllisar Temat för kvällen är "Äta mat på Karlsson's" :ätapiller

Jag kommer se till att dennna övning utförs på ett rätt "maträtt" och riktigt sätt:lol IOM att min lärling (läs yngre klasskompis) inte är så gammal, kan det hända att vi kanske drar någon annanstans under kvällen:öl :öl

Ni då??

SLUTFRÅGORFRAMÅT//SPENK

jag läste ju ingredienseran till p2 i lördags...så vi sitter väl o tar ett gäng p2 nånstans
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
jag läste ju ingredienseran till p2 i lördags...så vi sitter väl o tar ett gäng p2 nånstans

hmmmm typ sprit o äpplen FÄRDIGT!!! nä skämtåsido du får väl lära en gammal man eller?

är ni i Eksjö hela dan eller??? Kör Renby???
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
hmmmm typ sprit o äpplen FÄRDIGT!!! nä skämtåsido du får väl lära en gammal man eller?

är ni i Eksjö hela dan eller??? Kör Renby???


vet inte nånting faktiskt...vi får väl se om vi åker lördag eller söndag...lördag är elit söndag pensionär...men öl blir det
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Om vädret är fint åker jag och zpeppy ner....

Jag med... men det verkar inte lovande om man ska tro på SMHI´s prognoser... :(

På fredag slänger jag på racedäcken om SMHI visar vackert väder :fakta

//jaG
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
för fan!! i helgen är det ju ränneslätt o bärs som gäller!!

nån som ska ta nåt i helgen??

förhoppningsvis blir det några bärs på fredagen (om någon snäll skäl gör mig sälskap) :fyllisar , lördag blir ganska lugnt, ska upp runt 0500 på söndag och ta mig till eksjö :yoparty
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
NSR_Martin skrev:
Jag var ironisk. Vet mycket väl att kool stavas med C :tungan

Precis, känns rätt.... Provkörde den nyss, kul hoj o köra, bra darg, men ingen långfärdshoj direkt... :tummenupp


Om det bakom en lastbil i en korsning dyker upp en viss 740 med bredställ, vem kan det då vara? :rolleyes:

Eller om det dyker upp en 740 vid sidan om alla andra bilar i en bilkö som försöker köra förbi på utsidan.

Vad är det som gäller för Renneslätt, eliten eller motionärerna, dvs; lördag eller söndag?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top