OK försöker för 4de ggr att skriva detta inlägg..
Vill bara säga att jag mår bra efter min olycka.. e hemma i jkpg igen.. kom hit för nån timme sen.. efter att ha varit i linköping i ca två veckor..
För er som inte vet så körde jag omkull den 20/8.. vet inte exakt vad som hände.. då jag har kraftiga minnesluckor.. men vet att jag fick ett vobbel som jag inte redde ut o hamnade i diket.. skador som jag fick av de var.. vänster lårben av, vänster fotled av.. men dom skadorna e inte så "farliga" o kommer lärka ihop utan problem.. sen gick höger fotled åt helvete.. med en öppen fraktur o de saknades lite matriel..
Opererades i förra torsdagen.. tog bara 16 timmar.. men det gick bra.. man har tagit nån muskel från höger lår o satt in i vaden.. tagit en massa hud från vänster lår för att lägga igen frakturen.. sen e hela underbenet ihopskruvat med en massa hoffman ställningar.. men allt har gått bra.. så de e bara o hoppas på att allt lärker ihop som det ska.. om inte så kommer jag tappa vissa rörelser i fotleden..
Jag vill passa på att tacka alla som var med vid olyckan o tog hand om mig o även carro.. tack kalle för att du tog befälet...
tack för att ni kom o besökte mig.. de kommer jag ihåg.. men inget annat från den dagen.. (har hela tiden haft för mig att olyckan ägde rum på torsdagen...) även om jag såg att en viss person inte klarade av de så väl..
Vill även tacka er som varit uppe i linköping o hälsat på mig där.. det har betytt väldigt mkt för mig..
Vet ej hur länge jag kommer få stanna på sjukhuset.. men har ni inget för er så få ni gärna komma förbi o säga hej.. eller så kan ni ringa på nr 189265.. men då inte allt för tidigt eller för sent..
Passar även på att tacka Carro för att du har tagit hand om mig hela tiden du kunnat!!!!!!! ÄLSKAR DIG!!
Säsongen e ju över för min del detta år.. o nog även en bit in på nästa.. men sen få vi se.. e sugen på att ut o åka nu.. men kanske inte nästa år.. få se lite oxå hur hojen går att få ihop på något sett.. då jag bara hade halvförsäkring.. o om jag fattat allt rätt så e hojen i ganska illa skick..
Ta´tt lugnt där ute.. o kör inte på punka eller retta utan styrdämpare!!!!
Som sagt.. jag mår bra efter alla omständigheter..
lite riktigt sugen på ett par
vi hörs framöver..