Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
vart va du när vi andra burnade?

fegt... :fakta

//jaG

Mr-zx7 skrev:
Å andra sidan är det hur enkelt som hellst att byta själv! om man har tillgång till någonstan att vara villsäga! krävs ju inga special grejer direkt!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Det är extra mycket trafikkontroller den här veckan i Jönköping, bara så ni vet. Blev stannad idag för dimljusen på bilen var på...

Så ha lite koll, idag stod de på munksjöleden med laser....:fakta

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
vart va du när vi andra burnade?

fegt... :fakta

//jaG

:eek: :rodnar :eek: hehehe jag var inte i kördugligt skick på hela helgen :öl fullt ös på fredagen :öl :öl :öl :öl, började piggna till framåt eftermiddagen på lördagen :zpy :zpy , då var det bara att gå på det igen :öl :öl :öl :öl

Men det hade ju varit skoj att börna lite ju! togs det inga bilder man kan kika på?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Idag tänkte jag åka upp och leka lite efter jobbet, mellan 18-19 någongång...

Någon som är sugen, eus, du måste ju förstöra dina nya packboxar :fakta

Ring om ni är intresserade....

//jaG

bpurple

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
FZR 1000 '89
Mr-zx7 skrev:
Men det hade ju varit skoj att börna lite ju! togs det inga bilder man kan kika på?
Du hittar lite bilder här

Jag kunde själv inte vara med att börna då:
  • Jag har för klen handbroms
  • då jag aldrig fick låna bromsskivelås av Zeb och Spenk som handbromssubstitut (mycket snack, liten verkstad ;) )
  • jag har ju bara 1000 kubik
  • jag var tvungen att dokumentera evenemanget åt dig, då du inte behagade dyka upp ;)
  • mitt batteri är hyggligt slut så jag måste rulla igång hojen, och det fanns inte plats för detta då vi stod tvärställda över vägen
  • jag är ....feg

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
KtmDanne skrev:
Fick möte med en slangande Husamotard idag vi 18-tiden idag (satt själv i bilen, urk) :p
Helt underbart vill jag säga :tummenupp Inte varje dag man ser en hoj på slangen, förutom sig själv då :crash
Någon härifrån som vill ge sig tillkänna??

Det är möjligt att det kan varit jag om det inte var allt för nyss då jag sitter innen på ett punkat bakdäck nu mera skall byta snarast har nya däck i förådet.. har bara drabbats av latmasken. :slicka

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
1.Zeb
2.Emmi
3.Mr-zx7
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Såja, vilka ska med och åka 30 mil på lördag med Old Gixxer-gänget?

//jaG

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
OK försöker för 4de ggr att skriva detta inlägg.. :D

Vill bara säga att jag mår bra efter min olycka.. e hemma i jkpg igen.. kom hit för nån timme sen.. efter att ha varit i linköping i ca två veckor..

För er som inte vet så körde jag omkull den 20/8.. vet inte exakt vad som hände.. då jag har kraftiga minnesluckor.. men vet att jag fick ett vobbel som jag inte redde ut o hamnade i diket.. skador som jag fick av de var.. vänster lårben av, vänster fotled av.. men dom skadorna e inte så "farliga" o kommer lärka ihop utan problem.. sen gick höger fotled åt helvete.. med en öppen fraktur o de saknades lite matriel..

Opererades i förra torsdagen.. tog bara 16 timmar.. men det gick bra.. man har tagit nån muskel från höger lår o satt in i vaden.. tagit en massa hud från vänster lår för att lägga igen frakturen.. sen e hela underbenet ihopskruvat med en massa hoffman ställningar.. men allt har gått bra.. så de e bara o hoppas på att allt lärker ihop som det ska.. om inte så kommer jag tappa vissa rörelser i fotleden..

Jag vill passa på att tacka alla som var med vid olyckan o tog hand om mig o även carro.. tack kalle för att du tog befälet...

tack för att ni kom o besökte mig.. de kommer jag ihåg.. men inget annat från den dagen.. (har hela tiden haft för mig att olyckan ägde rum på torsdagen...) även om jag såg att en viss person inte klarade av de så väl.. ;)

Vill även tacka er som varit uppe i linköping o hälsat på mig där.. det har betytt väldigt mkt för mig..

Vet ej hur länge jag kommer få stanna på sjukhuset.. men har ni inget för er så få ni gärna komma förbi o säga hej.. eller så kan ni ringa på nr 189265.. men då inte allt för tidigt eller för sent..

Passar även på att tacka Carro för att du har tagit hand om mig hela tiden du kunnat!!!!!!! ÄLSKAR DIG!!

Säsongen e ju över för min del detta år.. o nog även en bit in på nästa.. men sen få vi se.. e sugen på att ut o åka nu.. men kanske inte nästa år.. få se lite oxå hur hojen går att få ihop på något sett.. då jag bara hade halvförsäkring.. o om jag fattat allt rätt så e hojen i ganska illa skick..

Ta´tt lugnt där ute.. o kör inte på punka eller retta utan styrdämpare!!!!

Som sagt.. jag mår bra efter alla omständigheter..

lite riktigt sugen på ett par :öl :öl :öl :öl

vi hörs framöver.. :tummenupp :banana

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Skönt att höra att du mår relativt bra efter olyckan och jag hoppas allt läker som det ska.. :tummenupp

Krya på dig!!

/Mattias

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Låter som det varit en jäkla smäll! Kul att du lever och mår relativt bra! Hur länge blir du sjukskriven tror du?

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
vet inte riktigt.. de tar minst tre månader innan jag ens kan börja röra på fötterna/foten.. men ca 6 månader..

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Glömde kanske att nämna att jag över huvudtaget inte har en skråma på överkroppen.. de var knappt repor i hjälmen.. helt jälva otroligt... men de e jag jävligt glad över.. :)

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Kul o se inlägg från dig igen! :bow
Hoppas du läker ihop som du ska med och att man får se dig på vägarna runt jkpg snart igen! :tummenupp

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Klart du läker ihop Henke...nåt annat är ju inte aktuellt!

Hoppas du kommer iform snart det e inte lika roligt o :öl :öl :öl :öl :öl :öl :öl utan dig...de klarar inte av det :fakta

Hojen fixar vi i vinter om du vill inga probbs

Kommer o hälsar på så fort jag kan.

Krya på dig min vän...

/Johan & Nina

Skäggis

wiking-racing.com
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
CBR600 KXF250
Ja det såg ju onekligen rätt otäckt ut när du vobblade in i trädet, får väl hoppas att du är tillbaka till nästa säsong (även Rossi var ju kraschkung i början av sin karriär :crash ).

Krya på dej /Marcus

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Klart som fan att du läker ihop! Något annat är oacceptabelt...

Kändes jävligt overkligt att se dig i Linköping till en början, men nu vet man ju att du är på bättringsvägen och är på hugget igen. Jag slår en signal nån dag framöver o kommer nog att kika förbi inom ett par dagar.

Tacka fan att du är kvar iallafall...måste ju ha nån att spöa i Tony Hawk..;)

Vi ska nog lyckas busa ihop något av hojen i vinter...Jag och Spenk är mästare över fulmek..vi fixar allt...

Hörs snart.

//Rickard

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Rodentboy skrev:

Vi ska nog lyckas busa ihop något av hojen i vinter...Jag och Spenk är mästare över fulmek..vi fixar allt...

Nja...autosol o buntband räcker nog inte den här gången...tror fan att man får ta fram stålborsten oxå...o ivärsta fall silvertejpen :jisses :FU

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Maverick skrev:
OK försöker för 4de ggr att skriva detta inlägg.. :D

Vill bara säga att jag mår bra efter min olycka.. e hemma i jkpg igen.. kom hit för nån timme sen.. efter att ha varit i linköping i ca två veckor..

Fy fan vad skönt att höra att det är på bättringsvägen! var ju inte så kul att se dig den dagen! men som sagt skönt att höra att det går åt rätt håll, och hojjen ska vi nog fixa ihop, är övertygad om att ikon är sponsrad med buntband så det går att meka ihop även en R1, dock kanske det krävs lite fler buntband än till den "blåa faran" ha det gott, håll humöret uppe och ta´t lugnt ///Petter

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
skönt att se att du är vid sinnenas fulla bruk och kan skriva igen.. du va inte helt vaken när vi hälsade på dagen efter..

Kommer upp någon dag ....förresten, va tidningarna bra?'

//jaG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring