Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Zeb_Macahan skrev:
skönt att se att du är vid sinnenas fulla bruk och kan skriva igen.. du va inte helt vaken när vi hälsade på dagen efter..

Kommer upp någon dag ....förresten, va tidningarna bra?'

//jaG

Nee de var jag inte.. men jag kommer iaf ihåg de.. :)

tidningarna har jag nog missat.. dom ligger nog hemma.. vad var de för tidningar?? :cool:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
Nja...autosol o buntband räcker nog inte den här gången...tror fan att man får ta fram stålborsten oxå...o ivärsta fall silvertejpen :jisses :FU

Autosol och buntband löser det mesta, men jag har några ess i rockärmen...

Vad mer kan det gå åt då? Jag har en spritpenna, en linjal, durkslag i plast och en halväten banan...borde väl räcka ganska långt? :crash

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Maverick skrev:

...
tack för att ni kom o besökte mig.. de kommer jag ihåg.. men inget annat från den dagen.. (har hela tiden haft för mig att olyckan ägde rum på torsdagen...) även om jag såg att en viss person inte klarade av de så väl.. ;)

Jag får väl ta åt mig äran för det där :hej

Tänkte bjussa lite på mi själv.. :D
Men då fick jag ju bara skit för att jag stal all uppmärksamhet. :rolleyes:
Ja usch.. det var jobbigt å se.. jevligt skönt å höra att du är på bättringsvägen iaf :tummenupp

Man kan ju säga att du nu leder ratbikeligan med hästlängder!

Krya på dig!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Fan va skönt att du e tillbaka, tror vi alla har tänkt massa på dej.
Kommer upp och hälsar på dej snart igen...
BTW, tidningarna, bil&mctidningar... :cool:

Adis

Whatever!!
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Nåt kul till 2012 Tidigare hojar: ZX6R,KTM 660, Sp1-00, R1-00, CBR 600
Krya på dig!!

Kul att höra att du är på bättringsvägen.
Hoppas allt blir bra snart så du kan börja plocka med hojen så man får se dig i toppform på rettan igen.
Ha de gott och hälsa Carro oxå.

///ADAM

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Maverick skrev:
OK försöker för 4de ggr att skriva detta inlägg.. :D

Vill bara säga att jag mår bra efter min olycka.. e hemma i jkpg igen.. kom hit för nån timme sen.. efter att ha varit i linköping i ca två veckor..

..........

lite riktigt sugen på ett par :öl :öl :öl :öl

vi hörs framöver.. :tummenupp :banana

Jag kan ju inte påstå att jag är nära vän med dig. Men det har varit många tankar i mitt huvud, lite för många på sista tiden.

Tankarna har riktats bland annat till dig när jag hörde att du var i Linköping. En av mina vänner satte livet till, söndagen då sporthojsfesten avslutades, motorcykel olycka det med. Var på begravning igår. Och ytterligare en kompis syster miste livet i förra veckan.

Jag har själv inte åkt mc på två veckor nu, även om lusten finns så är man försiktigare nu.

Hur som så är livet skört och jag ser fram mot att träffa dig och de andra glada gänget igen. Gladare än någonsin.

Väl mött och kurera dig med öl och kärlek det brukar funka. :tummenupp

Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
WASP skrev:
Är dom i jkpg eller? Vart/När ska ni åka?

Vet inte när vi ska åka, men om det är fint väder blir det väl en långrunda med ev festande på kvällen... Annars blir det väl bara :öl :cool:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Skönt att höra något från dig. :hej
Det lät rätt så riktigt illa där ett tag så vi blev lite oroliga...

Du får krya på dig så fort och bra det bara går nu så vi kan dra lite :öl ihop snart igen.

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Unitedcolors skrev:
Jag kan ju inte påstå att jag är nära vän med dig. Men det har varit många tankar i mitt huvud, lite för många på sista tiden.

Tankarna har riktats bland annat till dig när jag hörde att du var i Linköping. En av mina vänner satte livet till, söndagen då sporthojsfesten avslutades, motorcykel olycka det med. Var på begravning igår. Och ytterligare en kompis syster miste livet i förra veckan.

Jag har själv inte åkt mc på två veckor nu, även om lusten finns så är man försiktigare nu.

Hur som så är livet skört och jag ser fram mot att träffa dig och de andra glada gänget igen. Gladare än någonsin.

Väl mött och kurera dig med öl och kärlek det brukar funka. :tummenupp

Låter inte alls kul de där..

men som sagt.. man tackar alla som ändå tänkt o störtat en.. alltid lika skönt.. de var ingen kul tid i linköping..

Mmmm undra när man få komma hem.. så man kan sätta sig på ballen o dra ett par bärs... :crash :öl

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Kyckling skrev:
Skönt att höra något från dig. :hej
Det lät rätt så riktigt illa där ett tag så vi blev lite oroliga...

Du får krya på dig så fort och bra det bara går nu så vi kan dra lite :öl ihop snart igen.

Mmmm när man tänker efter ibland så blir man ganska mörkrädd.. kunde ju verkligen gått åt helvete.. samtidigt som man känner att man kunde haft mer tur o sluppit vobbla ner i diket.. utan att ha lagt hojen direkt ner i asfalten.. känns iaf jälvigt bra att vara tbx i jkpg igen iaf.. få se bara hur många månader de tar innan jag få åka hem bara..

Ni få komma ner sen när de börja ordna till sig.. så ska vi ta en goefest... :öl :öl :öl :cool:

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Zeb_Macahan skrev:
utgångspunkt atollen, sedan gränna för upplock av folk, sedan vireda sen tranemo.... långt och kurvigt :fakta

//jaG
Låter trevligt :tummenupp
Mattias och jag är säkert på då! Kan bli sista hojhelgen i år för min del så jag vill ÅKA :fakta

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Suvvejävlaränt att du är i Jkpg, och tebax på SH!!!!!

Du skall läka ihop, så är det!!! Det har varit tungt att se dig i det skicket du var, men allt eftersom du blev bättre har det kännts lättare.

Carro måste ha varit en klippa att som stöttat dig, all heder!!!

Läk nu ordentligt vi ses snart//Spenk coh Sofie

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Maverick skrev:
Låter inte alls kul de där..

men som sagt.. man tackar alla som ändå tänkt o störtat en.. alltid lika skönt.. de var ingen kul tid i linköping..

Mmmm undra när man få komma hem.. så man kan sätta sig på ballen o dra ett par bärs... :crash :öl

Jag är på att öla inte problem.

All cred åt dom som varit och stöttat dig på sjukan inte minst sagt till dig själv, med det du stått ut med.

Är du på sjukan i jönköping nu eller?! När beräknas den första ölen hävas - alltså hemkomst.

Dettta kommer sluta som en lyckligt saga med andra ord skit bra!

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Lysnar, spejar trippar fram på tårna... :cool:
VA!? kan det vara sant??? är vårt lilla jönköpings gäng fulltaliga igen på SH???

Skit skönt att höra att du är tillbaka här hos oss och att dom kastat en dator till dig så att du kan kommunisera lite. Den här tråden har inte riktigt varit sig själv på ett tag men nu känns den mycket bättre igen :hej

Krya på dig nu och låt det ta den tid det tar å läka ihop. Vi kommer å hälsar på dig :fakta

Mvh Peter

Carro

Carolinski
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu...
Jag får väl oxå passa på att tacka alla som ringt och sms:at och gett mig styrka när jag har varit ledsen och orolig... :) Ni har alla varit helt underbara :tummenupp

Henke: Jag finns här för dig och älskar dig över allt annat på denna jord :) Detta kommer vi att fixa....DU E BÄST!

/ Carro :banana

vwputte

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 -04
Jag är på... åka vart som helst, bara lite gemensam buskörning!

En liten dröm jag skapar, när jag mina knäpuckar skrapar! = )

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Gott att höra att försäljaren snart är redo att ge sig ut i affären och sälja grejor :rolleyes:
Vad ligger du och när ska man komma för att inte bli utkörd efter 10 minuter.....och har du scart på tv:n i rummet?

Puss o kram...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...