Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Var ni på racet ikväll eller.. berätta gärna om de lite.. så man vet vad man missat... :(

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Japp..vart på race..:)

Det var väl inget speciellt den här gången. Inga jättehåriga bilar direkt och det blev inget vidare flyt i det. Ikon och Zeb körde mot varandra ett par gånger..det var väl typ allt..:)

Iofs en ganska pigg Volvo 240 och en fräck Seat turbodiesel som gick ganska hyffsat, men det var det enda...

Testat spelet än förresten??

yoshi

Ny medlem
Gick med
16 May 2003
Hoj
2007, Kawasaki Z750
Hörde att det var en del börnande av två 2 mc och en cross.... rök visst bra... Någon som känner sig träffad? :notme

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
yoshi skrev:
Hörde att det var en del börnande av två 2 mc och en cross.... rök visst bra... Någon som känner sig träffad? :notme
:rolleyes:

japp det rök ett par hundringar där...men det var det värt!

Seat diseln var ju överstyv...krossade allt

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
:rolleyes:

japp det rök ett par hundringar där...men det var det värt!

Seat diseln var ju överstyv...krossade allt

ditt bakdäck kostade väl inte mer än typ en hundring.. så de e väl ingen fara... :D

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
Helt riktigt!!! Det var jag och Clemo!!! jag antar att du såg hur fint jag vinkade :hej

......ja disco cbr:en känner man ju igen!!!! :crash

Hehe jo den grymma cbr:en känns igen :fakta. Jo det var en kunglig :hej

Blir det något åka av snart igen??

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Nån som har några ändringar på G under vintern här då?
Jag har funderingar på att sälja poser-hojen å köpa mig en rookie600 å börja tävla. Men som sagt.. det är bara funderingar :cool:
Det lär ju kosta SATAN.. fast det är klart... vad kostar inte gathojen varje månad då :skrämd

Jag vill köra fortare.. å fortare.. känns lite vanskligt å ligga å svinköra på vägarna

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
eus skrev:
Jag har funderingar på att sälja poser-hojen å köpa mig en rookie600 å börja tävla. Men som sagt.. det är bara funderingar :cool:
Det lär ju kosta SATAN.. fast det är klart... vad kostar inte gathojen varje månad då :skrämd

Jag vill köra fortare.. å fortare.. känns lite vanskligt å ligga å svinköra på vägarna

Har du de intresset.. så varför inte.. satsa på de.. för om du tycker om att köra fort på kurviga vägar e en bana de bästa.. var verkligen hur kul som helst att köra på bana.. :rock fast en annan tycker ju ändå de roligare o stunta... :crash :banana

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
eus skrev:

Äh! du svinkör ju inte... Kör som ett svin gör du dok :crash :slicka
Varför inte göra båda? du kännar väl storkovan på mellanmjökfiltratorn :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
The_Wanderer skrev:
du kännar väl storkovan på mellanmjökfiltratorn :D

:fakta

min hoj ska jag ha kvar okvaddad i fem år.... så innan dess.. nej.... tyvärr..

Maverick, kan man komma upp en sväng efter jobbet ikväll?

//jaG

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
Trevlig liten runda idag...

Men var e Spenk??!! :va

hittade lite bildr från racet igår...

http://www.nitro.se

Här är jag ju!!!!! :4skrika :D

Idag skall jag med ut en svängfast lite senare ska bara äta och sansa mig lite först....... :4skrika :banana :hördu MEN SEN JÄVLAR BLIR DET TOURING!!!!!!!!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Måste plugga ikväll, annars hade jag gärna hängt på en sväng...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
eus skrev:

Eftersom jag tröttnat på o åka fort på småvägar o intresset för stunt har tagit över helt så blir det att

Antingen köper jag en smälld o bygger en renodlad stunthoj som kommer vinna ratbike of the year 1000 år framåt.

Eller så blir det o bygga nån blandning mellan vanlig o stunt (kraschkåpor,drevning,12 skrapa o förlängda puckar) då förmodligen på en R1.

Tycker att om man endast gillar åka fort på kurviga vägar kan man lika gärna hålla sig på en bana...för eller senare sitter man i ett träd eller en mötande bil...

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Ikon skrev:
Eftersom jag tröttnat på o åka fort på småvägar o intresset för stunt har tagit över helt så blir det att

Antingen köper jag en smälld o bygger en renodlad stunthoj som kommer vinna ratbike of the year 1000 år framåt.

Eller så blir det o bygga nån blandning mellan vanlig o stunt (kraschkåpor,drevning,12 skrapa o förlängda puckar) då förmodligen på en R1.

skulle vara jävligt kul att prova på att dreva hojen MÖÖKE .....men skulle aldrig acceptera att bli från åkt av en bil....och nu har jag drevat en fram och redan nu är det svårt att bli av med dom rackarna. :finger :finger

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
eus skrev:

Japp... nu åker den på en liknande behandling som bladen (innan jag smällde) gjorde.
För nästa sommar ska jag fan inte spela i samma fotbollslag som alla andra. :fakta :fakta :rock :rock

Vad det blir kan ses till våren...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...