Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Var ni på racet ikväll eller.. berätta gärna om de lite.. så man vet vad man missat...
yoshi skrev:Hörde att det var en del börnande av två 2 mc och en cross.... rök visst bra... Någon som känner sig träffad?
Ikon skrev:
japp det rök ett par hundringar där...men det var det värt!
Seat diseln var ju överstyv...krossade allt
Ikon skrev:Nån som vill åka idag??!...
jaja...men det nya jag måste slänga på kostar ju inte lika liteMaverick skrev:ditt bakdäck kostade väl inte mer än typ en hundring.. så de e väl ingen fara...
Ikon skrev:
Men var e Spenk??!!
spenk skrev:Helt riktigt!!! Det var jag och Clemo!!! jag antar att du såg hur fint jag vinkade
......ja disco cbr:en känner man ju igen!!!!
eus skrev:Nån som har några ändringar på G under vintern här då?
Jag har funderingar på att sälja poser-hojen å köpa mig en rookie600 å börja tävla. Men som sagt.. det är bara funderingar
Det lär ju kosta SATAN.. fast det är klart... vad kostar inte gathojen varje månad då
Jag vill köra fortare.. å fortare.. känns lite vanskligt å ligga å svinköra på vägarna
Äh! du svinkör ju inte... Kör som ett svin gör du dokeus skrev:Nån som har några ändringar på G under vintern här då?
Jag har funderingar på att sälja poser-hojen å köpa mig en rookie600 å börja tävla. Men som sagt.. det är bara funderingar
Det lär ju kosta SATAN.. fast det är klart... vad kostar inte gathojen varje månad då
Jag vill köra fortare.. å fortare.. känns lite vanskligt å ligga å svinköra på vägarna
The_Wanderer skrev:du kännar väl storkovan på mellanmjökfiltratorn
Ikon skrev:Trevlig liten runda idag...
Men var e Spenk??!!
hittade lite bildr från racet igår...
http://www.nitro.se
Ikon skrev:Eftersom jag tröttnat på o åka fort på småvägar o intresset för stunt har tagit över helt så blir det att
Antingen köper jag en smälld o bygger en renodlad stunthoj som kommer vinna ratbike of the year 1000 år framåt.
Eller så blir det o bygga nån blandning mellan vanlig o stunt (kraschkåpor,drevning,12 skrapa o förlängda puckar) då förmodligen på en R1.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|