Zeb_Macahan skrev:Vart är all packningsmassa? Det var ju det som gav hojen lite personality fan...
//jaG
Den är kvar, har bytt till svart
Zeb_Macahan skrev:Vart är all packningsmassa? Det var ju det som gav hojen lite personality fan...
//jaG
Men lille Twice du ska väl inte sälja den skönhetenTwice skrev:Den är kvar, har bytt till svart
Zeb_Macahan skrev:Nu är suzukin såld. Genast ska pengarna sprättas på något annat roligt...
en subba eller en honda... vad ska man välja?
PS. Kollade lite på försäkring på en pickis. Cheva sportside 1500-88a... 13511/hel/hel....
En subaru Impreza WRX -02 kostade 1254 i månaden hel.... vilken är mest prisvärd?
//jaG
Aion skrev:Men lille Twice du ska väl inte sälja den skönheten
Blir det kvallite som gäller nu? en pansarkonventerad ktm600 med 12Kw nertrimmad motor och annat smått å gott
Aion skrev:Nä då får man ju grattinera dig, fick du vad du ville för den?
Tror ju att WRX:en är roligare i längden, fast en pickis är kungligt, men har man ingen större nytta av en pickup så är ju imprezan ett bättre val.
BTW. Ingen som är sugen på en öl i morgon????
En torsdag?Aion skrev:BTW. Ingen som är sugen på en öl i morgon????
CTR e bland det roligaste jag kört.. vilken jävla bil!!! KÖPZeb_Macahan skrev:Vi får se. Jag har fått span på en Civic type R -04 som ligger rätt i pris. Verkar vara inköpt av en skadefirma, men dom gör ju bra jobb med garanti numera.
//jaG
Maverick skrev:CTR e bland det roligaste jag kört.. vilken jävla bil!!! KÖP
Ja det är gott med öl även på en torsdageus skrev:En torsdag?
Zeb_Macahan skrev:Vi får se. Jag har fått span på en Civic type R -04 som ligger rätt i pris. Verkar vara inköpt av en skadefirma, men dom gör ju bra jobb med garanti numera.
//jaG
spenk skrev:Jag kan ha en polare med en TYPE R.... ska jag höra med honom??? Tror det är en 01, kanske 02
04:an har vagnskadegaranti.. vilket gör att du bara behöver halvförsäkring på den.. det har inte -03..Zeb_Macahan skrev:njae... lite gammalt. Tanken är väl en 04. I äldsta fall en 03...
Men tack ändå..
//jag
Maverick skrev:04:an har vagnskadegaranti.. vilket gör att du bara behöver halvförsäkring på den.. det har inte -03..
har själv sneglat lite på en sån.. fick prova polarens lillesbrossas -02:a för ett tag sen.. styrning, väghålling o växellåda bättre än miatan!!! o ett jävla skönt drag.. o köp ingen impreza.. miatan kör ju ifrån den på bana!!!
eus skrev:En torsdag?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |