Hej små länningar! Flyttade till Jkp första oktober och söker nu med ljus och lykta efter garageplats till Gixxern och crossen. Alla förslag välkomnas. Maila eller PM'a om du har tre kvm över bakom lås och bom som du är villig att hyra ut!!!
Ash.. han e väl inte så stor , morsans dobberman hona är 70... rätt stor för å va hona, ska se om jag kan få tag i vilken uppfödare de va om du är intresserad, för deras är mycke stabila och eleganta...Aion skrev:Dom är fina som dara den, hade ju en 40kg dobbis hane på 75cm innan, men den blev en nomoredog, efter den attakerade mig och hög mig i huvudet, inte så roligt med en sådan hund emot sig, vid det tillfellet var han J**t stor.
K-Man skrev:Hej små länningar! Flyttade till Jkp första oktober och söker nu med ljus och lykta efter garageplats till Gixxern och crossen. Alla förslag välkomnas. Maila eller PM'a om du har tre kvm över bakom lås och bom som du är villig att hyra ut!!!
NSR_Martin skrev:Är ju precis hur kul som helst att köra grusväg/skogsväg/crossbana osv
Småstigar va för jobbigt o gick för sakta, hehe, endurospår va roligt, likaså grusvägar, det va nog det roligaste, fartdåre som man är....
Så, nån som har bra tips på fina grusvägar? Dom jag åkte va fina, men så korta.... Va bara några hundra meter... Körde uppe vid torsvik....
Ikon skrev:nån som e sugen på ett gäng bärs på fredag...ev. gå ner på stan o ta ett par bärs o lite käk vid 3-4 tiden,sen drar åker vi hem o förfestar,o sen blir det stan igen...
Ja du får gärna kolla om du har lust.The_Wanderer skrev:Ash.. han e väl inte så stor , morsans dobberman hona är 70... rätt stor för å va hona, ska se om jag kan få tag i vilken uppfödare de va om du är intresserad, för deras är mycke stabila och eleganta...
K-Man: Välkommen te Jönköping
Har tyvärr igen garageplats över...
Twice skrev:Ska ta med dej ut på en runda och skrämma skiten ur dej
från torsvik till lovsjö på min sida e4:an där finns det skogsvägar
bara hålla för allt vad hojjen är värd så får du se på ställ på både fram och bakhjul
wheela ut genom kurvorna
NSR_Martin skrev:Är ju precis hur kul som helst att köra grusväg/skogsväg/crossbana osv
Småstigar va för jobbigt o gick för sakta, hehe, endurospår va roligt, likaså grusvägar, det va nog det roligaste, fartdåre som man är....
Så, nån som har bra tips på fina grusvägar? Dom jag åkte va fina, men så korta.... Va bara några hundra meter... Körde uppe vid torsvik....
Köra imon då...? Jag jobbar fram till kl 3 efter det kan vi köra.Emmi skrev:Martin, det finns massa vägar uppe vid Sandseryd. Jag kan hänga på o köra nån dag, har ju bytt till endurofälgar.
På din sidaTwice skrev:Ska ta med dej ut på en runda och skrämma skiten ur dej
från torsvik till lovsjö på min sida e4:an där finns det skogsvägar
bara hålla för allt vad hojjen är värd så får du se på ställ på både fram och bakhjul
wheela ut genom kurvorna
Jupp, riktigt nöjd än så länge!C-J skrev:tja fan va gött du köpte den!! är du nöjd eller?
går den bra elller? bättre än ns ren eller
100-110NSR_Martin skrev:Jupp, riktigt nöjd än så länge!
Den går mycket bättre än NSRen, men det är två helt olika hojar ändå, NSRen är roligare utanför stan, och i farter över 100 typ...
Nu överdrev du, så fort går den inteeus skrev:100-110
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |