Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Hej små länningar! ;) Flyttade till Jkp första oktober och söker nu med ljus och lykta efter garageplats till Gixxern och crossen. Alla förslag välkomnas. Maila eller PM'a om du har tre kvm över bakom lås och bom som du är villig att hyra ut!!!
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
Aion skrev:
Dom är fina som dara den, hade ju en 40kg dobbis hane på 75cm innan, men den blev en nomoredog, efter den attakerade mig och hög mig i huvudet, inte så roligt med en sådan hund emot sig, vid det tillfellet var han J**t stor.
Ash.. han e väl inte så stor :tungan , morsans dobberman hona är 70... rätt stor för å va hona, ska se om jag kan få tag i vilken uppfödare de va om du är intresserad, för deras är mycke stabila och eleganta...

K-Man: Välkommen te Jönköping :tummenupp

Har tyvärr igen garageplats över...
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Som sagt Välkommen!!!! Har tyvärr inte heller garage, men skam den som ger sig:hoppa
 

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
.....
Välkommen...K-MAN

Ska tydligen finnas på Bellmangatan för MC.....fast det kostade typ en 300
i månaden tror jag .. :va såg en lapp i mataffären...fanns nog el och dylikt också.
 
Last edited:

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
K-Man skrev:
Hej små länningar! ;) Flyttade till Jkp första oktober och söker nu med ljus och lykta efter garageplats till Gixxern och crossen. Alla förslag välkomnas. Maila eller PM'a om du har tre kvm över bakom lås och bom som du är villig att hyra ut!!!

:va Hmm var inte du med o körde minimoto i Strömsnäsbruk för nån månads sen?


Välkommen till småland! :banana
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Martin, det finns massa vägar uppe vid Sandseryd. Jag kan hänga på o köra nån dag, har ju bytt till endurofälgar.
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Är ju precis hur kul som helst att köra grusväg/skogsväg/crossbana osv :tummenupp

Småstigar va för jobbigt o gick för sakta, hehe, endurospår va roligt, likaså grusvägar, det va nog det roligaste, fartdåre som man är....

Så, nån som har bra tips på fina grusvägar? Dom jag åkte va fina, men så korta.... Va bara några hundra meter... Körde uppe vid torsvik....

Ska ta med dej ut på en runda och skrämma skiten ur dej :7peta
från torsvik till lovsjö på min sida e4:an där finns det skogsvägar

bara hålla för allt vad hojjen är värd så får du se på ställ på både fram och bakhjul :yoparty :yoparty
wheela ut genom kurvorna :yoparty :yoparty
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
nån som e sugen på ett gäng bärs på fredag...ev. gå ner på stan o ta ett par bärs o lite käk vid 3-4 tiden,sen drar åker vi hem o förfestar,o sen blir det stan igen... :hördu


Hörru kissemiss...hårddisken var av fel modell. Funkade inte.

Ta och beställ en 200gb på datorbutiken.se eller nåt sånt och så tar vi och poppar igång din gamla surhög nån gång under nästa vecka istället. Det är ju Sveindyrt att köpa här i stan liksom...

Kanske borde ta sig en rackare imorgon..ska iofs till Alingsås på Lördags och hämta nya bössan, men det går nog att göra under eftermiddagen...
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
The_Wanderer skrev:
Ash.. han e väl inte så stor :tungan , morsans dobberman hona är 70... rätt stor för å va hona, ska se om jag kan få tag i vilken uppfödare de va om du är intresserad, för deras är mycke stabila och eleganta...

K-Man: Välkommen te Jönköping :tummenupp

Har tyvärr igen garageplats över...
Ja du får gärna kolla om du har lust.


OJ vad roligt det är på jobbet idag :4skrika sitter här och kallsvettas, skulle nog inte tagit den sista whiskeyn vid 0100 innan man gick hem :fyllisar
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Twice skrev:
Ska ta med dej ut på en runda och skrämma skiten ur dej :7peta
från torsvik till lovsjö på min sida e4:an där finns det skogsvägar

bara hålla för allt vad hojjen är värd så får du se på ställ på både fram och bakhjul :yoparty :yoparty
wheela ut genom kurvorna :yoparty :yoparty

Dom vägarna rockar för allt i världen... :fakta

//jaG
 

C-J

Guest
NSR_Martin skrev:
Är ju precis hur kul som helst att köra grusväg/skogsväg/crossbana osv :tummenupp

Småstigar va för jobbigt o gick för sakta, hehe, endurospår va roligt, likaså grusvägar, det va nog det roligaste, fartdåre som man är....

Så, nån som har bra tips på fina grusvägar? Dom jag åkte va fina, men så korta.... Va bara några hundra meter... Körde uppe vid torsvik....



tja fan va gött du köpte den!! är du nöjd eller?
går den bra elller? bättre än ns ren eller :tungan
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Martin, det finns massa vägar uppe vid Sandseryd. Jag kan hänga på o köra nån dag, har ju bytt till endurofälgar.
Köra imon då...? Jag jobbar fram till kl 3 efter det kan vi köra.
Ska förhoppningsvis kränga däck idag, farsan hade hittat crossdäck....
Du behöver ju inte vara orolig för att jag kör ifrån dig imon iaf :D Kör som en kratta i skogen, hehe.... Öva öva...
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
Ska ta med dej ut på en runda och skrämma skiten ur dej :7peta
från torsvik till lovsjö på min sida e4:an där finns det skogsvägar

bara hålla för allt vad hojjen är värd så får du se på ställ på både fram och bakhjul :yoparty :yoparty
wheela ut genom kurvorna :yoparty :yoparty
På din sida :va
Andra sidan mot vad torsvik ligger på menar du...? Hur kör man för att hitta dom vägarna?

Jadu, med dom däcken jag har nu släpper det ändå både bak o fram i kurvorna, även i snigelfart, hehe... hittade lite större stigar, dock fyllda med löv... Det va haaaaalt.... Men kul :tummenupp

Ni får lära mig åka på bakhjulet med, hehe, inga problem att få upp den iaf....
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
C-J skrev:
tja fan va gött du köpte den!! är du nöjd eller?
går den bra elller? bättre än ns ren eller :tungan
Jupp, riktigt nöjd än så länge! :tummenupp

Den går mycket bättre än NSRen, men det är två helt olika hojar ändå, NSRen är roligare utanför stan, och i farter över 100 typ...
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
eus skrev:
Nu överdrev du, så fort går den inte :hihi
Är roligare över 80 med iofs, huskyn är inte nån kanonhoj när det gäller o rejsa på asfalt, men den är dock jävligt kul som bushoj på vägen i stan osv...
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
NU kom internet igång, krånglat hela dan...

Så har man gått och blivit förkyld o fått nått skit med halsen med, lagom till lovet, jippie :rolleyes:
Krängde däck igår, klämde hål på slangen bak, men det lagade vi, sen gick det bra, fick på allt, men framdäcket ville och vill fortfarande inte kränga ut riktigt, får nog kränga av det, på med nån smörja och försöka igen....
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Så ja...nu har man något att göra i vinter...om nån är sugen på att lira lite så säg bara till..:)
 

Bifogat

  • hassesimagine.jpg
    hassesimagine.jpg
    52.2 KB · Visningar: 52
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top