Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
hello bitchies.. ;) ville bara låta er alla veta att mr master is still here!!! :banana :yoparty :rolleyes:

massa bil o mc planer för nästa år, dock ingen retard inplanerad, iaf inte enbart motard, måste hålla igång med spothoj.. de rular. o bil oxå.. nu ska de ölsa vidare :fyllisar :fyllisar

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ydde skrev:
Fan va coolt :yoparty
Svindyrt eller??

Nja...inte för min del egentligen. Jag hade ju ett gäng gamla pumpmarkörer liggandes i källaren som jag inte använt sen -97 ungefär. Hittade en snubbe som ville byta sin bössa mot dem..och jag var inte sen att haka på...

Det där är ju ingen jättevärsting. Lite lätt modifierad. Kortare avtryck (en dryg millimeter *sweet*) och lite annat smågodis. Är kapabel till dryga 14 boll i sekunden, men jag kanske klarar 8-10 på sin höjd.

Sugen på att börja lire lite?? Finns rätt billiga utrustningar att få tag på.

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Brutus skrev:
Nja...inte för min del egentligen. Jag hade ju ett gäng gamla pumpmarkörer liggandes i källaren som jag inte använt sen -97 ungefär. Hittade en snubbe som ville byta sin bössa mot dem..och jag var inte sen att haka på...

Det där är ju ingen jättevärsting. Lite lätt modifierad. Kortare avtryck (en dryg millimeter *sweet*) och lite annat smågodis. Är kapabel till dryga 14 boll i sekunden, men jag kanske klarar 8-10 på sin höjd.

Sugen på att börja lire lite?? Finns rätt billiga utrustningar att få tag på.
Jag är skit sugen på att börja kriga :machinegu
Vad mer än Teknik magasinet kan man köpa paintball gevär??
Har hört att dom som teknik magasinet ska ha är kassa??!!
Eller funkar dom som första gevär? Jag vet att Ikon oxå är jävligt sugen på att börja.........

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ydde skrev:
Jag är skit sugen på att börja kriga :machinegu
Vad mer än Teknik magasinet kan man köpa paintball gevär??
Har hört att dom som teknik magasinet ska ha är kassa??!!
Eller funkar dom som första gevär? Jag vet att Ikon oxå är jävligt sugen på att börja.........

Teknikmagasinet suger...de har nog en del hyffsade grejer, men priserna är ju ganska så extrema.

De bästa butikerna är nog www.stratec.nu och www.hypersports.nu

Annars finns det ju en stor begagnatmarknad. Kika in på www.paintball.se eller www.samuraj.nu

Det brukar finnas en hel del på blocket också. Vad kan du ge för grejerna så kan jag ju kika runt lite om du vill.:)

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Brutus skrev:
Teknikmagasinet suger...de har nog en del hyffsade grejer, men priserna är ju ganska så extrema.

De bästa butikerna är nog www.stratec.nu och www.hypersports.nu

Annars finns det ju en stor begagnatmarknad. Kika in på www.paintball.se eller www.samuraj.nu

Det brukar finnas en hel del på blocket också. Vad kan du ge för grejerna så kan jag ju kika runt lite om du vill.:)
Helvete vad mycket det finns att välja på :jisses
Får nog ta å titta igenom det här..........

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ydde skrev:
Helvete vad mycket det finns att välja på :jisses
Får nog ta å titta igenom det här..........

Rekommenderar nog att köra med luft istället för kolsyra iallafall...främst för att jag skaffar dyktank och fillstation för luft..;)

Kostar lite mer att köpa, men det är både bätte ock billigare i längden.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
tillräckligt snabbt.. enligt honda 0-100 6.6 sekunder...

vi får väl se om jag rullar in i jkpg med den nästa söndag... :fakta

//jaG
Äsch, jag springer ifrån din bil då, baklänges....
Rätt kul på moppetiden när man blev ifråncyklad....

Nån som har lust att köra grusväg eller så imon?

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Köpt pizzabil No Uno :)

BMW 523iA E39. Skinn och med många 3 bokstaviga kombinationer i utrustningspaketet. Så nu slipper man fundera på var man ska göra av de pengar som kanske skulle kunna bli över.

Ducatin kan tänkas säljas igen.

Finns även en 528 -87 och en grymt fin 318ik till salu ;)

Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Vadan detta Vandran???? Ska du kränga hojen tjavon???

Nytt på G eller?? Nyfiken..... jajje!!!!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Martin, jag vill köra en sväng, ledig hela dagen efter att man försov sej & missade bilen till Nässjö. Ring mej lr skriv här när du kommer hem...

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Brutus skrev:
Rekommenderar nog att köra med luft istället för kolsyra iallafall...främst för att jag skaffar dyktank och fillstation för luft..;)

Kostar lite mer att köpa, men det är både bätte ock billigare i längden.
Ska kolla på luft......hmmm ja luftvapnet :tungan

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ydde skrev:
Ska kolla på luft......hmmm ja luftvapnet :tungan

Vill du bara köra recball (springa runt i skogen) så är ju Tippman jävligt bra. Paintballens motsvarighet på AK47. Funkar alltid...har du lite andra ambitioner typ X- eller Speedball så ska man nog titta på något elektroniskt. Spyder eller JT ligger helt okej i pris.

Du kan också kolla in på www.pbreview.com där kan du läsa om vilken markör du vill. Tonvis med omdömen och dyl.

Eller så slår du till på en Intimidator Species Alien..kan du nog hitta för dryga 14.000:- eller nåt.

Bifogat

• blspeciesalienlcdintimblackgreenpurple.jpg
    blspeciesalienlcdintimblackgreenpurple.jpg
    11.2 KB · Visningar: 37

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Brutus skrev:
Vill du bara köra recball (springa runt i skogen) så är ju Tippman jävligt bra. Paintballens motsvarighet på AK47. Funkar alltid...har du lite andra ambitioner typ X- eller Speedball så ska man nog titta på något elektroniskt. Spyder eller JT ligger helt okej i pris.

Du kan också kolla in på www.pbreview.com där kan du läsa om vilken markör du vill. Tonvis med omdömen och dyl.

Eller så slår du till på en Intimidator Species Alien..kan du nog hitta för dryga 14.000:- eller nåt.
14.000:- :eek:
Tror att jag håller mig till Teknikmagasinet......1500:-
Låter lite väl kul med en markör för 14 lakan :kulspruta

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ydde skrev:
14.000:- :eek:
Tror att jag håller mig till Teknikmagasinet......1500:-
Låter lite väl kul med en markör för 14 lakan :kulspruta

Jo, det är iofs bland de dyrare bössorna du kan köpa idag tror jag. Finns väl en del som nosar uppåt 20-25.000:- också, men det är få.

För drygt 2-2500:- så får du ju bergis ett komplett paket med luftsystem, mask och hela jucket begagnat. Sen är det bara att spendera en förmögenhet på kulor... :kulspruta

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Brutus skrev:

Hittade en semi-automatisk markör med Co2(88gram) som ger ca 200 skott per patron. Utgångshastigheten ligger på 91 meter per sekund. Man får med mask ,100kulor, 88g Co2-adapter,88g Co2 tub,piprensare och pipplugg för 1799:-

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM