Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Carro skrev:
Ja det var då ingen flicka jag träffade dig med i lördags kväll på Östra Storgatan... var det fem i två ragget eller :arsele :7peta :hihi :va

// Carro Banan :banana

Har du hittat hit också...hur gick det till??

Nä..det var Micke Spade...riktig läckerbit, men inte i min divison.. :näsblod

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
spenk skrev:
COOLT!!! Carro banan är online!!! :Rockbanan Vad var det för däka du såg honom med då kantänka :va

hursom helst nu är det lördag :fyllisar

nog för nu//spenk

Hmm Brutus.... Har en liten liten känsla av att du ska träffa lilla Emma ikväll..
Är det så ???

Brutus ska få fitta .................AJJEMÄN!!!! :banana :fyllisar

// Carro banan, Sofie annanas :hihi

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
spenk skrev:
Hmm Brutus.... Har en liten liten känsla av att du ska träffa lilla Emma ikväll..
Är det så ???

Brutus ska få fitta .................AJJEMÄN!!!! :banana :fyllisar

// Carro banan, Sofie annanas :hihi

Någon har minsann varit full tror jag..;)

Men ja, jag träffade faktiskt Emma igår kväll...och imorse...

Fundera på det ni... :näsblod

//Brutus Bapelsin

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
aci skrev:
Eyy det är party nu

Hur känns det idag då?

Själva har jag och Emmi åkt från stockholm i en CTR med ett sånt här monterat:

4_t2_01.jpg

Och ett sånt här kit:

1e_1_b.JPG

Har man ingen stereo så kan man säga att det blir ganska bröligt att åka runt med... ni kommer höra när bilen och jag kommer åkande :yoparty

Jag hade öronproppar hela vägen hem, vi glömde insatsen i sthlm.....

//jaG

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Zeb_Macahan skrev:
Hur känns det idag då?

Själva har jag och Emmi åkt från stockholm i en CTR med ett sånt här monterat: ........

Och ett sånt här kit: ........
Kul! Det blev en sådan iallafall. Gissar att den kommer ganska fint när motorn ställer om.

Mår fint idag, finns inget som en "flöti" pizza inte fixar..

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
aci skrev:
Kul! Det blev en sådan iallafall. Gissar att den kommer ganska fint när motorn ställer om.

Mår fint idag, finns inget som en "flöti" pizza inte fixar..

Den går riktigt fint faktiskt... ger mer effekt än jag trodde redan innan 6k. men resonansen i bilen måste bort.... originalljuddämparen är högre än tillbehöret, så mellan dämparen och chassit är det tomrum.... resonanslåda here I come ! :fakta

//jaG

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Den går riktigt fint faktiskt... ger mer effekt än jag trodde redan innan 6k. men resonansen i bilen måste bort.... originalljuddämparen är högre än tillbehöret, så mellan dämparen och chassit är det tomrum.... resonanslåda here I come ! :fakta

//jaG

Så trevligt :tummenupp då måste man ju komma förbi och titta på skönheten!

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Zeb_Macahan skrev:

//jaG
Grattis till en toppen bil.. blir faktiskt lite avis.. fast nästa bil jag köper måste dock vara större än civicen.. men annars hade jag nog oxå köpt mig en sån.. men det lutar väl åt en tysk igen.. :D

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Tog en motard runda nyss...eller ja...nån timme sen...askul men askallt...är det nån som kör fortfarande eller har alla ställt av?

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
Tog en motard runda nyss...eller ja...nån timme sen...askul men askallt...är det nån som kör fortfarande eller har alla ställt av?

Inte ställt av men det blir ju inget åka av. Vill ha tag på ett par offroad fälgar så man kan åka lite på grusvägarna.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
Jag kör och lär fortsätta så ett bra tag till, iaf till snön, och framförallt allt salt kommer... Har iofs crossdäck....

Försöket lära mig att köra med ställ i kurvorna på asfalt :hihi går faktiskt lite, om man gasar till så spinner den o bakhjjulet vandrar utåt, nu gäller det bara lära sig göra det lagom så man kan köra så hela kurvan....

Sen måste jag lära mig köra på bakhjulet, men det är svårt med dom däcken, bara spinner ju.... Iofs inte så mkt på torr asfalt, men ändå tillräckligt...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:

:hihi "ställt av" :rofl nepp men tänker inte köra för det.......disco cbren sover sin rosa skönhetssömn för tillfaället

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Inte ställt av, kör lite offroad men ingen motard... Börjar som sagt bli jävligt kallt...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Imorrn blir det nog inget, tänkte sätta mig och plugga. Hör av mig om jag ska ut en sväng.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Imorrn blir det nog inget, tänkte sätta mig och plugga. Hör av mig om jag ska ut en sväng.
Gör så, kan imon med annars... På Torsdag är det värre ( :tuttar :rolleyes: ), som det ser ut nu..... Fredag jobbar jag....

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Jag kör och lär fortsätta så ett bra tag till, iaf till snön, och framförallt allt salt kommer... Har iofs crossdäck....

Försöket lära mig att köra med ställ i kurvorna på asfalt :hihi går faktiskt lite, om man gasar till så spinner den o bakhjjulet vandrar utåt, nu gäller det bara lära sig göra det lagom så man kan köra så hela kurvan....

Sen måste jag lära mig köra på bakhjulet, men det är svårt med dom däcken, bara spinner ju.... Iofs inte så mkt på torr asfalt, men ändå tillräckligt...

Gnäll inte på däcken! Funkar fint för mej! :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM