NSR_Martin
Vill man så kan man.
Twice skrev:Gnäll inte på däcken! Funkar fint för mej!
Okej okej, jag suger, jag vet, men det blev bra mycket svårare nu med domma däcken vill jag lova, men jag ska inte ge mig!
spenk skrev:...och hur går det med filmen?????? :corn
Jag har helt klart blivit lite småsugenAion skrev:Nu har jag hittat sidan för beställning av minimoto och annat skoj, finns endel vrålåk också om man vill. Är det någon mer som skall beställa??
http://minimoto.yamaharcs.com/minimoto.html
ikon måste ju lägga upp den... jag lyckas inte....spenk skrev:...och hur går det med filmen?????? :corn
Inom ett par dagar så köper jag mig en HojTwice skrev:ikon måste ju lägga upp den... jag lyckas inte....
Ydde skrev:Inom ett par dagar så köper jag mig en Hoj
Var nere på EJFA dom har ju en riktigt grym Ktm 525 där för 42,900:-
Säger bara KÖP!!!!
NSR_Martin skrev:Nån som har crosshjälm och/eller crossstövlar att sälja mig?...
NSR_Martin skrev:Nån som har crosshjälm och/eller crossstövlar att sälja mig?...
Zeb_Macahan skrev:Grattis... då får vi se dej ute på vägarna nästa år
Ingick motardkit med eller?
//jaG
Fler än så, för det priset känns det som man lika gärna kan åka ner till cross & endruo-kompaniet o köpa en hjäl....solitude skrev:
Hahaha.. skön annons..C-J skrev:jag tycker du ska byta din civic mot denna ETT RIKTIGT JÄVLA KAP http://www.blocket.se/view/3743373.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
SÄGER BARA KOLLA IN DENNA ANNONS
C-J skrev:jag tycker du ska byta din civic mot denna ETT RIKTIGT JÄVLA KAP http://www.blocket.se/view/3743373.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
SÄGER BARA KOLLA IN DENNA ANNONS
åk nån annan stans!! Det e SVINDYRT i norge!!! visst de e fina vägar osv.. men jag tycker fan inte de e värt det.. men alla har ju olika intressen.. jag hade hellre hyrt en minibuss o åkt till tyskland o handlat sprit..NSR_Martin skrev:Riktigt fin blocketannons....
Nån här som varit i norge med hoj? Är sugen på att åka dit nästa år om man får med sig några kompisar.... Ska övertala solitude bla.
Svindyrt, hmm, alla säger olika känns det som, vad är dyrt? Allt eller? Går det inte komma undan skapligt billigt?....Maverick skrev:åk nån annan stans!! Det e SVINDYRT i norge!!! visst de e fina vägar osv.. men jag tycker fan inte de e värt det.. men alla har ju olika intressen.. jag hade hellre hyrt en minibuss o åkt till tyskland o handlat sprit..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|