NSR_Martin
Vill man så kan man.
Twice skrev:Gnäll inte på däcken! Funkar fint för mej!![]()
Okej okej, jag suger, jag vet, men det blev bra mycket svårare nu med domma däcken vill jag lova, men jag ska inte ge mig!
spenk skrev:...och hur går det med filmen?????? :corn![]()
Jag har helt klart blivit lite småsugenAion skrev:Nu har jag hittat sidan för beställning av minimoto och annat skoj, finns endel vrålåk också om man vill. Är det någon mer som skall beställa??
http://minimoto.yamaharcs.com/minimoto.html
ikon måste ju lägga upp den... jag lyckas inte....spenk skrev:...och hur går det med filmen?????? :corn![]()
Inom ett par dagar så köper jag mig en HojTwice skrev:ikon måste ju lägga upp den... jag lyckas inte....![]()
Ydde skrev:Inom ett par dagar så köper jag mig en Hoj![]()
Var nere på EJFA dom har ju en riktigt grym Ktm 525 där för 42,900:-
Säger bara KÖP!!!!
NSR_Martin skrev:Nån som har crosshjälm och/eller crossstövlar att sälja mig?...
NSR_Martin skrev:Nån som har crosshjälm och/eller crossstövlar att sälja mig?...
Zeb_Macahan skrev:Grattis... då får vi se dej ute på vägarna nästa år![]()
Ingick motardkit med eller?
//jaG
Fler än så, för det priset känns det som man lika gärna kan åka ner till cross & endruo-kompaniet o köpa en hjäl....solitude skrev:
Hahaha.. skön annons..C-J skrev:jag tycker du ska byta din civic mot denna ETT RIKTIGT JÄVLA KAP![]()
http://www.blocket.se/view/3743373.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
SÄGER BARA KOLLA IN DENNA ANNONS
C-J skrev:jag tycker du ska byta din civic mot denna ETT RIKTIGT JÄVLA KAP![]()
http://www.blocket.se/view/3743373.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
SÄGER BARA KOLLA IN DENNA ANNONS
åk nån annan stans!! Det e SVINDYRT i norge!!! visst de e fina vägar osv.. men jag tycker fan inte de e värt det.. men alla har ju olika intressen.. jag hade hellre hyrt en minibuss o åkt till tyskland o handlat sprit..NSR_Martin skrev:Riktigt fin blocketannons....
Nån här som varit i norge med hoj? Är sugen på att åka dit nästa år om man får med sig några kompisar.... Ska övertala solitude bla.![]()
Svindyrt, hmm, alla säger olika känns det som, vad är dyrt? Allt eller? Går det inte komma undan skapligt billigt?....Maverick skrev:åk nån annan stans!! Det e SVINDYRT i norge!!! visst de e fina vägar osv.. men jag tycker fan inte de e värt det.. men alla har ju olika intressen.. jag hade hellre hyrt en minibuss o åkt till tyskland o handlat sprit..![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |