NSR_Martin skrev:(Ja, jag är oskuld, )
Se nu fan till att göra något åt det!
ceasar skrev:jag känner inte er, men alla här tycker både att hojar och sprit är kul har jag märkt..
f ö har jag hämtat min 660 - 04 nu, när ska jag åka skjortan av dig då??
Zeb_Macahan skrev:Vi får väl ha ett jönköpingsmästerskap både på Sviestad, Kinnekulle och vägen mellan jkpg - tidaholm.... sisten bjuder på kaffet
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Vi får väl ha ett jönköpingsmästerskap både på Sviestad, Kinnekulle och vägen mellan jkpg - tidaholm.... sisten bjuder på kaffet
//jaG
ditt ska jagEmmi skrev:De finns masssa 15åringar på Jonssons bonnafester i Banarp...
blom skrev:ditt ska jag
då litar jag på att du fixar detTwice skrev:Det är rätt blom!! Fjortisfester är fint!
//jaG
aci skrev:Jag dricker The
Edit: Ström är bra grejjer varit utan sedan kl 7 i lördags, +10 hemma
ceasar skrev:värsta serien typ haha, den som förlorar hela serien bjuder vinnaren på en hel termos med kaffe. eller the eller oboy eller vad det nu är den lycklige vinnaren vill ha..
ceasar skrev:fortsätt att vara det, tjejer är bara jobbiga ändå...
Zeb_Macahan skrev:Jag gillar starkt kaffe med röd mjölk i. Anteckna det
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Men dom är varma och mjuka inuti
//jaG
ceasar skrev:jejeje, gå och montera en sån där givibox på din hoj istället, du lär behöva det med tanke på hur mycket fika du ska ha med dig..
det är jag också hahaha
Jag gillar pepsi, du behöver nog inte anteckna detceasar skrev:värsta serien typ haha, den som förlorar hela serien bjuder vinnaren på en hel termos med kaffe. eller the eller oboy eller vad det nu är den lycklige vinnaren vill ha..
är du oskuldNSR_Martin skrev:Jag gillar pepsi, du behöver nog inte anteckna det
Nån banåkning måste jag pricka in i sommar iaf
blom skrev:är du oskuld
du ska inte vara rädd.. det är väl bra att vara oskuld när det gäller att ha krachat på vägar.ceasar skrev:det är jag också, om man menar att man aldrig har krachat med en gathoj.. den oskulden lär ju ryka när jag ska försöka sätta zeb på plats på okända vägar..
blom skrev:du ska inte vara rädd.. det är väl bra att vara oskuld när det gäller att ha krachat på vägar.
det går så där.. vi får se hur det blir. nu är det rätt mycket på g i huvet ska väl testa en i vår tänkte jag. ligger lågt nu ett tagceasar skrev:mmm, men jag kan lova att jag har "haft halva inne" ett antal gånger...
har för mig att du skrev nånstans att du var sugen på en 660, hur går det med dom planerna??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|