C-J
Guest
Twice skrev:2 Dagar i veckan
Man är ju lite allätare så allt från 15 och uppåt
0736-491525
du måste ju bjuda en gammal hane som mig ngn gång då
Twice skrev:2 Dagar i veckan
Man är ju lite allätare så allt från 15 och uppåt
0736-491525
aci skrev:Jag tar med mig en filt så tar vi en fika i kulorna, jag behöver nog inte vänta så länge på dig.
Zeb_Macahan skrev:Nej, mina varv tar ju bar hälften av dina så...
//jaG
ceasar skrev:zeb: angående mässan, har ni redan köpt biljetter, behöver man göra det i förväg?
jag har 400:- kvar den här månaden, tom kyl och planerar att dra förbi twin på lördag, så det vore ju soft att slippa köpa biljett nu. hur som helst löser det sig och jag åker med...
ceasar skrev:zeb: angående mässan, har ni redan köpt biljetter, behöver man göra det i förväg?
jag har 400:- kvar den här månaden, tom kyl och planerar att dra förbi twin på lördag, så det vore ju soft att slippa köpa biljett nu. hur som helst löser det sig och jag åker med...
Aion skrev:Är resan redan planerad utan min vetskap
Jag har den, men har ingen stans att lägga upp denAion skrev:Ikon, Filmen eller är det någon annan som har den
Ydde skrev:Jag har den, men har ingen stans att lägga upp den
Ydde skrev:Jag har den, men har ingen stans att lägga upp den
Aion skrev:Är resan redan planerad utan min vetskap
Det funkar inte längreTherudeboy skrev:
Gör det väll...? Är flera som laddat upp filmer där ju, ta bara kontakt med han så...Ydde skrev:Det funkar inte längre
C-J skrev:du måste ju bjuda en gammal hane som mig ngn gång då
man kan alltid lita på gamle zebZeb_Macahan skrev:Jag har ju planerat att du ska med... kolla detta inlägget: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1118184&postcount=24
HAHAHAHA
//jaG
Aion skrev:man kan alltid lita på gamle zeb
Ja man får ju sämre benstomme med åren så man måste vara försiktigZeb_Macahan skrev:Du är både äldre, kör saktare och har äldre hoj
Zeb_Macahan skrev:Men jag tycker om dejj ändå...
//jaG
Vi hade alla våra filmer där å nu funkar ingen.......NSR_Martin skrev:Gör det väll...? Är flera som laddat upp filmer där ju, ta bara kontakt med han så...
Nä, folk misskötte väll sig på serven så han startade om skiten, och nu måste man ansöka om att få lappa upp där...?Ydde skrev:Vi hade alla våra filmer där å nu funkar ingen.......
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|