Ikon skrev:jag bara skrev så...för att jag tycker rövhål är en intressant del av kroppen
garaget funkar perfekt o va o meka i...
Har du piercat dig kissemiss??
Vart blev det? En PA?
Ikon skrev:jag bara skrev så...för att jag tycker rövhål är en intressant del av kroppen
garaget funkar perfekt o va o meka i...
Brutus skrev:Har du piercat dig kissemiss??
Vart blev det? En PA?
Du vet väl inte hur stora knappar jag har eller..... skärmen ska vi inte tala om JESUS den är gajgantisk!!!!!Zeb_Macahan skrev:Det är ett under att du ser så bra att du kan skriva på ett tangentbord...
//jaG
spenk skrev:Du vet väl inte hur stora knappar jag har eller..... skärmen ska vi inte tala om JESUS den är gajgantisk!!!!!
Ikon skrev:nä det e lite väl kanske...min ena nipple...ångrar lite att jag inte tog båda,men det får bli ett senare projekt
fan var på en HD fest för något år sen där satt det en piercare och frågade om jag skulle ha en i ballen.. skulle få den riktigt billigt oxå. full som jag var så tänkte jag att vafan klart jag ska ha det tills min då varande fru sa något istil med att hon skulle lämna mig, nu i efterhand så ångrar jag att jag inte gjorde det, vi är ju liksom inte ihop nu ialf. men vilken jävla ångest dagen efter när man vaknar och undrar varför man har ett köttfärspaket mellan benenIkon skrev:nä det e lite väl kanske...min ena nipple...ångrar lite att jag inte tog båda,men det får bli ett senare projekt
Ikon skrev:nä det e lite väl kanske...min ena nipple...ångrar lite att jag inte tog båda,men det får bli ett senare projekt
jag har det! fem låtar sådär eller...SP1-Kungen skrev:Är det ingen som har hellfueleds gamla album the red one.Har letat som fan på dc men det verkar ju vara lika enkelt som att hitta bin laden
Zeb_Macahan skrev:Det är ett under att du ser så bra att du kan skriva på ett tangentbord...
//jaG
Kan du skicka den med msnspenk skrev:jag har det! fem låtar sådär eller...
jaja har du msn eller icq så löser jag detSP1-Kungen skrev:Kan du skicka den med msn
SP1-Kungen skrev:Nån som ska kröka idag eller. Huset är översvämmat med ladies ikväll har jag hört
SP1-Kungen skrev:Men det är ju jävla mycke folk på twin. Man kommer ju knappt fram till baren
SP1-Kungen skrev:Är det ingen som har hellfueleds gamla album the red one.Har letat som fan på dc men det verkar ju vara lika enkelt som att hitta bin laden
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|